Truppen mod Chelsea, CL, kvartfinale, 2. kamp

2 år 4 dage siden #1 af Administrationen
Carlo Ancelotti har...

Carlo Ancelotti har udtaget truppen til morgendagens returkamp mod Chelsea.

Her må han undvære karantæneramte Eder Militao, mens Jesús Vallejo i sidste øjeblik er testet positiv med Covid-19 og han er derfor heller ikke med. Det giver i stedet plads til unge Rafa Marín.

Også Ferland Mendy, Jovic og Mariano er med igen.

Truppen mod Chelsea:
Målmænd: Courtois, Lunin, Fuidias.
Forsvar: Carvajal, Lucas Vázquez, Alaba, Nacho, Rafa Marín, Marcelo, Ferland Mendy.
Midtbane: Casemiro, Fede Valverde, Kroos, Modric, Camavinga, Ceballos, Isco.
Angreb: Benzema, Vinícius, Rodrygo, Asensio, Jovic, Mariano, Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 dage siden #2 af Elto92
Hvad er jeres tanker omkring i morgen?

Er det bare 90 minutter vi skal have overstået for at gå videre?

Jeg føler personligt selv, at vi selvfølgelig ikke smider en 1-3 føring overbord og køre den nogenlunde sikkert hjem.

Men bliver det endestationen når City højst sandsynligt venter i næste runde?
Personligt har de aldrig set bedre ud. Vi må håbe at pep får en hjerneblødning og sætter Bernado Silva på backen overfor vini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 dage siden #3 af Madridista02

Elto92 post=147808 skrev: Hvad er jeres tanker omkring i morgen?

Er det bare 90 minutter vi skal have overstået for at gå videre?

Jeg føler personligt selv, at vi selvfølgelig ikke smider en 1-3 føring overbord og køre den nogenlunde sikkert hjem.

Men bliver det endestationen når City højst sandsynligt venter i næste runde?
Personligt har de aldrig set bedre ud. Vi må håbe at pep får en hjerneblødning og sætter Bernado Silva på backen overfor vini

​Jeg tror helt sikkert på det. Vi har et virkelig godt udgangspunkt, men Fodbold er ingen selvfølge. Det kræver en lige så god præstation i morgen som det gjorde i onsdags. Chelsea kommer for at vinde. Det bliver en spændende og god kamp tror jeg. Kræver fuld koncentration, så tror jeg på det!

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 dage siden #4 af Fondo_Sur

Elto92 post=147808 skrev: Men bliver det endestationen når City højst sandsynligt venter i næste runde?
Personligt har de aldrig set bedre ud. Vi må håbe at pep får en hjerneblødning og sætter Bernado Silva på backen overfor vini

​Nu skal City først forbi Atleti. Mener personligt, at når man har slået PSG ud (som vandt over City), så er alt muligt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 dage siden #5 af Lars1991
​Jeg tror vi skal passe meget på - Chelsea kommer nu som en underdog og har intet at tabe. Det tror jeg passer dem godt.
Og vi har set før hvordan vi kan smide tingene på hjemmebane. Her tænker jeg på imod Ajax i 2019 hvor vi vinder første kamp på udebane 2-1, og imod Juventus i 2018 hvor vi smider en 3-0 føring, men får et straffespark i overtiden der redder os. Nå ja, og så fik vi klø 4-0 imod Barcelona for et par uger siden.

Så hvis vi ikke spiller op til vores bedste eller Ancelotti får en eller anden god ide ligesom imod Barcelona så kan vi snildt stadig ryge ud - vi skal ikke glemme vores bundniveau. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 dage siden #6 af Ramos4
Jeg tror vi har rigtig gode muligheder for at gå videre. Men vi skal nok op og score. Det kunne være rart, hvis vi prøvede at sætte os på kampen fra start af.

Mht. City, så er de vel det bedste hold i verden sammen med Liverpool. De vil være favoritter mod os - men alting kan selvfølgelig ske. Sidste gang tabte vi kun fordi Varane gav dem to mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #7 af Kimbo
Vi blev flækket ud på røv og albuer mod city sidst vi mødte dem, come on dude.

Jeg er fuldstændigt sikker på at vi går videre til næste runde, jeg kan simpelthen ikke se os smide en 1-3 føring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #8 af Fondo_Sur

Kimbo post=147821 skrev: Vi blev flækket ud på røv og albuer mod city sidst vi mødte dem, come on dude.​

 

Vi blev flækket af Ramos i første kamp og af Varane i anden kamp. Derudover var det ret tæt. Citys motivation kontra Real Madrids tilbage i CHL-2020 var det afgørende. “Vi” luntede rundt. 

 
Sidste redigering: 2 år 3 dage siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #9 af Ramos4

Kimbo post=147821 skrev: Vi blev flækket ud på røv og albuer mod city sidst vi mødte dem, come on dude.

Jeg er fuldstændigt sikker på at vi går videre til næste runde, jeg kan simpelthen ikke se os smide en 1-3 føring.

​City vandt 4-2 samlet og af de 4 mål var 1 på straffe og 2 var foræringer af Varane. City spillede bedst og skabte mest, men vi blev ingenlunde kørt rundt på røv og albuer.

I 2. kamp sejlede forsvaret uden Ramos. Varane forærede 2 mål og var som altid Bambi på glatis uden en leder ved sin side.

Så kan man altid diskutere om City havde et gear mere, de kunne bruge, hvis det var blevet nødvendigt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #10 af -#7-
​Når vi snakker om en eventuel semifinale mod Manchester City, så kan det nævnes som en kuriositet, at Atletico Madrid under Diego Simeone før er gået videre i Champions League efter at have tabt det første opgør med ét mål. Det gjorde de i 2015, hvor de tabte 1-0 til Leverkusen, og vandt det omvendte opgør i Madrid efter straffesparkskonkurrence. Året efter vandt de hjemme 2-0 over Barcelona, efter at have tabt 2-1 på Camp Nou.

Jeg kan virkelig ikke lide Diego Simeone, og den fodbold han står for, men jeg kan godt respektere det arbejde han leverer hos Atletico, og det ville overhovedet ikke overraske mig hvis de slog City ud imorgen, som formentlig har en lille smule trætte ben efter en hæsblæsende kamp mod Liverpool i søndags.

Angående vores egen kamp idag, så er min største frygt at spillerne tror de er videre, som man før har set mod Juventus og netop Atletico Madrid. Men hjemme på Bernabeu, foran 3-1. Det MÅ ikke gå galt.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce