Bedømmelse af truppen mod Sevilla
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
4 år 3 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Sevilla blev oprettet af Administrationen
{karakter 551}...
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (36 brugere)
3.1
Courtois
3.4
Alaba
2.4
Camavinga
4.3
Carvajal
1.3
Éder Militão
4.0
Nacho
3.4
Federico Valverde
2.8
Lucas Vázquez
3.0
Modrić
2.7
Toni Kroos
2.9
Asensio
3.3
Benzema
3.1
Mariano
4.8
Rodrygo
3.6
Vinícius Junior
4.1
Carlo Ancelotti
Hele holdet 3.3
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 3 måneder siden #2
af Salix7
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne Bedømmelse af truppen mod Sevilla
En svær kamp at give karakterer efter synes jeg, da de to halvlege var så forskellige… Men virkelig dejligt at se, hvordan Ancelotti og holdet for vendt det hele på hovedet i 2. halvleg!
Selvom dommeren aldrig må få skylden for en kamps udfald, så synes jeg godt nok, at Hr. Fernandez havde en sløj dag på kontoret. Når han med VAR kan overse både et mål og straffespark samt et gult, som havde givet rødt, så er kvaliteten simpelthen bare ikke god nok! (Er med på at VAR ikke kan hjælpe med gule kort)
Selvom dommeren aldrig må få skylden for en kamps udfald, så synes jeg godt nok, at Hr. Fernandez havde en sløj dag på kontoret. Når han med VAR kan overse både et mål og straffespark samt et gult, som havde givet rødt, så er kvaliteten simpelthen bare ikke god nok! (Er med på at VAR ikke kan hjælpe med gule kort)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Salix7. Begrundelse: Tilføjelser
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen