Hazard: Næste år ser vi den rigtige Eden Hazard

1 år 2 dage siden #1 af Benzeron
Eden Hazard har...

Eden Hazard har haft tre ekstremt skuffende sæsoner i Real Madrid, men at dømme ud fra belgierens udtalelser på et pressemøde med landsholdet i går, tirsdag, bliver det en ny udgave af ham, vi får at se i den kommende sæson.

Her udtalte Hazard:
- Jeg har ikke længere problemer med min ankel eller noget andet. Alt er i orden. Jeg kommer til at have en god fysisk og mental forberedelse henimod at blive klar til næste år. Det er op til mig at vise, at jeg ikke er færdig, og at jeg stadig har smukke ting at udrette.

Videre sagde han:
- Jeg ved, at hvis jeg kan komme tilbage til mit bedste, kan jeg give dem alt. Alt jeg har brug for er at spille og få minutter, hvilket jeg håber på at få næste år. Derefter vil vi se den rigtige spiller igen, den rigtige Eden Hazard. Det har jeg ingen tvivl om.

Hazard afviste desuden, at han kommer til at skifte denne sommer:
- Jeg har aldrig ønsket at skifte, fordi jeg ved, at jeg kan bidrage med ting, som jeg ikke har været i stand til indtil nu, og det ved klubben. Jeg har fortalt dem i halvandet år, at jeg har haft smerter i min ankel, og det faktum irriterer mig. Det bedste scenarie er at have en god forberedelse og spille, fordi jeg ikke har spillet særlig meget i en lang periode nu. At spille godt, hjælpe til på banen i hver kamp, score mål, komme med til VM i Qatar, spille et godt VM ligesom vi gjorde i Rusland (i 2018, red.). At have et super år, et helt år uden problemer eller noget andet og nyde det, som jeg altid har gjort.

Hazard blev i øvrigt spurgt ind til, hvem der skal vinde den næste Ballon d’Or:
- Jeg mener ikke, at der er nogen anden spiller end Karim (Benzema, red.). Benzema har vundet 99% af Ballon d’Or. Man ved aldrig med stemmerne, men jeg tror, at Karim får den, og det håber jeg, for han fortjener den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 dage siden #2 af Raul7-2880
Næste uges overskrift: Hazard ramt af ny skade - misser sæsonstart.

Men den løn han får, så skal han bare væk mens han stadig er nogle mønter værd

1 år 2 dage siden #3 af longwind
Det er naturligvis svært at sætte for meget lid til denne udtalelse, men jeg synes nu det er fedt, at han stadig kæmper for det.

Det er nemt at tale om penge, men det må alligevel være enormt hårdt psykologisk at være ude i 3 år vel vidende at du har underpræsteret totalt og bliver omtalt som det værste indkøb i Real Madrids historie, men ude af stand til at modbevise det pga. skader.

Derfor er selvtilliden sandsynligvis på et meget lille sted, og det vil derfor givetvis tage både tid og succesoplevelser før vi får den rigtige Hazard at se. Han kunne jo starte med at begynde at skyde på mål :)

Men altså, hvorfor ikke? Det kan jo kun gå opad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, 2:18

1 år 2 dage siden #4 af Mister Zizou
Hvornår er det nu jeg har hørt den før udover siden han kom til Real?

Ah jo:
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, DeLaRed

1 år 2 dage siden #5 af Bismo
Synes det er en rigtig god indstilling at have. Håber vi får et glimt af den gamle Hazard i næste sæson.

Vi får se, hvor seriøs han er efter pausen. Er han overvægtig igen, vil det cementere hans position som det værste køb i klubbens historie.

1 år 2 dage siden #6 af Dragam
Det er egentlig ligemeget hvor meget han vil det, fordi han har fuldkommen mistet sin fart, og kan ikke længere komme forbi sin direkte modstander... så det kommer aldrig til at blive en succes.
Det ved Hazard da også godt, men han ved også godt, at han aldrig vil få en tilsvarende kontrakt et andet sted...

1 år 2 dage siden #7 af DeLaRed
Som jeg ser det, saa er det ufattelig svaert, selv for en rask Eden, at goere sig bemaerket som venstre kant, Vini er simpelthen bare alt for langt foran i kvalitet, og Eden blir aldrig den samme som han var foer.

At spille ham fra hoejre giver igen mening, da han forsvinder fra den kant saa snart start-floejtet er lydt, og saa staar vi igen med en komplet doed hoejre side, hvor Dani er helt alene.

Hvis han paa nogen maade skal have en eller anden form for positiv rolle paa holdet naeste season (hvis han altsaa vel og maerke kan holde sig skadesfri, hvilket jeg vil se foer jeg tror paa det) saa giver det imo mest mening at han goer alt hvad han kan for at omskole sig til offensive central midtbane spiller, paa den maade vil han kunne kaempe om den perifaere rolle som Isco har haft paa holdet de seneste par aar, og potentielt give midtbanen en anden dimension naar Modric ikke spiller. For rent teknisk, saa er han meget sammenlignelig med Isco, men istedet for at forsoege sig paa fart og fysisk (hvor han gang paa gang i La Liga har lignet en miniput spiller) saa giver det mere mening at han udnytter sit overblik og pasninsspil i de smaa rum fra en dybere position, med 3 spillere foran sig.

Ikke at jeg giver det en stor chance for succes, men tror det er hans bedste chance for at goere sig positivt bemaerket, at spille ham som en del af de forreste 3 kan jeg slet ikke forestille mig bliver en success. Men kan han derimod omstille sig, saa faar Ancelotti en playmaker mere ud over Modric, som jo nu er den eneste af den type vi har i truppen, og det er hans chance for at faa +1.000 minutter, udover hvis Vini og Rodrygo begge blir skadet.

Men lad os nu i foerste omgang lige se om hand forbliver skadefri, for det virker som en umulig opgave for ham lige pt. plade i foden eller ej!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo, Dragam, The European Super League

1 år 2 dage siden #8 af Kimbo
Jeg synes stadig Hazard kan tilføre noget, uagtet at han har mistet en masse fart. Han kan noget som ingen andre af vores spillere kan på samme niveau, små spillet i de små rum.

Nu slog jeg tilfældigvis over på Argentina - Italien i går, og selvom Messi kører i slowmo i hans nuværende alder så pissede han kampen igennem på samtlige af Italiens spillere.
Hazard er selvfølgelig ikke Messi, men han kan bare nogle af de samme ting. Om det så passer til Madrids spillestil kan man være mere i tvivl om.
Sidste redigering: 1 år 2 dage siden ved Kimbo.

1 år 2 dage siden #9 af nono
Jeg så ham også hellere finde vej tilbage til England - evt Newcastle. Men insisterer han på at blive er det da rart at høre, at han i det mindste har tænkt sig at give den en skalle. Det kunne man jo sådan set også godt tillade sig at forvente, efter manden har feset husleje af i 3 år.

Han vil måske kunne bruges som supersub til Vinicius eller Benzema. Mindes at han nogle gange startede som 9'er for Chelsea. På sin vis løser det jo et problem med eventuelle skader til Benzema, omend han ikke byder ind med samme kvaliteter i boksen.

Jeg spår ikke hans chancer på midtbanen. Modric og Kroos ser ud til at blive forlængede og med Camavinga, Valverde og Tchouameni på bænken kommer der til at være rigtig langt til minutter på den centrale midtbane, omend Ancelotti før har haft held med at omskole kantspillere (eks. Di Maria).

1 år 2 dage siden #10 af Thomaskjensen
Den rigtige Hazard, halvfed og konstant skadet...

På den anden side skal vi måske være glade for hans skader, for det er jo ikke sikkert at Vini havde taget den udvikling han har om det ikke var for alle Hazards skader.

Desværre ser jeg også en fit Hazard som et stort problem i klubben, for en fit Hazard bør vel spilles på en eller anden måde, og da det ikke bliver på venstre kanten, så måske som backup for Benz, eller man laver om på opstillingen for den passer bedre til Hazard.

Resultatet som jeg frygter er at der ikke bliver købt en afløser til Benz...

Jeg forstår at man skal kigge på økonomien også, og man har PT verdens bedste angriber, som bare bliver bedre, en Modric^2 måske, som sagtens kan holde 3 år på toppen, og man har Hazard, Rodrigo og Jovic.

Kan man overhovedet forsvare at hente en 21-29 årig angriber til klubben?

Hjertet siger stort JA. Men min logik siger at der ikke kommer en forstærkning på den position.

1 år 1 dag siden #11 af The European Super League

nono post=151128 skrev: Modric og Kroos ser ud til at blive forlængede

​WHAT?

Det håber jeg godt nok ikke med Kroos. Modric har allerede underskrevet en forlængelse i sidste uge men Toni Kroos skal vi forsøge at sælge for whatever. Mens han stadig er penge værd.

Alaba y nada más

1 år 1 dag siden #12 af Dragam

The European Super League post=151131 skrev:

nono post=151128 skrev: Modric og Kroos ser ud til at blive forlængede

​WHAT?

Det håber jeg godt nok ikke med Kroos. Modric har allerede underskrevet en forlængelse i sidste uge men Toni Kroos skal vi forsøge at sælge for whatever. Mens han stadig er penge værd.

​Vi kan vel godt beholde ham som backup, men enig i at han ikke skal forlænges. Iøvrigt tænker jeg ikke at han er mange potter pis værd ift at blive solgt.

Leveret af Kunena Forum
Annonce