Truppen imod Manchester City, Champions League, semifinale, 1. kamp

4 år 3 måneder siden #1 af Benzeron
Carlo Ancelotti har...

Carlo Ancelotti har udtaget sin kamptrup til den første semifinalekamp imod Manchester City. Kampen spilles først tirsdag, men udtagelsen bærer præg af, at man ikke har opgivet håbet om at have de tvivlsomme spillere klar til kampen.

Både David Alaba og Casemiro er nemlig med i truppen, selvom man fortsat ikke er sikre på, at de bliver klar til opgøret. Derudover er også Ferland Mendy, Gareth Bale, Jesús Vallejo og Marcelo med i truppen igen.

Til gengæld er Luka Jovic og Mariano ikke med grundet deres respektive skader, ligesom Eden Hazard naturligvis ikke er klar til kamp endnu.

Truppen imod Manchester City:
Målmænd: Courtois, Lunin og Fuidias.
Forsvar: Carvajal, Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Marcelo og Mendy.
Midtbane: Kroos, Modrić, Casemiro, Valverde, Vázquez, Ceballos, Isco og Camavinga.
Angreb: Benzema, Asensio, Bale, Vinícius og Rodrygo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af Vinícius
Vi er ikke spået de store chancer i morgen. Alle, inklusiv bettingfirmaerne overvurderer fuldstændig de engelske hold! Det er absurd, der er odds 6+ på at vi vinder på i morgen. Så gode er City altså heller ikke!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Vinícius. Begrundelse: datoforvirring

4 år 3 måneder siden #3 af Elto92
Lad os håbe at Pep over-analyser det hele som han gjorde i finalen mod Chelsea :D

4 år 3 måneder siden #4 af Sebberg
​Tja, så må jeg jo igen påtage mig rollen som den pessimistiske Real Madrid-fan. Beklager.

Jeg tror sgu, at vi får en røvfuld i morgen. Vi har haft en del af de store kampe, hvor vi har vaklet i små eller store dele af kampene, men hvor uskarpe afslutninger eller en fremragende Courtois har reddet os. I morgen møder vi bare niveauet over, hvor chancer bliver dét større, og afslutninger dét bedre.

Jeg frygter især vores højre side, og at Pep har set det helt åbenlyse ift., at Sterling bør få lov at udfordre Carvajal. Det kan blive rigtig grimt. Dertil kommer Citys absurde evne til at løbe for hinanden og finde rum mellem linjerne, hvilket jeg synes, vi ofte har det meget svært ved. Derfor tror jeg, de kommer til at spille sig til ekstremt mange chancer, og de bliver så store, at det er umuligt for spillere som KDB, Foden, Mahrez m.m. at formøble dem.

Så ja, jeg er en lyseslukker, men vi taber med tre mål i morgen. 

Overbevis mig gerne om, hvorfor I tror, det ikke bliver tilfældet.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Sebberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

4 år 3 måneder siden #5 af Kiwes
​Hvis vi går med 4-4-2 så tror jeg også at vi får det svært. Vi skal og kan ikke forsvare den hjem. Vi skal turde udfordre dem. 4-3-3 med Rodrygo i angrebet er mit ønske. ATM og senest Liverpool viste at man skal angribe city ellers får man det svært.
Det sagt, så tror jeg Ancelotti går med 4-4-2. 

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kiwes.

4 år 3 måneder siden #6 af Fondo_Sur
@Sebberg

Prøv at se på Citys opstilling mod Watford. Jeg er virkelig ikke skræmt af det. De eneste to, jeg er nervøs for er De Bruyne og Gabriel Jesus. Kan være at jeg må æde mine ord igen, det må vi se. 

Det vigtigste er at undgå at lave fejl, også får de sku ikke så let ved at score. 

Intet er dog afgjort efter i morgen. Det er fantastisk, at vi har Bernabeu hjemme til sidst igen, trods den sværeste mulige vej til finalen nogensinde.

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

4 år 3 måneder siden #7 af Elto92
Det er helt forståeligt at være pessimistisk. Det har jeg også været fra starten.
Bare ventet på at det skulle gå helt galt.
Jeg tør dog fortsat ikke være optimistisk, fordi så jinxer jeg den nok.
Dog håber jeg, at carlo og staben, virkelig har nørdet de klip igennem og luret, at vi altså skal angribe men stadig bevare den her kompakthed, uden at der går Mourinhos "Chelsea" i den.

Som jeg kan se, er de uden Cancelo og Walker (og stones) imorgen.
En væsentlig svækkelse hvis man spørger mig.

Jeg har sagt det før og siger det igen, vi møde barca imorgen. en wish version af Pep's "tika taka",

Og hvordan plejer vi at slå dem?
Ved at møde dem på banen og byde dem op til bold og afvente i store dele af kampen på de få muligheder der kan lukke og slukke det.

Jeg håber fodboldguderne fortsat er med os.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

4 år 3 måneder siden #8 af Elto92
​Ps. SÅ krydser jeg fingre for, at Militao ikke laver en "Varane" og Carvajal ikke går ned i en tackling på sterling. 
Det må bare ikke ske! 

4 år 3 måneder siden #9 af Daniel
​Jeg er som altid optimistisk, fordi jeg som altid tror på Real Madrid. 

Vi tager dem 2-1 i dag. Vamooooos!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Elto92

4 år 3 måneder siden #10 af JesperThomsen
​Champions League aften!
Eller som Barcelona kalder det; tirsdag ;)

4 år 3 måneder siden #11 af Daniel

JesperThomsen post=148714 skrev: ​Champions League aften!
Eller som Barcelona kalder det; tirsdag ;)

​Den låner jeg lige til vores Twitter-konto, Jesper. Følger du os derinde?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 3 måneder siden #12 af Raul7-2880
Uha, er jeg den eneste der frygter en omgang prygl…? 
Krydser fingre for, at både Alaba og Casemiro bliver klar

Leveret af Kunena Forum