Spansk presse: Tchouameni-forhandlinger ind i afgørende fase
Er Modric skadet på det tidspunkt?Matamoro post=151018 skrev: Tchouameni kan også spille 8'er.
Jeg tror midtbanen efter jul hedder Casemiro, Tchoameni, Valverde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Enig langt hen ad vejen. Vi har kun Casemiro som rendyrket 6'er og vi skal ikke have en backup fra Castilla som rendyrket 6'er, hvis der sker noget med Casemiro.Bismo post=151017 skrev:
Hvem har vi udover Case til den position? Kan han holde i 70+ kampe i næste sæson?Brylle post=151015 skrev: Ellers må man jo bruge lidt tid på at arbejde på et andet eller tredjevalg (som man forhåbentlig har) til den midtbane. Så kan det være at Monaco bløder lidt op, for det lyder som om han er fast besluttet på at tage til Real Madrid. Vi har ikke akut behov for en defensiv midtbanespiller til så mange penge selvom jeg håber, at han kommer.
Og undskyld mig, men en eller anden Castilla spiller er simpelthen ikke god nok, hvis vi skal konkurrere mod de bedste. Vi har i forvejen en aldrende midtbane og belastningen kommer kun til at stige i næste sæson. Vi har brug for mere end bare lappeløsninger (Alaba på midt, uerfarne spillere osv)
Der er ikke mange talenter derude på den position og det afspejler sig desværre i prisen. Det er hvad det er.
Men jeg synes, at der er to vigtige pointer:
1) Der SKAL være økonomi nok til at hente en højre kant, en backup til Benzema og en venstre back på et højt nok niveau.
2) Jeg synes faktisk at vi er langt bedre dækket ind hvis Casemiro går i stykker end hvis Benzema går i stykker, for Jovic eller Mariano er gode nok til at udfylde den rolle i lang tid. Så kan man måske snakke om at det er en chance for Rodrygo, men den er også virkelig uprøvet og usikker. Hvis Benzema er ude et par måneder, så er vi færdige. Tilgengæld har vi jo lavet flere store comebacks mens Casemiro har været ude, og her har spillere som Camavinga og Valverde i samarbejde udfyldt den defensive rolle og skabt balancen på en anden måde end når Casemiro står for det. Og her skal vi huske på, at efter de comebacks har vi været foran uden at kunne sætte Casemiro af igen, og det er gået ret godt. Det synes jeg derfor ikke er helt vildt dumt, men det er helt rigtigt at vi ikke har én spiller som kan gøre de samme ting. Men så er det heldigt at vi har en alsidig træner der tænker mere på materialet end konceptet i dette tilfælde.
Men jeg giver dig helt ret i, at det godt nok er svært at nævne den næste store defensive midtbanespiller, hvis ikke det bliver ham her. Så er spørgsmålet bare hvordan man vil gribe det an, og uanset hvad er der jo ingen der siger at han slår igennem her. Det kan være at der kommer en ny buldrende næste år eller at vi har et andet es i ærmet. Casemiro var vist også rundet de 20-21 år da han blev lejet til Castilla og derefter brugte nogle år på at etablere sig, så der er 100% sikkert andre gode muligheder som skal undersøges hvis det bliver så dyrt at truppen ikke kan forstærkes.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Nu må din portugiser fetish snart stoppe :DZyconith post=151030 skrev: Går den helt galt med Tchouamenis transfer, kunne det være man skulle stikke en kæp i hjulet på Lille's forhandlinger med AC Milan om Renato Sanches der for alvor er begyndt at indfrie sit talent.
Zyconith post=151030 skrev: Går den helt galt med Tchouamenis transfer, kunne det være man skulle stikke en kæp i hjulet på Lille's forhandlinger med AC Milan om Renato Sanches der for alvor er begyndt at indfrie sit talent.
Hvad er der med dig og de Portugiser? ;)