Spansk presse: Real Madrid vil give Rodrygo ny kontrakt
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse arbejder Real Madrid på en ny kontrakt til Rodrygo, som i den seneste tid har vist flot spil, senest med to scoringer mod Manchester City.
Den 21-årige offensivspiller har gennem sæsonen været i tæt kamp med Marco Asensio om højrekanten på holdet, uden at nogen af dem for alvor er brændt igennem, men brasilianeren har vist, at han kan blive en vigtig brik og derfor ønsker man at forlænge den kontrakt, som udløber i 2025.
Real Madrid regner også med at kunne offentliggøre nye kontrakter til to andre brasilianere, nemlig Militao og Vinícius, når sæsonen er slut.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dem der ikke har troet på Rodrygo skal virkelig bruge mere tid på at se kampene, samt lære at forstå mekanismer der kan være ved at være et ung talent.
Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Enig.9eren post=149505 skrev: Mads sp. Ja jeg håber du forstår nu hvorfor Rodrygo skulle have en stor chance.
Dem der ikke har troet på Rodrygo skal virkelig bruge mere tid på at se kampene, samt lære at forstå mekanismer der kan være ved at være et ung talent.
Han har en fremragende teknik, som kommer til sin ret, når han kommer ind mere centralt. Enten ved at starte på venstre og trække ind i banen, eller ligge centalt som hængende angriber. Hans force er ikke at ligge på højre kanten og som en klassisk kant med fart gå på ydersiden af modstanderen og slå indlæg.
Stod det til mig byttede vini og rodrygo kanter, så rodrygo kunne ligge på venstre, trække ind og afslutte - vini kan stadig lave sine driblinger i højre side, og så passer det mig ganske fint, at han ikke kommer til afslutninger.
9eren post=149505 skrev: Mads sp. Ja jeg håber du forstår nu hvorfor Rodrygo skulle have en stor chance.
Jeg ved ikke hvor mange der ikke har troet på Rodrygos potentiale. Men folk har været frusteret over at en spiller der viser så lavt niveau i 4 ud af 5 kampe skulle spille så tit. Ligesom med Asensio. Det altså bare ikke Real Madrid værdigt og har været en kæmpe hæmsko for holdet i flere sæsoner nu. Men stod det til dig så forlængede vi jo med begge :D Men tror da alle har været mere optimistisk omkring Rodrygo end Asensio grundet aldersforskellen.
Hvordan tænker I at man får det bedste ud af Rodrygo?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ved at spille ham på venstrekant. Det er virkelig blevet tydeligt for mig, at det er dér Rodrygo er virkelig dygtig! Som angriber har han også potentiale, grundet hans spilintelligens, afslutningsevner og teknik. Højrekanten spiller han sjældent godt, kun når han bliver skiftet ind og vi jagter en udligning.Brylle post=149519 skrev:
Hvordan tænker I at man får det bedste ud af Rodrygo?