Optakt: Mallorca - Real Madrid, LaLiga, 28. spillerunde

4 år 4 måneder siden #85 af Ramos4

DeLaRed post=146835 skrev: Hvis jeg ikke tager fejl, saa tangere Benzema sin tidligere bedste season rent scorings maessigt med 32 maal, saa en enkelt kasse mere og dette bliver Benzema's bedste season paa maal-fronten. (Det hjaelper naturligvis at det nu er ham der faar lov at sparke straffe)

​Fører mål OG assist i La Liga. 8 basser i CL derudover. Grande Karim.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #86 af mohbar

henrikcomn post=146834 skrev: Nogen der ved hvorfor Ancelotti NÆGTER at bruge Hazard???

Han har ikke fået et eneste minut de sidste 4 kampe, og sammenlagt 25 minutter de 3 kampe før det.

Hvad er det der foregår?
Han vil jo være et kæmpe aktiv for holdet at have klar hvis han fik kontinuerligt spilletid.

Men nej, lad os da hellere bruge 2 komplet ligegyldige spillere fra 2 og 3 hylde i Asensio og Rodrygo.

Nogen journalister tæt på klubben må da have undret sig og boret lidt i det ???

​Jeg tror at det har noget at gøre med at han skal presses ud i et salg/skifte til sommer. Han får alt for meget i løn og et skifte vil frigive lønkroner til et par ekstra spillere til klubben. Derudover vil manglende brug af Hazard motivere ham til at skifte klub, da han har en klar interesse i at være 100% klar til belgien og VM. 100% opbakning til Ancelotti/Perez herfra!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Ramos4, DeLaRed

4 år 4 måneder siden #87 af Kiwes
​Jeg tror det er tid til at prøve 4-4-2 igen. Asensio og Rodrygo er for ustabile til min smag. Den ene dag spiller de okay/godt og den næste helt igennem elendig. Valverde, Modric, Casemiro og Camavinga på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 4 måneder siden #88 af JesperA
Benz lignede også en færdig mand i onsdags efter det første mål, han gik og tog sig til benet hele tiden, undlod at spurte i en periode, lignede han bøvlede med noget. Han skal nok blive klar.

4 år 4 måneder siden #89 af Elto92
Fik lige set et klip hvor de analyser den vanvids tackling på Vini og når man ser gengivelserne så ser den endnu værre ud. ham backen er en halv meter over jorden og tackler med knopperne først pp vinis knæ......

hvad er der snart mere at sige om de dommere der

4 år 4 måneder siden #90 af Elto92
Vi får 3 point, men puha det kostede spillerne en del

4 år 4 måneder siden #91 af Sebberg
​Jeg sad i går og rev mig selv i håret over de manglende offensive strukturer og forsøgte at forstå, hvorfor det er så svært for os at spille os til store chancer.

Min konklusion blev - foruden en lidt for stationær midtbane - at vi godt nok lider meget med vore backs i denne sæson. De bidrager med intet offensivt.

Det fik mig til at tænke lidt på de andre store hold i Europa, og der må man bare sige, at om vi snakker Liverpool, Bayern eller City, så har de altså en meget offensiv trussel i én eller flere backs. 

Mendy er en mur bagtil, men han bliver nærmest ringere og ringere offensivt, som tiden går. Højresiden er et kapitel for sig selv.

Er vi ikke derhenne, hvor det er en kæmpe prioriteret at sprænge banken for at hente en verdensklasse højreback næste sæson? Reece James eksempelvis? Det vil give SÅ meget mere, hvis vi har en back, der konstant truer med overlap og dybdeløb. Det er svært at forsvare sig mod. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #92 af 9eren
Med 4 100% chancer i første halvleg og 3 mål i anden halvleg, så er det lidt svært, at komme frem til fra mit syn på kampen, at vi manglede store chancer. Benzema og Mendy har to okay store inde for de første 10 minutter, Vini senere hvor Benz spiller ham fri med hælen.

Endnu sværere at åbne et kompakt forsvar op med dybdeløb og overlap fra backs når forsvaret står langt tilbage. Der bliver jo bare side forskudt. Vores backs står i øvrigt meget langt fremme i forvejen, hvorfor overlap ikke altid er det mest ideelle, men så et par forsøg på overlap i går der så ikke blev udnyttet med aflevering. Vores kantspillere skal trække ind i banen og vores backs gør spillet mere bredt. 

Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum