Alaba vil have Gnabry til Madrid
Selvom det måske nogle gange føles som om alt Real Madrids fokus ligger på Mbappé, har man ikke fjernet øjnene fra resten af markedet, og en af de navne der kunne være en mulighed til sommer, er Bayern Münchens Serge Gnabry. Den tyske kantspiller har kontraktudløb i 2023, og i øjeblikket at kontraktforhandlingerne mellem ham og Bayern strandet.
Derfor holder Real Madrid øje med situationen, og onsdag kom det frem at den tidligere Bayern-spiller, David Alaba, forsøger at overtale Gnabry til at komme til den spanske hovedstad.
Muligheden for at Gnabry vælger at blive kontrakten ud, og skifte frit i sommeren 2023 eksisterer også, men en handel til en overkommelig pris, ala den man gjorde med Toni Kroos, er også på bordet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg har mest set Gnabry på venstrekanten, men mon ikke han kan spille højre også. Jeg håber virkelig på at denne transfer går igennem!
Hvad tænker I andre?
Jeg savner Pepe :(
Man kan have en tendens til at tænke på Arsenal-tiden ift. Gnabry, men jeg har heldigvis set en håndfuld Bayern-kampe denne sæson, og det er altså en helt anden spiller.
Først og fremmest kan han snildt have sit udgangspunkt fra højre. Derudover er han god mand mod mand og afslutter fantastisk godt. Synes nærmest, han er det perfekte valg i højre side.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Gnabry har også en god moden alder, 26 år. Det er en no brainer synes jeg!
Jeg savner Pepe :(
Gnabry vil jeg helt sikkert tage pænt imod, selvom jeg ikke er fan, men det er også fordi det så betyder et farvel til Asensio.
Jeg ser dog et klart større potentiale i Rodrygo. Gnabry vil dog passe perfekt på højrekanten under Ancelotti, hvor der bliver spillet på de individualistiske færdigheder, og der er Gnabry Rodrygo overlegen.
Henter man derimod Gnabry som fast starter, så slår jeg sgu snart op med Real Madrid :D For så er vi tilbage til, da Mendy skulle overtage for Marcelo. Sneijder for Gutí og de andre modbydelige ting vi har været vidne til i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.