Statistik: Real Madrid - Manchester City 3-1 efs, CL-semifinale, 2. kamp

4 år 2 måneder siden #1 af Jbner
...

Real Madrid - Man City 3-1 efs. (0-0)

0-1 Mahrez 73. min.

1-1 Rodrygo, 90. min.

2-1 Rodrygo, 91. min.

3-1 Benzema (Straffespark), 95. min

Tilskuere: 61.416

Dommer: D. Orsato

Gule kort: Modric, Carvajal, Militao, Valverde (Real Madrid) - Laporte, Sterling, Zinchenko (Man City)
Røde kort: 

Real Madrids hold: Courtois, Carvajal, Militão (Vallejo, 115. min.), Nacho, Mendy, Valverde, Casemiro (Asensio, 75. min.), Kroos (Rodrygo, 68. min.), Modric (75. min.), Benzema (Ceballos, 104. min.), Viní Jr. (Lucas, 115. min.)

Man Citys hold: Ederson, Walker (Zinchenko, 72. min.), Días, Laporte, Cancelo, Silva, Rodri (Sterling, 99. min.), De Bruyne (Gündogan, 72. min.), Mahrez (Fernandinho, 85. min.), Jesus (Grealish, 78. min.), Foden.

Statistik:
Boldbesiddelse: 45%-55%
Skud: 12-15
Skud på mål: 5-9
Offside: 3-3
Hjørnespark: 3-9
Gule kort: 4-3
Røde kort: 0-0
Straffespark: 1-0
Afleveringer: 438-575
Vellykkede afleveringer: 81%-85%
Frispark begået: 14-18

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
Er det bare mig, eller står der "Real Madrid - Getafe"? :D
Iøvrigt en, på mange områder, dårlig dommer præstation. Casemiro der ikke får minimum ét gult kort, for først at klippe en modspiller og senere hen flå Foden ned. Og omvendt, Laporte der ikke får direkte rødt kort , men i stedet et gult kort og et gult kort til Modric. Helt hjernedødt. Samt de to skub i ryggen Vinicius får af Walker. Havde vi tabt kampen, er det sådan noget, der virkelig gør mig rasende(gjorde det også undervejs i kampen).

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Dragam

4 år 2 måneder siden #3 af Jbner

Madridista02 post=149432 skrev: Er det bare mig, eller står der "Real Madrid - Getafe"? :D
Iøvrigt en, på mange områder, dårlig dommer præstation. Casemiro der ikke får minimum ét gult kort, for først at klippe en modspiller og senere hen flå Foden ned. Og omvendt, Laporte der ikke får direkte rødt kort , men i stedet et gult kort og et gult kort til Modric. Helt hjernedødt. Samt de to skub i ryggen Vinicius får af Walker. Havde vi tabt kampen, er det sådan noget, der virkelig gør mig rasende(gjorde det også undervejs i kampen).

​Jeg er stadig helt høj efter kampen i går aftes, og missede lige en getafe i skabelonen :D godt fanget! Det er rettet nu!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Leveret af Kunena Forum