Spansk presse: Tchouameni-forhandlinger ind i afgørende fase

4 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

Ifølge spansk presse går forhandlingerne om Aurelién Tchouameni nu ind i den afsluttende fase.

Real Madrid skal nemlig nu være i direkte forhandlinger med Monaco om et skifte for den 22-årige midtbanespiller og det er sket efter at buddet er hævet til mere end 80 millioner €, hvilket er den pris, som Monaco hele tiden har krævet.

Liverpool og Paris SG meldes også interesserede, men umiddelbart har Tchouameni planer om et udlandseventyr og franske RMC Sport melder, at Real Madrid netop nu har taget føringen i forhold til at få en underskrift fra midtbanespilleren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #2 af bnjmlnk
Vanvittigt mange penge for et uprøvet talent IMO - Dagens marked er stukket helt af. Jeg håber han lever op til forventningerne.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #3 af 9eren
Ved at youtube godt kan snyde. Men han er eddermæmnes noget af et fysisk pragt eksemplar! Spillemæssigt har han gode skills. Vi får den vilde midtbane med ham.

4 år 2 måneder siden #4 af bnjmlnk
Ja lige netop! Jeg håber virkelig han kan gå ind og give seriøs noget konkurrence til Casemiro. Det har vi manglet. Umiddelbart ser jeg snak om rundt omkring at han også skulle kunne bruges i en Modric rolle, men ud fra hvad jeg har set ligner han mere en rendyrket 6'er.

4 år 2 måneder siden #5 af zizou21
​Prisen er for høj, men desværre det vi skal betale for at følge med i dagens marked. Kan huske hvor forarget mange var over at betale $50m for Vini. 

Jeg kender kun Tchouameni fra YouTube, men synes der er meget hæl&tå og mange satsede tacklinger (især hvor han kommer bagfra).

Han bliver beskrevet som en blanding mellem Pogba og Kante - håber mere på sidstnævnt!

Hala

4 år 2 måneder siden #6 af Ramos4

zizou21 post=151009 skrev: ​Prisen er for høj, men desværre det vi skal betale for at følge med i dagens marked. Kan huske hvor forarget mange var over at betale $50m for Vini. 

Jeg kender kun Tchouameni fra YouTube, men synes der er meget hæl&tå og mange satsede tacklinger (især hvor han kommer bagfra).

Han bliver beskrevet som en blanding mellem Pogba og Kante - håber mere på sidstnævnt!

​Vini kom som 18-årig fra Brasilien. Det er ikke det samme som at hente en 22-årig fra Monaco.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 måneder siden #7 af elle44
Ja vi havde nok fået ham til 60 hvis ikke PSG havde blandet sig. Jo længere tid vi venter jo mere kommer han til at koste.

4 år 2 måneder siden #8 af Bismo

elle44 post=151013 skrev: Ja vi havde nok fået ham til 60 hvis ikke PSG havde blandet sig. Jo længere tid vi venter jo mere kommer han til at koste.

Jep. Liverpool og især PSG presser prisen op. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #9 af Brylle
​Ellers må man jo bruge lidt tid på at arbejde på et andet eller tredjevalg (som man forhåbentlig har) til den midtbane. Så kan det være at Monaco bløder lidt op, for det lyder som om han er fast besluttet på at tage til Real Madrid. Vi har ikke akut behov for en defensiv midtbanespiller til så mange penge selvom jeg håber, at han kommer.

4 år 2 måneder siden #10 af bnjmlnk
Jeg er sku også lidt spændt på hvad det kommer til at indebærer ift. Casemiro. Du køber ikke en youngster til 80+ millioner euro for at bænke ham tænker jeg. Og så igen, Case kunne nok godt bruge en pause i ny og næ, men gider han det?
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved bnjmlnk.

4 år 2 måneder siden #11 af Bismo

Brylle post=151015 skrev: ​Ellers må man jo bruge lidt tid på at arbejde på et andet eller tredjevalg (som man forhåbentlig har) til den midtbane. Så kan det være at Monaco bløder lidt op, for det lyder som om han er fast besluttet på at tage til Real Madrid. Vi har ikke akut behov for en defensiv midtbanespiller til så mange penge selvom jeg håber, at han kommer.

​Hvem har vi udover Case til den position? Kan han holde i 70+ kampe i næste sæson? 

Og undskyld mig, men en eller anden Castilla spiller er simpelthen ikke god nok, hvis vi skal konkurrere mod de bedste. Vi har i forvejen en aldrende midtbane og belastningen kommer kun til at stige i næste sæson. Vi har brug for mere end bare lappeløsninger (Alaba på midt, uerfarne spillere osv)

Der er ikke mange talenter derude på den position og det afspejler sig desværre i prisen. Det er hvad det er. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Ramos4

4 år 2 måneder siden #12 af Matamoro
Tchouameni kan også spille 8'er.

Jeg tror midtbanen efter jul hedder Casemiro, Tchoameni, Valverde

Leveret af Kunena Forum