- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
4 år 3 uger siden #13
af Zyconith
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 3 uger siden #14
af Madridista02
Jeg savner Pepe :(
Besvaret af Madridista02 på emne Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
Hvad siger han? Og intervieweren?
Jeg savner Pepe :(
4 år 3 uger siden #15
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
Han bliver spurgt om det overraskede ham at de var under så tungt pres fra Liverpool, og svarer noget i stil med at journalisten har haft 90 min til at tænke over spørgsmål, og så kommer han op med sådan noget lort, hvad er det egentlig for et pis spørgsmål at stille. Det er for fanden ikke en gruppespilskamp det her så hvad tror du selv.
Virker til der er en forhistorie eller et tidligere spørgsmål der har pisset ham ekstra af
Virker til der er en forhistorie eller et tidligere spørgsmål der har pisset ham ekstra af
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
4 år 3 uger siden #16
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Podcast: MEGA BANGER om Mbappé-gate & VERDENSKLASSE optakt til Champions League-finalen mod Liverpool
ha ha, herligt af Kroos, Han siger som JesperA notere, at han havde 90 min at komme på fornuftige spørgsmål og så stiller du 2 piss spørgsmål :)
Jounalisten forsvare sig, Kroos er ligeglad, lorte spørgsmål, vi spiller for fanden ikke en cup kamp men i CL finalen.
Lidt uklart for mig om han påstår at "jounalisten" er Liverpool fan :)
Jounalisten forsvare sig, Kroos er ligeglad, lorte spørgsmål, vi spiller for fanden ikke en cup kamp men i CL finalen.
Lidt uklart for mig om han påstår at "jounalisten" er Liverpool fan :)