Marcelo tilbyder markant lønnedgang for at blive

4 år 1 måned siden #13 af The European Super League
​Jeg ville have foretrukket at se Miguel Gutiérrez i denne sæson som back-up til Ferland Mendy i stedet for Marcelo.

Det eneste der talte for Marcelo i denne sæson var at det var hans sidste, og vi er den største klub af dem alle. Vores legender må gerne æres.

Men nu er det nok. Næste sæson bør den stå på Mendy + et alternativ. Det kan enten være Gutiérrez eller Alaba, hvis han gider at spille venstre back. Hvis vi har Marcelo i truppen, så risikerer vi at Ancelotti kommer til at bruge ham og dermed tage spilletid fra et talent.

Derudover skal Marcelo sikkert have løn, hvilket heller ikke er til vores fordel når vi konkurrere med den engelske olieliga om de bedste spillere.

Ved vi hvor 'markant lønnedgang' som Marcelo har tilbudt klubben?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #14 af DeLaRed

Brylle post=150005 skrev: ​Hvis de unge skal have den samme mængde spilletid som Marcelo, så skal de vel ikke skrives ind i førsteholdstruppen men indskrives på Castilla. Ellers er det da i den grad spild af potentiale hvis de skal sidde og glo en hel sæson, så der tæller de ikke med alligevel og derfor optager han ikke en af deres pladser. Og vi kommer jo ikke til at hente erstatninger for alle de spillere som ikke er gode nok. Det er både dyrt og unødvendigt at have så overfyldt en trup. Derfor kan det virkelig ikke få mit pis i kog at jeg skal se Marcelo i en spillertrøje for en sæson eller to endnu så længe vi ikke er afhængige af ham. Fin spiller i udkanten af truppen som ikke kommer til at optage en plads hvis han har en meget perifær rolle.

​Hvis du slet ikke vil goere brug af Marcelo paa banen, saa bliver han en dyr herre at have siddende i klubhuset, her er det klart bedre at hyre Marcelo ind in en anden rolle i klubben, til betydeligt faerre penge...Og Marcelo har trods alt spillet 800minutter i denne season, det burde vaere mere end nok til at indskrive en ny spiller i truppen for, for hvis en Castilla spiller skal have 800min naeste season, saa staar Raul jo med et problem hos Castilla, derfor giver det naturligvis mening at man flytter relevante spillere op saa man kan faa fyldt paa i de mindre raekker i klubben. (nu siger jeg ikke at det netop bliver en Castilla spiller der overtager pladsen, Fran Garcia er jo et oplagt valg at hente hjem, uanset hvem det bliver saa er 800minutter sku ikke daarligt for en spiller under 21 i en klub som Madrid, f.eks. fik Fede 1.100 i sin foerste season, i 12/13 fik Nacho 900min)

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #15 af Brylle
​Dude det eneste jeg siger er, at jeg ikke kan blive vred over Marcelo et år mere, for han kan fint bidrage mod en del hold i ligaen. Hvis du vil rykke en Castilla-spiller op, så skal han også spille en del for ellers kan han lige så godt registreres dernede. Castillas problem er større hvis man permanent fjerner en dygtig spiller, for erstatningen kommer længere bag i køen i forhold til betragtning til førsteholdet. 

Mendy, Fran Garcia og Marcelo kan sagtens alle være i truppen.

4 år 1 måned siden #16 af Mister Zizou
Uden tvivl en legende i klubben, men han har nu aldrig slået mig som typen, der samler holdet når vi er bagud 0-2 i en vigtig kamp.

Ift. mentor rollen, hvem er det så lige der forsat har brug for den?

Jeg kan virkelig ikke se nogen årsag til at beholde ham, medmindre han overgår til en stabsfunktion.

Det ville undre mig meget, hvis Don Perez går med til at forlænge med ham, når man ser på tidligere legenders tid i klubben. Jeg synes heller ikke det ville være værdigt for Marcelo at være statist.

Casillas og Raul. Det må næsten være argument nok for at det ikke kommer til at ske?

4 år 1 måned siden #17 af Fondo_Sur

Mister Zizou post=150011 skrev: Det ville undre mig meget, hvis Don Perez går med til at forlænge med ham, når man ser på tidligere legenders tid i klubben. Jeg synes heller ikke det ville være værdigt for Marcelo at være statist.

Casillas og Raul. Det må næsten være argument nok for at det ikke kommer til at ske?

De var modsat Marcelo ikke konkraktfrie. De skiftede klub i jagten på spilletid, så det var deres eget valg at skifte. ​

4 år 1 måned siden #18 af Mister Zizou

Fondo_Sur post=150013 skrev:

Mister Zizou post=150011 skrev: Det ville undre mig meget, hvis Don Perez går med til at forlænge med ham, når man ser på tidligere legenders tid i klubben. Jeg synes heller ikke det ville være værdigt for Marcelo at være statist.

De var modsat Marcelo ikke konkraktfrie. De skiftede klub i jagten på spilletid, så det var deres eget valg at skifte. ​

​Godt ord igen! Jeg kan dog stadig ikke se hvilken rolle Marcelo skal spille i klubben, medmindre han indvilliger i en kontrakt til 100.000€ i måneden. Mentor- og leder rollen køber jeg ikke helt.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Leveret af Kunena Forum