Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 31. spillerunde

5 måneder 2 uger siden #49 af Lars1991
Overlegent, bedste liga-kamp i lang tid! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #50 af henrikcomn

Kiwes post=147789 skrev: ​Fandme for svagt Nacho. Jeg synes altså ikke at han er nogen "supersub" - han er okay, men langt fra mere end det.

​hold nu op. Manden laver det ene bundsolide indhop efter det andet. Sæson efter sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #51 af Kiwes

henrikcomn post=147792 skrev:

Kiwes post=147789 skrev: ​Fandme for svagt Nacho. Jeg synes altså ikke at han er nogen "supersub" - han er okay, men langt fra mere end det.

​hold nu op. Manden laver det ene bundsolide indhop efter det andet. Sæson efter sæson. 

​Nej. Han laver mange fejl og virker svag i mand-mand dueller. Jeg kan sagtens acceptere at han er backup, men nogen fremragende forsvarspiller synes jeg langt fra han er. Jeg savner allerede Militao mod Chelsea.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

5 måneder 2 uger siden #52 af Fondo_Sur
@Kiwes

Nu er Nacho ikke mr. nobody. Han har vikarieret mange gange i det centrale forsvar i svære kampe. Som fx ude mod Liverpool sidste år, hvor han var med til at holde nullet.

5 måneder 2 uger siden #53 af Kiwes

Fondo_Sur post=147796 skrev: @Kiwes

Nu er Nacho ikke mr. nobody. Han har vikarieret mange gange i det centrale forsvar i svære kampe. Som fx ude mod Liverpool sidste år, hvor han var med til at holde nullet.

​Jeg ved udemærket hvem Nacho er og i hvilke kampe han har spillet. Det ændrer bare ikke mit syn på ham. Han er alt for svag i mand-mand dueller. Han var også i forsvaret mod Chelsea - der gik det mindre godt (altså sidste år). Som sagt en okay spiller i min bog, men ikke mere end det. Hans aktion i dag hvor Getafe rammer stolpen er præcis mit problem med ham. Skub ham nu væk med skulderen og vind den duel.  

Leveret af Kunena Forum