Referat: Real Madrid - Manchester City 3-1 efs, CL-semifinale, 2. kamp

4 år 2 måneder siden #13 af Ramos4
Jeg har sagt det før, men gør det gerne igen: Pintus for Ballon d'Or.

Vi skal rotere de sidste ligekampe her, men også huske at holde intensiteten oppe, så vi ikke kommer ind til CL-finalen i al for afslappet humør.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #14 af Elto92
Jeg kan slet ikke forstille mig hvor svært det er at holde den helt rette intensitet op til finalen.

Held og lykke til den person i madrid som skal varetage sig den opgave

4 år 2 måneder siden #15 af Ramos4
Det er 11 år siden Pep vandt CL sidst og 7 år siden Messi vandt den. Tiden flyver når man har det sjovt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: lille rettelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 2 måneder siden #16 af Lars1991
Ved ikke helt om det passer i den her tråd, men ved ikke hvor jeg ellers skulle skrive det.

Men nu synes jeg at jeg har læst flere gange at Benzema ikke er en god straffesparksskytte, samt i kommenteringen igår hvor Niels-Christian fik sagt inden Benzema sparkede, at han egentlig ikke var særlig god til straffespark.
Men jeg synes virkelig det et kortsynet mening at have, fordi han har brændt 3 indenfor kort tid. Hvilket selvfølgelig heller ikke er godt, men alt i alt har han altså en statistik der hedder 23-4 i Real Madrid. Man kan da sige at han i 2022 ikke har været overbevisende med en statistik på 9-4. Men tror mere det handler om en lille dårlig streak, særligt i april hvor han brændte 3, end hans overordnede evner some straffesparksskytte.

Bare lidt argumentation for at Benzema er en fremragende skytte efter der er kommet lidt tvivl om ham!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, Ramos4

4 år 2 måneder siden #17 af Jona
Sidste uges blunder er fair nok. Men jeg blir satme skuffet hvis der ikke dukker et stykke podcast op imorgen ;-)

4 år 2 måneder siden #18 af Administrationen

Jona post=149426 skrev: Sidste uges blunder er fair nok. Men jeg blir satme skuffet hvis der ikke dukker et stykke podcast op imorgen ;-)

​Hvis du med blunder mener retten til at have familie, venner, arbejde og fritidsinteresser, som går ud over Madridista.dk, så har du helt ret i at vi tog en "blunder" i sidste uge. Vi skal netop nu i gang med optagelser, så møgforkælede Madridistas har noget at stå op til i morgen ;-) God aften derude.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Jona

4 år 2 måneder siden #19 af madrid2000
​Håber nuværende Real spillere indser, at karrieren ikke bliver større ved at forlade RM.
Ronaldo har jo ikke opnået en skid efter han er skiftet væk. Det samme kan siges om Ramos. Specielt Ramos forstå jeg ikke, hvordan kan du forlade RM, hvor du er chef nr. 1 pga. af nogle flere millioner? Grådighed...

Også en Ødegaard må ha en underlig smag i munden. Skifter væk til Arsenal for at kæmpe om 4.pladsen. Hele verden snakker om en Camavinga idag. Det kunne være ham, hvis han havde vist noget tålmodighed. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 2 måneder siden #20 af Ramos4
Ødegaard virker som en spiller der aldrig havde mentaliteten til at spille for verdens største klub.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

4 år 2 måneder siden #21 af Elto92
​En spiller jeg synes vi ikke har talt nok om efter kampen er altså Camavinga. 

19 år mine damer og herrer og han kommer han og fulstændig bosser den kamp. 

Han har 3. fod på rodrygos mål til 1-1.

Opspillet til Benzemas straffe er takket være Camavinga der løber tværs over banen for at modtage en lang aflevering fra Courtois, driver bolden en halv bane længde og spiller så Rodrygo, som smider den ind til benzema. 

19 år.....
​​​​​​
En 19 årig spiller der spiller sin første sæson, han har ikke fået én fast position i løbet af sæsonen, det har været sporadisk med spilletid, Han er bogstaveligtalt blevet smidt ind til kaos, og alligevel tackler han det hele så vanvittig flot. 

Han er jo ikke engang kommet ordentligt igang endnu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 2 måneder siden #22 af Dragam

Elto92 post=149430 skrev: ​En spiller jeg synes vi ikke har talt nok om efter kampen er altså Camavinga. 

19 år mine damer og herrer og han kommer han og fulstændig bosser den kamp. 

Han har 3. fod på rodrygos mål til 1-1.

Opspillet til Benzemas straffe er takket være Camavinga der løber tværs over banen for at modtage en lang aflevering fra Courtois, driver bolden en halv bane længde og spiller så Rodrygo, som smider den ind til benzema. 

19 år.....
​​​​​​
En 19 årig spiller der spiller sin første sæson, han har ikke fået én fast position i løbet af sæsonen, det har været sporadisk med spilletid, Han er bogstaveligtalt blevet smidt ind til kaos, og alligevel tackler han det hele så vanvittig flot. 

Han er jo ikke engang kommet ordentligt igang endnu

​Har skrevet det flere gange - camavinga har hele pakken, og jeg ser et stort lys i ham. Han er teenager, og der er lidt ting der lige skal poleres, men vil sige at han allerede fra næste sæson bør være fast starter - gerne istedet for kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Elto92

4 år 2 måneder siden #23 af Jona

Administrationen post=149427 skrev:

Jona post=149426 skrev: Sidste uges blunder er fair nok. Men jeg blir satme skuffet hvis der ikke dukker et stykke podcast op imorgen ;-)

​Hvis du med blunder mener retten til at have familie, venner, arbejde og fritidsinteresser, som går ud over Madridista.dk, så har du helt ret i at vi tog en "blunder" i sidste uge. Vi skal netop nu i gang med optagelser, så møgforkælede Madridistas har noget at stå op til i morgen ;-) God aften derude.

​Haha ja som sagt det er sgu fair nok:-)
men det lyder godt! i gør et skide godt stykke arbejde

4 år 2 måneder siden #24 af The European Super League
​Dear Madridistas

Venligst se denne video, hvis I har 10 minutter til jeres yndlingshold

Det er en vanvittig video!

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum