Lillebror om Eden Hazard: Vil vise, at han er den stærkeste i Real Madrid

4 år 3 måneder siden #1 af Benzeron
Vindergen og stor...

Vindergen og stor disciplin er sjældent blevet nævnt i samme sætning som navnet Eden Hazard under hans tid i Real Madrid, men ifølge belgierens lillebror, Kylian Hazard, der til daglig spiller i den belgiske klub RWD Molenbeek, er det ellers kendetegnende ved Real Madrids skadesplagede 7’er.

Til det belgiske medie RTBL sagde Kylian om sin bror:
- Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den stærkeste der. Det har altid været hans tilgang i alle de klubber, han har været hos. Han ønsker ikke at smutte, og jeg tror ikke, at det kommer til at ændre sig.

Den belgiske landstræner Robert Martínez har ellers opfordret Hazard til at få mere spilletid forud for VM til vinter, men ifølge lillebroren bør man ikke frygte en ny Gareth Bale-saga. I hvert fald siger han:
- Hvis præsidenten ønsker, at han smutter, og han ved, at han ikke får flere muligheder for at spille, så tvivler jeg på, at han bliver. Men jeg garanterer, at han vil gøre alt, hvad han kan for at vise, at han er den bedste Real Madrid-spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af Ramos4
"Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den stærkeste der."

Pis.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #3 af henrikcomn

Ramos4 post=148149 skrev: "Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den stærkeste der."

Pis.

det er sgu da en langt federe holdning end : "Jeg har det godt her og nyder at spille golf. Skide med hvor meget spilletid jeg får"

4 år 3 måneder siden #4 af Elto92
Det er sket et par gange nu efterhånden hvor jeg helt glemt at vi har en spiller som hazard.

Så er der noget i mig der siger" Kom nu. giv ham nu bare lige en chance til"

Og sådan ender jeg med at snyde mig selv og få den ene skuffelse efter den anden...

Man tænker jo, tænk hvilken ny dimension til vores spil han kan bidrage med.

Vi har Vinis fart at true med, Benzemas bevægelighed og kyniske i feltet, og Hazards egenskaber til at kombinere eller drible igennem midten...
Så mangler vi lidt til højre siden, men den må vi tag en anden god gang...
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

4 år 3 måneder siden #5 af Raul7-2880
“Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den tykkeste der”.*
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.

4 år 3 måneder siden #6 af elle44

Raul7-2880 post=148158 skrev: “Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den tykkeste der”.*

​Det har han da bevist 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

4 år 3 måneder siden #7 af Ramos4

henrikcomn post=148152 skrev:

Ramos4 post=148149 skrev: "Han kommer ikke til at forlade Real Madrid, før han har vist, at han er den stærkeste der."

Pis.

det er sgu da en langt federe holdning end : "Jeg har det godt her og nyder at spille golf. Skide med hvor meget spilletid jeg får"

​Løbet er kørt. Han slår sgu nok ikke Vini eller Mbappe af.

Håber han bestemmer sig for at tage til Arsenal eller Newcastle.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #8 af Zyconith
​Alt imens Cristiano Ronaldo laver hattricks i en alder af 37 i Premier League for United. Hold nu op hvor var det den mest forfejlede idé nogensinde at smide Ronaldo på porten og få Hazard til Real Madrid for at spille tiki taki. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

4 år 3 måneder siden #9 af Dragam

Zyconith post=148184 skrev: ​Alt imens Cristiano Ronaldo laver hattricks i en alder af 37 i Premier League for United. Hold nu op hvor var det den mest forfejlede idé nogensinde at smide Ronaldo på porten og få Hazard til Real Madrid for at spille tiki taki. 

​Det var tydeligt at cristiano trængte til ny luft, og hans lønkrav for at blive i real var ved at være latterlige. Jeg synes det var det helt rigtige at slippe ham for 1 mia.

At vi så hentede Hazard for ligeså mange penge, fremfor en spiller med fremtid i... ja det var så i den grad en fejl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

4 år 3 måneder siden #10 af Ramos4
At Ronaldo gerne ville væk, er det jeg ikke forstår. Det må næsten være skattemyndighederne i Spanien der åndede ham for meget i nakken. Ellers må han have troet Juventus var bedre end de var.

Det var ikke os der pressede ham ud.

4 år 3 måneder siden #11 af Dragam

Ramos4 post=148191 skrev: At Ronaldo gerne ville væk, er det jeg ikke forstår. Det må næsten være skattemyndighederne i Spanien der åndede ham for meget i nakken. Ellers må han have troet Juventus var bedre end de var.

Det var ikke os der pressede ham ud.

​Nogengange har man bare brug for nye omgivelser, så at sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum