Fabrizio Romano: Rüdiger får fire år i Madrid

3 måneder 3 uger siden #1 af Nicklas
Antonio Rüdiger er de...

Real Madrid-Chelsea - 25-04-2022

Antonio Rüdiger er de seneste dage blevet rygtet kraftigt til Real Madrid, og nu peger alt på, at den tyske centerforsvarer skifter Chelsea ud med den spanske hovedstad efter denne sæson.

Således melder transfer-guruen Fabrizio Romano nu ud, at det kun er få detaljer der mangler, før handlen kan underskrives. 

Ifølge Romano får Rüdiger en kontrakt frem til sommeren 2026. Der er en mundtlig aftale på plads, men handlen forventes ikke offentliggjort før sæsonen er slut, selvom Rüdiger kan skrive under allerede i denne uge eller maj. 

Rüdigers kontrakt med Chelsea løber ud efter sæsonen, og dermed har man sikret sig endnu en gratis klassespiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #2 af Zyconith
Sikke en dejlig nyhed! Vi har manglet en leder i forsvaret siden Pepes afgang. Jeg er vild med Rudigers gå på mod og vindermentalitet, holdet mangler noget kant.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Elto92

3 måneder 3 uger siden #3 af Bismo

Zyconith post=148677 skrev: Sikke en dejlig nyhed! Vi har manglet en leder i forsvaret siden Pepes afgang. Jeg er vild med Rudigers gå på mod og vindermentalitet, holdet mangler noget kant.

​Synes Alaba har bidraget med meget energi og gåpåmod. Rüdiger er også virkelig klasse. Hans inklusion vil i hvert fald give os flere muligheder defensivt, hvor Alaba kan blive rykket over på venstre side.

3 måneder 3 uger siden #4 af Lars1991
​Synes dog det meget mærkeligt at sige at vi har manglet en leder siden Pepe.... Ramos?? :D
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, El Siete, JesperThomsen, The European Super League

3 måneder 3 uger siden #5 af El Siete

Lars1991 post=148683 skrev: ​Synes dog det meget mærkeligt at sige at vi har manglet en leder siden Pepe.... Ramos?? :D

​Alaba har virkelig også vist sig som en leder på holdet, allerede i sin første sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, NadaMás, Elto92

3 måneder 3 uger siden #6 af Kratmus
Rudiger virker som en spiller, man kun holder af, hvis han er på sit eget hold.
Jeg synes nu ikke, vi har manglet en leder, men derimod kvalitet i midterforsvaret. Militao må ned og få en reserverolle igen, medmindre Alaba skal bruges på backen, hvilket vil være at foretrække. Alaba giver en masse dybde i truppen, men er i min optik bedst på backen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 måneder 3 uger siden #7 af Thomaskjensen
Er det ikke sådan at den gode Alaba også kan spille 6'eren så vi med Rudiger får forstærket 3 positioner gevaldigt.

Har svært at se at Militao skal blive en reservespiller trods af at han har udfald, i de fleste kampe dominere han med sin fart og fysik.

Et andet scenarie er at vi i blandt skal spille med wingbacks (3-5-2) med Mbappe og Benzema på toppen, der florere jo allerede rygter om Hakimi vil væk fra galehuset i P$G.

Sidstnævnte er nok det mest usandsynlige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siv1309

3 måneder 3 uger siden #8 af NadaMás
​Er der nogen meldinger på hvor meget han kommer til at tjene?
Der har tidligere været meldinger om 10-12 mio årligt - Håber ikke det er tilfældet.

Vigtigt at få en forstærkelse til bagkæden. Omend Rudiger ikke var øverst på min liste, er det en god åbning på markedet at gøre brug af, såfremt han ikke hiver en løn hjem der alt for overpropotioneret. Mbappé, en midtbane og en højreback - Så er det UG. 

3 måneder 3 uger siden #9 af elle44

NadaMás post=148695 skrev: ​Er der nogen meldinger på hvor meget han kommer til at tjene?
Der har tidligere været meldinger om 10-12 mio årligt - Håber ikke det er tilfældet.

Vigtigt at få en forstærkelse til bagkæden. Omend Rudiger ikke var øverst på min liste, er det en god åbning på markedet at gøre brug af, såfremt han ikke hiver en løn hjem der alt for overpropotioneret. Mbappé, en midtbane og en højreback - Så er det UG. 

​Der spekuleres i 8-10 mio

3 måneder 3 uger siden #10 af Siv1309
Fedt! Så ryger Alaba forhåbentlig ud på venstreback og Mendy på bænken. Og det kan tilmed frigøre Alaba så han kan vikariere for Casemiro når han engang imellem har karantæne. Det bliver en væsentlig opgradering af holdet som helhed... Håber og tror jeg!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.