Marca: Hazard vil blive i Real Madrid

2 år 3 dage siden #1 af Benzeron
Eden Hazard har...

Eden Hazard har ikke fået spilletid i de seneste fem kampe, hvor han blot har set til fra bænken, og det kan opfattes som en hentydning til, at belgieren bør kigge sig om efter nye græsgange til sommer.

Ifølge Marca kommer det dog ikke til at gå helt så nemt. Den spanske sportsavis melder, at Hazard rigtig nok ikke er tilfreds med situation i klubben, og at han i det seneste halve år har gjort en ekstra indsats for at holde sig spilleklar og i form. Alligevel ønsker Hazard angiveligt ikke at forlade klubben, da han er faldet godt til i Madrid sammen med sin kone, som tilmed fødte en søn for ikke så længe siden.

Der har ellers været rygter om at klubber som Arsenal og Newcastle skulle været interesserede i ham, men nu melder Marca, at den mest sandsynlige destination skulle være Chelsea. London-klubben har dog rigeligt at se til for tiden, og derfor ligger det ikke umiddelbart i kortene, at de skulle gå efter deres eks-stjerne til sommer.

Frygten er derfor, at Real Madrid ender med en ny Gareth Bale-situation, hvor man hænger på Hazard og hans høje løn frem til 2024, hvilket især er dyrt, hvis Carlo Ancelotti forbliver cheftræner og nægter at bruge ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #2 af Ramos4
Yay, en Bale v2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #3 af Sebberg

Ramos4 post=147360 skrev: Yay, en Bale v2

​Forskellen er bare, at der rent faktisk er potentiale med Hazard, uanset om du vil det eller ej.

Vi skal have en ny træner, og han skal kunne turde at omskole Hazard. Hazard er ikke længere den klassiske kant, der skal sætte sin nærmeste modstander, og hvis vi bliver ved med at bruge ham på den måde, bliver vi gang på gang skuffede.

Hvis vi derimod spiller ham mere centralt, kan han blive et stort aktiv. Han er jo sammen med Benzema de to klart bedste gennembrudsspillere, som kan spille i små rum, modtage bolden med ryggen til målet og (MEGET VIGTIGT) lægge den præcise aflevering. Derfor ser man også de to konstant finde hinanden, når de endelig spiller sammen.

Og derfor synes jeg også, at Hazard som falsk 9'er klart at det foretrukne valg, når Benzema er ude. 

Med andre ord: Vi er alle trætte af Hazard, men hvis man ikke kan se - når han har spillet denne sæson - at han på bolden er en lang bedre fodboldspiller end Rodrygo, VInicius og Asensio. Vi skal bare lære at bruge ham som en Mason Mount-type eller Coutinho. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #4 af Ramos4

Sebberg post=147361 skrev:

Ramos4 post=147360 skrev: Yay, en Bale v2

​Forskellen er bare, at der rent faktisk er potentiale med Hazard, uanset om du vil det eller ej.

Vi skal have en ny træner, og han skal kunne turde at omskole Hazard. Hazard er ikke længere den klassiske kant, der skal sætte sin nærmeste modstander, og hvis vi bliver ved med at bruge ham på den måde, bliver vi gang på gang skuffede.

Hvis vi derimod spiller ham mere centralt, kan han blive et stort aktiv. Han er jo sammen med Benzema de to klart bedste gennembrudsspillere, som kan spille i små rum, modtage bolden med ryggen til målet og (MEGET VIGTIGT) lægge den præcise aflevering. Derfor ser man også de to konstant finde hinanden, når de endelig spiller sammen.

Og derfor synes jeg også, at Hazard som falsk 9'er klart at det foretrukne valg, når Benzema er ude. 

Med andre ord: Vi er alle trætte af Hazard, men hvis man ikke kan se - når han har spillet denne sæson - at han på bolden er en lang bedre fodboldspiller end Rodrygo, VInicius og Asensio. Vi skal bare lære at bruge ham som en Mason Mount-type eller Coutinho. 

​Hvorfor skulle jeg ikke ville det? Der er da også en spiller i Bale. Han scorede to gange i går.

Første problem er at Hazard ikke har været 100% fit i tre år. Næste problem er så, at der ikke er nogen der spiller med deciderede 10’ere mere. Så du tænker at de relativt få gange Benzema er ude, der kan Hazard stå klar til at spille falsk 9’er?

Bale v2. Fin spiller der bare ikke passer ind. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #5 af Brylle
​Det bedste ville være hvis han fandt et andet sted at spille, men det er klubbens egen skyld at man nu hænger på ham. Heldigvis opfører han sig ordentligt og virkelig gør en indsats for at lykkes. Det gjorde han ikke det første år, men det er positivt at man kan se en ændring i hans måde at gøre tingene på i modsætning til Bale der bare er en joke dag efter dag. Maksimalt får vi en god backup til kanterne som kan nogle andre ting end de nuværende kantspillere samt Mbappe, og det er heller ikke helt dårligt selvom lønnen i den grad kunne bruges bedre andre steder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 dage siden #6 af 9eren
Han skal opereres igen


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 2 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 dage siden #7 af 9eren
Riv nu den kontrakt over

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #8 af Raul7-2880
Bale V.2??
Hazard fortjener ikke at blive sammenlignet med en spiller der har scoret over 100 mål for klubben og spillet en vigtig rolle under CHL titlerne.

Hazard fylder 32 år, fed og konstant skadet.
Han er done, finito, færdig.
Irritationen for mig er, hans indstiling. Han ankommer til klubben fed. Med alderen skal man passe bedre på sin krop, hvilket er umuligt med den indstilling han har.  
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, Thomaskjensen, El Siete, Kialpe, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #9 af Zyconith

Ramos4 post=147360 skrev: Yay, en Bale v2


Lol. Han kommer aldrig i nærheden af Bale og hans bedrifter i Real Madrid.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #10 af Ramos4

Raul7-2880 post=147372 skrev: Bale V.2??
Hazard fortjener ikke at blive sammenlignet med en spiller der har scoret over 100 mål for klubben og spillet en vigtig rolle under CHL titlerne.

Hazard fylder 32 år, fed og konstant skadet.
Han er done, finito, færdig.
Irritationen for mig er, hans indstiling. Han ankommer til klubben fed. Med alderen skal man passe bedre på sin krop, hvilket er umuligt med den indstilling han har.  

​Det er nu også mest de seneste tre år af Bales tid i klubben jeg tænker på, når jeg sammenligner med Hazards nuværende situation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #11 af Elto92
Jeg synes Bale efterlader et grimt kapitel i sin Real Madrid karrierer.

Han har formået at smadre alt med sin børnehave-agtige opførsel.

Det jeg finder underligt, er ofte de neutrale fans i verden eller medier udefra som på en eller anden måde gør Real Madrid til skurk...

Har jeg sovet i timen eller hvor har klubben fejlet med bale?
det da totalt selvforskyldt? den ene fadæse efter den anden, støtter ikke holdet når de spiller kampe, griner og fjoller på bænken, hans velkendte plakat med wales landsholdet, hans pudsige skader i Real

men så snart der bliver kaldt til landsholdssamling så han klar... har mistet meget for den mand.

hans første 3 år ca var utrolige! ... alt derefter har været en torn i øjet for mig.

Jeg er enormt glad for at vi slipper for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce