Essien er klar til CL-semifinalerne
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Godt nyt til José Mourinho og andre Madridistas forud for CL-semifinalerne.
Michael Essien er ikke alvorligt skadet og han kan derfor være til disposition i de to kampe og det er godt nyt, idet Álvaro Arbeloa må afsone karantæne som følge af sin tåbelige udvisning. Essien er dog ikke med i denne weekends kamp mod Ath. Bilbao, men der ventes ingen problemer med at få ham klar til semifinalerne, som finder sted om 14 dage.
Essien pådrog sig en mindre muskelskade i udekampen mod Galatasaray og måtte udgå efter en halv times spil.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Essien - Varane - Ramos - Coentrao/Marcelo
Det kan jo være at Marcelo når at overbevise Mou inden semifinalerne om at det er ham der skal spille venstrebacken og ikke Coentrao.
De 2 tyskere, de 2 franskmænd og Ghaneseren er helt sikkert 5 af de vigtigste spillere på banen, og her er taget i betragtning at de også som regel kan spille hver eneste kamp, da de også er i stand til kunne opføre sig så man ikke behøver være nervøs for at de får gule og røde kort, og derfor karantæne.
- Bernabéu
- Gæst
-
mortenj skrev: Utrolig vigtigt at han er med i semifinalerne! Så kan vi stille med A-kæden i forsvaret bestående af:
Det kan jo være at Marcelo når at overbevise Mou inden semifinalerne om at det er ham der skal spille venstrebacken og ikke Coentrao.
Enig. Tror nok Marcelo kan bevise Mourinho at han fortjener pladsen. Helt basalt er Marcelo en langt bedre fodbold spiller end Coentrao, så allerede der er muligheden der. Mourinho har aldrig rigtig været stor fan af Coentrao, og Coentrao har også selv dummet sig, og gjordt sit forhold til Mourinho dårligere til tider.
Bernabéu skrev:
mortenj skrev: Utrolig vigtigt at han er med i semifinalerne! Så kan vi stille med A-kæden i forsvaret bestående af:
Enig. Tror nok Marcelo kan bevise Mourinho at han fortjener pladsen. Helt basalt er Marcelo en langt bedre fodbold spiller end Coentrao, så allerede der er muligheden der. Mourinho har aldrig rigtig været stor fan af Coentrao, og Coentrao har også selv dummet sig, og gjordt sit forhold til Mourinho dårligere til tider.
Det handler ikke kun om hvem der er den bedste spiller, det handler også om hvem der har den bedste form, og det har Coentrao.
Jeg har selv været meget efter ham, men man kan ikke benægte at han har forbedret sig gevaldigt i Marcelo's fravær.
Lige netop Mou har altid været Coentrao's største fan, og nok eneste. Coentrao er Mourinhos indkøb, og jeg er ret sikker på Perez ikke havdet et eneste ord at skulle have sagt i den transfer.
I sidste sæson blev Coentrao valgt i næsten alle de store opgør, og det vidner om hvor meget tillid Mourinho har haft til ham.
Jeg håber på Marcelo snart er tilbage i form, spillet flyder meget bedre med ham på holdet, og vores venstre side er virkelig stærkt (offensivt) når både Ronaldo og Marcelo spiller, men Coentrao har i den grad også gjort sig selv fortjent til at starte inde.
- Bernabéu
- Gæst
-
Steen skrev:
Bernabéu skrev:
Det handler ikke kun om hvem der er den bedste spiller, det handler også om hvem der har den bedste form, og det har Coentrao.
Jeg har selv været meget efter ham, men man kan ikke benægte at han har forbedret sig gevaldigt i Marcelo's fravær.
Lige netop Mou har altid været Coentrao's største fan, og nok eneste. Coentrao er Mourinhos indkøb, og jeg er ret sikker på Perez ikke havdet et eneste ord at skulle have sagt i den transfer.
I sidste sæson blev Coentrao valgt i næsten alle de store opgør, og det vidner om hvor meget tillid Mourinho har haft til ham.
Jeg håber på Marcelo snart er tilbage i form, spillet flyder meget bedre med ham på holdet, og vores venstre side er virkelig stærkt (offensivt) når både Ronaldo og Marcelo spiller, men Coentrao har i den grad også gjort sig selv fortjent til at starte inde.
Med de ting som Coentrao har gjordt under sin skades periode, er det klart at forholdet mellem Mourinho om ham, ikke er den samme mere, men at Marcelo er at foretrække, når han er klar. At rende i byen som professionel fodboldspiller, og oven i købet vælge at pisse endnu mere på sin form ved at starte et forhold til cigaretter, under sin skadesperiode, fortæller hvor meget han lægger i Madrid i øjeblikket..
Bernabéu skrev:
Steen skrev:
Bernabéu skrev:
Med de ting som Coentrao har gjordt under sin skades periode, er det klart at forholdet mellem Mourinho om ham, ikke er den samme mere, men at Marcelo er at foretrække, når han er klar. At rende i byen som professionel fodboldspiller, og oven i købet vælge at pisse endnu mere på sin form ved at starte et forhold til cigaretter, under sin skadesperiode, fortæller hvor meget han lægger i Madrid i øjeblikket..
Det var slf dumt af ham, men sket er sket og håber at han har lært af sin fejl.
Du ved ikke om han er startet med at ryge eller det bare var en smøg, ligesom du heller ikke ved om Marcelo ryger.
Jeg synes slet ikke der et problem at han lige fik røget, så længe det ikke gør han præstationer dårligere. Jeg må sige at jeg er positivt overrasket over den måde Coentrao har spillet på. Han hjælper offensivt, men samtidig klare han det fantastisk defensivt, selvom han altid er oppe mod 2 mand (Cristiano hjælper ikke så tit).
Det største problem ved den smøg, var at den kom ud i medierne og det er et problem.
Da emnet var oppe var der en af jer kloge hoveder der sagde:
- Under alle omstændigheder hænger man ikke sit beskidte vasketøj til tørre udendørs.
Eller var det i forbindelse med Ronaldo? Haha
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.