Mundo Deportivo: Mbappé mødtes med Real Madrid-repræsentanter i Madrid
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Kylian Mbappé var i tirsdags på besøg i den spanske hovedstad, Madrid, hvor han sammen med sine holdkammerat Achraf Hakimi og dennes venner blev vist rundt og senere mødtes de med andre, heriblandt Sergio Ramos, for at spise på restaurant Quintoelemento.
Men ifølge catalanske Mundo Deportivo blev Kylian Mbappé på restauranten, da de andre forlod den og det gjorde han for at mødes med repræsentanter for Real Madrid.
Den store catalanske avis fortæller om et møde, hvor man fik snakket flere detaljer på plads i forhold til den kontrakt, som den franske angriber forventes at skrive med Real Madrid til sommer.
Mundo Deportivo mener også at vide, at Real Madrid allerede er så langt i forberedelserne omkring præsentationen af Kylian Mbappé, at man har fået fortrykt 20.000 trøjer med franskmandens navn.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At vi kan signe sin generations største spiller på en "fri" transfer er kolosalt.
Når han har truffet sin beslutning, kan fokus rettes mod salg, kontraktforlængelser, reserve til Case og back(s).
Sandt, man skal slå kold vand i blodet.Pichichi post=149773 skrev: Jeg ved ikke om jeg tror på det. Qatar smider simpelthen så mange penge ude i deres sportswashing projekt at jeg ikke ville tro på det indtil vi får en "comunicado oficial"
Men de kan i og for sig smide så mange penge de vil - Det virker ikke til, at der findes et medie der er i tvivl om at der er forhandlinger mellem Real og Mbappé. Jeg er af den gruppe der tror på en handel der muligvis stadig mangler diverse formaliteter, men at beslutningen er truffet - Afhængigt af de formaliteter.
Det skulle virkelig undre mig hvis Mbappé, som medierne formidler det, stadig går og overvejer tingene. Jeg tror nuværende fase er ren og skær forhandlingsstrategi fra Mbappe-lejren over for Real. Hvis Mbappe har et ´ultimatum´ deri, er Real også allerede klar over det. Der er en grund til at en spiller som ham ikke også rygtes til City, Liverpool etc. - Det er en offentlig hemmelighed at han skal til Real, som jeg ser det om ikke andet.