Pochettino: Benzema begik et klart frispark

4 år 4 måneder siden #1 af Offerlin
Paris Saint-Germains argentinske træner, Mauricio Pochettino...

Paris Saint-Germains argentinske træner, Mauricio Pochettino var mildest talt ikke tilfreds efter PSG’s Champions League-exit i går aftes.

PSG-træneren er særligt utilfreds med scoringen til 1-1, hvor han mener, at Karim Benzema begår frispark mod Gianluigi Donnarumma.

- Jeg føler en masse uretfærdighed på grund af det indkasserede mål. Det er et klart frispark, Benzema begår mod Donnarumma, siger Pochettino og fortsætter:

- Det er ikke et målmandsdrop, for der var klart frispark. Jeg har set billederne mellem 30 og 40 gange fra alle vinkler. Det er ikke et målmandsdrop, det er et frispark. De små detaljer er afgørende, og VAR overset en afgørende fejl. Det var en afgørende faktor, der påvirkede indstillingen på både holdene og stadion.

Argentineren ærgrer sig ikke kun over Benzemas scoring til 1-1, men generelt over nederlaget til Real Madrid, som han generelt synes, spillede dårligere end hans egen trup:

- Det er et voldsomt nederlag, fordi vi var bedre. Vi var bedst set over de 180 minutter, siger han og tilføjer:

- Skuffelsen er stor, og vi går derfra med smerte, fordi vi havde chancerne til at score flere mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #2 af Salix7
Nærmest alene det interview han gav efter kampen, er nok til at han har afskrevet sig selv som Real Madrid træner!!

Han har givetvis en sag omkring målet, men det kan simpelthen ikke bruges som undskyldning, når man har styret godt 150min over to fodboldkampe!
Her må han sgu kigge indad! Derudover forstår jeg ikke, hvorfor han ikke samlede holdet, mens VAR tjekkede målet, og gav spillerne besked på at tage det roligt og bare fortsætte deres spil.. Han ved jo, hvor skrøbeligt et hold han har i modgang.

Men mit Real hjerte fryder sig simpelthen så meget over at den skrækkelige olieklub igen igen smider det hele på gulvet!! :D

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Salix7.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum