Bedømmelse af truppen mod Chelsea
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (43 brugere)
Hele holdet 3.1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Hvis vi ikke kan lave et Remontada fra starten af kampen af, jamen så lader vi da bare modstanderen komme foran, så vi kan komme fra baghjul.
Skide være med, hvor ringe vi er i perioder. Jeg elsker (næsten) alt ved den her klub.
Jaja, der skal ske ting og sager til sommer, men vi vores historik i den her turnering er altså en nydelse.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kan godt forstå, hvis Tuchel og andre moderne trænere går rundt og tænker, “hvad fanden foregår der?”Ramos4 post=148027 skrev: Bernabéu må simpelthen være det mest magiske sted i Europa at se fodbold.
Hvis vi ikke kan lave et Remontada fra starten af kampen af, jamen så lader vi da bare modstanderen komme foran, så vi kan komme fra baghjul.
Men ærligt talt var Real Madrid det bedste hold. Rent psykologisk skulle Chelsea i offensiven og Real Madrid i defensiven efter første kamp også får man sådan et kampbillede. Det minder mig om mange af de andre kampe som mod Bayern, Juve, Schalke, hvor de skulle jagte mål.
Det er en slags organiseret kaos, og det er da elskværdigt. Et af de første kampe jeg så var finalen mod Leverkusen, der dominerede i hele anden halvleg. Men at kæmpe for sagen samtidigt med at man udretter fuldkommen magiske øjeblikke kan sku bare noget helt særligt. De kan ikke det hele, og der er meget at kritisere. Man skal bare huske, hvad Real Madrid til gengæld kan!
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe må igen tænke at Real Madrid er næste stop
Præcis. Forskellen på os og fx. Barca er bare at vi ikke får en røvfuld (særlig tit) efter vi har vundet første opgør. Vi kan nemlig finde ud af at stikke hælene i og kæmpe for tingene. Det er sgu ikke for sjov at vi har vundet CL 13 gange og Barca ligger på fem. Hvis man kun kan vinde når man er klart det bedste hold, med de bedste spillere og har bolden mest, jamen så ender man med at ligge på de der ét-cifrede CL-pokaler.Fondo_Sur post=148031 skrev:
Kan godt forstå, hvis Tuchel og andre moderne trænere går rundt og tænker, “hvad fanden foregår der?”Ramos4 post=148027 skrev: Bernabéu må simpelthen være det mest magiske sted i Europa at se fodbold.
Men ærligt talt var Real Madrid det bedste hold. Rent psykologisk skulle Chelsea i offensiven og Real Madrid i defensiven efter første kamp også får man sådan et kampbillede. Det minder mig om mange af de andre kampe som mod Bayern, Juve, Schalke, hvor de skulle jagte mål.
Det er en slags organiseret kaos, og det er da elskværdigt. Et af de første kampe jeg så var finalen mod Leverkusen, der dominerede i hele anden halvleg. Men at kæmpe for sagen samtidigt med at man udretter fuldkommen magiske øjeblikke kan sku bare noget helt særligt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg håber virkelig, at vi får Mbappé, 1 x HB, 1 x VB og 1 x træner, som tør lave de nødvendige skift i truppen og som kommer med et godt offensivt koncept!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Jeg havde håbet at holdet havde rutinen til at køre den hjem uden at det skulle blive spændende, men det skete så ikke. Jeg forstår ikke at folk er vilde med Carvajals præstation i dag, han koster et mål og er to gange ved at tabe bolden hvor det bare ikke må ske.
Ny højreback ønskes og også en ny CB så vi kan skubbe Alaba ud på venstrebacken. Hvis det sker og vi får Mbappe samt Kroos bliver bænket, så kan det blive rigtig rigtig godt igen!!