Spansk presse: Bale har tilbudt sig til Atlético Madrid

1 måned 3 dage siden #1 af Administrationen
Gareth Bale er...

BALE 18

Gareth Bale er fortid i Real Madrid til sommer og det er godt for alle parter.

”Den walisiske parasit”, som han er blevet døbt i spansk presse er dog tilsyneladende fortsat glad for den spanske hovedstad, for ifølge Pedro Morata fra programmet El Partidazo på Cadena Cope har Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, kontaktet Atlético Madrid for at tilbyde ham til klubben i den kommende sæson, men tilbuddet blev venligt, men bestemt afvist.

Gareth Bale og Wales spiller inden længe kvalifikationskamp om den sidste plads ved VM i Qatar og der spekuleres kraftigt i, at Bale indstiller karrieren – hvis man kan tale om en sådan – hvis ikke det lykkes at komme med til slutrunden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #2 af JesperThomsen
Hårde ord om en mand der trods alt har afgjort CdR og CHL finaler for os (selvom de sidste par sæsoner har været håbløse)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madridista02, Dragam

1 måned 3 dage siden #3 af Mathiaska

[..]​ at Bale indstiller karrieren – hvis man kan tale om en sådan

Pueha.. elendigt skrevet efter min mening. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 3 dage siden #4 af Madridista02
Fuldstændig enig med de to første kommentarer. Menes der fra Madridista.dk's side, at de er i tvivl om Bale har haft en karriere? Giver ingen mening. Jeg synes den form for konstant hetz mod Bale, ofte er meget usagligt og meningsløst. Han skal nærmest bare tage sine hat forkert på, så går folk helt amok. Jeg er med på, at han har haft nogle dårlige år efter Liverpool finalen i 2018, men når han skal kritiseres, skal det også give mening. Og det giver slet ikke mening, at stille spørgsmål ved Bales karriere. Han har været vanvittigt afgørende for os, og det skal vi aldrig glemme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Dragam

1 måned 3 dage siden #5 af Brylle
​Jeg synes det er en perfekt gestus der ligger på linje med hvad Bale mener om den klub som betaler hans løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Fondo_Sur, longwind

1 måned 3 dage siden #6 af Lars1991
​Ingen tvivl om at han har haft en karriere. Men de sidste par år han han jo stort set kun spillet landsholdsfodbold. En klubkarriere har der ikke været meget, særligt ikke i Real Madrid som har betalt millioner af euro til ham. Så ja, spot on! 
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

1 måned 3 dage siden #7 af Real HWL
​Det er da en ren provokation fra Bale og Barnetts side at tilbyde sig selv til Atletico inden hans kontrakt er udløbet. Hold kæft nogen idioter!! 
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved Real HWL.

1 måned 3 dage siden #8 af Elto92
​Først salah og hans hævn, Så hele mbappe sagaen og nu bales bagland. 

Der er altså virkelig..virkelig mange der prøver at få os ned inden finalen :D

1 måned 3 dage siden #9 af Salix7
Jeg har ikke kunne tage Bale og hans bror seriøst de sidste 2-3 år, så en nyhed som denne, får mig mest af alt bare til at smile.

Om Bale stopper med at spille fodbold eller skifter til en hvilken som helst anden klub, så er jeg fuldstændig ligeglad - Bale skal have tak for alt det gode, som han gav klubben, kæmpe respekt og tak herfra! Han og hans agent desværre ikke rykkede teltpælene op og tog videre i tide, er en skam for både Bale og klubben.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

1 måned 2 dage siden #10 af mohbar
​Madrids golfbaner må være verdensklasse 

"Wales, Golf IN Madrid -in that order"
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.