Spansk presse: Real Madrid vil give Rodrygo ny kontrakt

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

RODRYGO 21

Ifølge spansk presse arbejder Real Madrid på en ny kontrakt til Rodrygo, som i den seneste tid har vist flot spil, senest med to scoringer mod Manchester City.

Den 21-årige offensivspiller har gennem sæsonen været i tæt kamp med Marco Asensio om højrekanten på holdet, uden at nogen af dem for alvor er brændt igennem, men brasilianeren har vist, at han kan blive en vigtig brik og derfor ønsker man at forlænge den kontrakt, som udløber i 2025.

Real Madrid regner også med at kunne offentliggøre nye kontrakter til to andre brasilianere, nemlig Militao og Vinícius, når sæsonen er slut.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af 9eren
Mads sp. Ja jeg håber du forstår nu hvorfor Rodrygo skulle have en stor chance.

Dem der ikke har troet på Rodrygo skal virkelig bruge mere tid på at se kampene, samt lære at forstå mekanismer der kan være ved at være et ung talent.

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 2 uger siden #3 af Dragam

9eren post=149505 skrev: Mads sp. Ja jeg håber du forstår nu hvorfor Rodrygo skulle have en stor chance.

Dem der ikke har troet på Rodrygo skal virkelig bruge mere tid på at se kampene, samt lære at forstå mekanismer der kan være ved at være et ung talent.

​Enig.

Han har en fremragende teknik, som kommer til sin ret, når han kommer ind mere centralt. Enten ved at starte på venstre og trække ind i banen, eller ligge centalt som hængende angriber. Hans force er ikke at ligge på højre kanten og som en klassisk kant med fart gå på ydersiden af modstanderen og slå indlæg. 

Stod det til mig byttede vini og rodrygo kanter, så rodrygo kunne ligge på venstre, trække ind og afslutte - vini kan stadig lave sine driblinger i højre side, og så passer det mig ganske fint, at han ikke kommer til afslutninger.

1 måned 2 uger siden #4 af Lars1991

9eren post=149505 skrev: Mads sp. Ja jeg håber du forstår nu hvorfor Rodrygo skulle have en stor chance.

Jeg ved ikke hvor mange der ikke har troet på Rodrygos potentiale. Men folk har været frusteret over at en spiller der viser så lavt niveau i 4 ud af 5 kampe skulle spille så tit. Ligesom med Asensio. Det altså bare ikke Real Madrid værdigt og har været en kæmpe hæmsko for holdet i flere sæsoner nu. Men stod det til dig så forlængede vi jo med begge :D Men tror da alle har været mere optimistisk omkring Rodrygo end Asensio grundet aldersforskellen.

1 måned 2 uger siden #5 af Brylle
​Jeg kan virkelig godt lide Rodrygo men jeg har svært ved at placere ham på banen. Venstrekanten er et no go medmindre Vinicius skal have pause. Når han starter som højrekant, så bliver det ikke til så meget. Han har det virkelig svært når vi spiller langsomt og ikke presser. Derimod kommer han virkelig til sin ret, når Bernabeu koger og når holdet presser højt og går mod mål når vi får bolden. Det sker bare for sjældent på en sæson og derfor har han de her kampe i træk hvor intet kører. 

Hvordan tænker I at man får det bedste ud af Rodrygo? 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #6 af Madridista02

Brylle post=149519 skrev:
Hvordan tænker I at man får det bedste ud af Rodrygo? 

​Ved at spille ham på venstrekant. Det er virkelig blevet tydeligt for mig, at det er dér Rodrygo er virkelig dygtig! Som angriber har han også potentiale, grundet hans spilintelligens, afslutningsevner og teknik. Højrekanten spiller han sjældent godt, kun når han bliver skiftet ind og vi jagter en udligning.

1 måned 2 uger siden #7 af Dybbøl
​Jeg ser ham ekstremt spændende på 9’er positionen. Én sæson mere i lære hos Benzema med en masser minutter i løbet af sæsonen. Jeg ser nemlig også en fantastiks teknik, placerings- og afslutnings evne samt spilintelligens. Han kan blive virkelig dygtig som 9’er. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.