Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL-semifinale, anden kamp

4 år 2 måneder siden #37 af Ramos4
Endnu en dommer der tilladder ti minutters tidsudtræk + diverse tid på skader for så at lægge ligegyldige 2 minutter til. Fucking hell.

Ellers har vi meget godt styr på det. Casemiro er en kæmpe chef.

Bekymrende at Benzema ikke kan ramme målet overhovedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #38 af DeLaRed
Casemiro er retur, og City har kun en enkelt chance i feltet, resten er skud fra distancen. En helt anden defensiv med ham.

Og så kan der vel ikke være nogen tvivl om hvem der er stjernen af Vini og en komplet usynlig Foden!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 2 måneder siden #39 af Lars1991
​God halvleg, vi har været klart bedst efter min mening. I sidste halvdel fik vi dog ikke rigtig chancer ud af det. Men både Benzema og Vini havde kæmpe chancer i starten.
Dommeren er helt væk - Casemiro skulle have haft gult, ellers har han jo været udebane dommer.

Jeg har beskyttet Militao meget, men nu begynder det også at være nok for mig. Hans formdyk har varede for længe og på det værst tænkelig tidspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

4 år 2 måneder siden #40 af Fondo_Sur
Ret god første halvleg trods alt. Kroos har været vigtig. Fodbold er en uforudsigelig sport.

4 år 2 måneder siden #41 af Kiwes
​Vil stadig gerne have Camavinga for Kroos. Så kan vi altid tage Casemiro ud for Rodrygo hvis det bliver nødvendigt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 2 måneder siden #42 af Dragam

Kiwes post=149238 skrev: ​Vil stadig gerne have Camavinga for Kroos. Så kan vi altid tage Casemiro ud for Rodrygo hvis det bliver nødvendigt. 

​Casemiro ?! Han er da den sidste midtbane spiller der skal ud - det er ham der primært afholder city fra chancer. Men ja, camavinga istedet kroos, og rodrygo istedet valverde.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #43 af Elto92
​Det er altså en meget god kamp set med taktiske briller. Begge hold gør det egentlig godt.
Vi har dog haft optræk til noget mere. Havde vi ramt et af de magiske minutter så havde karim flugtede den der chance i mål. Men det lader nok vente på sig. 

Jeg tror vi skal ligge os godt til rette fordi 2.halvleg bliver nok en vild affære. 

Det er den ene maginal fejl som kommer til at tippe det hele over på vinderholdet. Men hvem begår fejlen først. 

En ukoncentreret City opdækning, eller Nacho eller Militao/Mendy som får en hjerneblødning....

​Edit: Eller en kedelig Carvajal tackling i feltet....
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

4 år 2 måneder siden #44 af Petroleum
​kroos dikterer tempoet som kun han kan, men spørgsmålet er, om det ikke ville være bedre med en dynamisk midtbane. Ergo Camavinga på banen i stedet. Så må modric tage dirigentstokken. 

jeg savner dog at vini får mere ud af sine driblinger og carvajal kommer mere med frem. 

casemiro er bare så fucking vigtig!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 2 måneder siden #45 af Kiwes

Dragam post=149239 skrev:

Kiwes post=149238 skrev: ​Vil stadig gerne have Camavinga for Kroos. Så kan vi altid tage Casemiro ud for Rodrygo hvis det bliver nødvendigt. 

​Casemiro ?! Han er da den sidste midtbane spiller der skal ud - det er ham der primært afholder city fra chancer. Men ja, camavinga istedet kroos, og rodrygo istedet valverde.

​Casemiro gør det fantastisk. Men vi skal jo stadig op og score et mål og så vil jeg hellere have Valverde end Casemiro..

4 år 2 måneder siden #46 af Ramos4

Kiwes post=149242 skrev:

​Casemiro gør det fantastisk. Men vi skal jo stadig op og score et mål og så vil jeg hellere have Valverde end Casemiro..

​No no no. Så skal vi i ekstratid uden Casemiro? Hells no.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 måneder siden #47 af Kiwes

Ramos4 post=149243 skrev:

Kiwes post=149242 skrev:

​Vi skal først i ekstratid - det er min pointe :)

4 år 2 måneder siden #48 af Dragam

Kiwes post=149244 skrev:

Ramos4 post=149243 skrev:

Kiwes post=149242 skrev:

​Vi skal først i ekstratid - det er min pointe :)

​Kommer vi ikke hvis city scorer et par mål, hvilket de gør uden casemiro
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Leveret af Kunena Forum