Marcelo misser Sevilla - Mendy er tvivlsom

2 måneder 1 uge siden #1 af Nicklas
Marcelo fik endnu engang...

Real Madrid-Chelsea - 13-04-2022

Marcelo fik endnu engang spilletid i går, da han med godt og vel et kvarter tilbage af den ordinære spilletid erstattede Ferland Mendy, der lignede en mand, der var halvskadet hele kampen.

Sidstnævnte er da også meldt tvivlsom til weekendens topkamp mod Sevilla, mens Marcelo meldes ude med en skade. Jesús Vallejo er i øjeblikket ude med corona, så også hans deltagelse er tvivlsom.

Dermed er det kun Carvajal, Lucas Vázquez, Nacho, Militão og David Alaba, der er spilleklar i forsvaret, hvilket kan betyde, at vi får David Alaba at se på venstre back.

I går var Castilla-forsvareren Rafa Marín indkaldt til truppen som gardering, og det samme kan ske i weekenden.

På midtbanen har Casemiro karantæne, mens Karim Benzema spillede med smerten hen imod slutningen af Chelsea-kampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #2 af Siv1309
Det passer mig udmærket med Alaba på venstreback, så skal vi bare have en dygtig CB til at dække hans plads der. Mendy og Marcelo er bare ikke fremtiden.

2 måneder 1 uge siden #3 af Elto92
Så altså man spare mendy mod Getafe så han kan blive klar mod Chelsea, og nu er han allerede tvivlsom igen?

Jeg synes at det er skræmmende hvor meget han er skadet hele tiden.

2 måneder 1 uge siden #4 af Elto92
Jeg må ærligt indrømme at jeg er blevet forelsket i Militao og Alaba konstellationen inde centralt.

Medmindre vi får os en anden type leder som måske Pau, som kan tag over hvis vi rykker alaba derud.

Så kan jeg godt gå med ideen, ellers synes jeg Alaba gør det vanvittigt derinde.

2 måneder 1 uge siden #5 af Ramos4

Elto92 post=148066 skrev: Jeg må ærligt indrømme at jeg er blevet forelsket i Militao og Alaba konstellationen inde centralt.

Medmindre vi får os en anden type leder som måske Pau, som kan tag over hvis vi rykker alaba derud.

Så kan jeg godt gå med ideen, ellers synes jeg Alaba gør det vanvittigt derinde.

Både og. Militao og Alaba har gjort det rigtig fint, men synes også der er perioder hvor man ser hvorfor Alaba ikke er den fødte centerback. Og så er hans højde også et problem.​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 1 uge siden #6 af Siv1309
Helt enig i at han gør det godt i midten, jeg savner bare en boldsikker og en bedre pasningsspiller på venstreback og ser Alaba som værende oplagt der, så kan han også bruge sin energi og power til at komme med fremover i banen. Men ja det kræver selvfølgelig en fuldgod erstatning i midten for det findes ikke i den nuværende trup.

2 måneder 1 uge siden #7 af Kratmus
Har vi ikke netop spillet med Mendy i midterforsvaret med succes for 1-2 sæsoner siden? Når mesterskabet er sikret, så kunne det da være en mulighed at afprøve det igen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 måneder 1 uge siden #8 af Matamoro
Jeg har stor fidus til Rafa Marin. Han skal prøves af med Militao. Så kan vi rykke Alaba ud på kanten. Hvis Rafa Marin er the real deal, så mangler vi bare en højreback. Personligt ville jeg foretrække Pedro Porro.

2 måneder 1 uge siden #9 af Kiwes
Mendy ude i 2 uger. Han er skadet HELE tiden. Man kunne jo have håbet på Miguel men han er ligeledes skadet hele tiden. Der skal ske noget på den position.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 1 uge siden #10 af Kasillas
​Mendy has had groin discomforts since January. He felt it again vs Celta Vigo, forced himself to play vs Chelsea, which made him miss the game vs Getafe. Then he forced himself to play vs Chelsea again. He's now injured again.
@SQuirante
#rmalive

Skal ret være ret så skyldes Mendys skade, at han har forceret sin genoptræning for at være klar for Chelsea-kampen, og dermed skyldes det ikke, at Mendy har Bale-syndrome. - Det lover godt trods alt.

Alligevel vil jeg mene, at det er på tide at købe Pau Torres, og få rykket Alaba til vensteback-pladsen sammen med Mendy.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

2 måneder 1 uge siden #11 af Dybbøl
Pau Torres vil være så god for os. 25 år. Tag nu det næste skridt Pau og ryk til hovedstaden. Du vil blive så meget bedre med Alaba og Militao ved din side og du vil omvendt gøre dem endnu bedre. 

2 måneder 1 uge siden #12 af EmilStenholt
Jeg mener helt bestemt at Miguel har en tarmsygdom der ofte holder ham ude

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.