Eksperter: Real Madrid og Monaco enige om Tchouaméni
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge flere eksperter, med David Ornstein og Fabrizio Romano i spidsen, er Real Madrid nu nået til enighed med Monaco om købet af Aurelien Tchouaméni.
Prisen kommer alt inklusive op over 100 millioner € og de to klubber skal netop nu være i gang med det sidste papir-arbejde, inden handlen kan offentliggøres.
Aurelien Tchouaméni har været fulgt af både Liverpool og Paris SG, men den franske midtbanespiller har altså valgt øverste hylde.
🚨 EXCL: Real Madrid have reached verbal agreement with Monaco to sign France midfielder Aurelien Tchouameni in package worth over €100m. Clubs finalising paperwork + regulatory process before signing & official confirmation @TheAthleticUK #RMFC #ASmonaco https://t.co/QtFyvFNZSt
— David Ornstein (@David_Ornstein) June 7, 2022
Aurelién Tchouaméni to Real Madrid, here we go! Talks were at final stages yesterday night between Real and Monaco, it’s now fully agreed after final meeting for €80m plus add-ons to €100m. ⚪️🤝 #RealMadrid
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) June 7, 2022
Tchouaméni only wanted Real with contract until 2027 already agreed. pic.twitter.com/rCBPeEWY3r
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er godt nok en slat. Troede alligevel ikke Perez ville slippe så meget for ham, for han er jo ikke det nye ansigt man snakkede om til det nye stadion. Helt vild pris. Vel Reals fjerde dyreste køb nogensinde, efter Hazard, Ronaldo og Bale.
Håber han kan leve op til det. Er godt nok spændt på hvordan Carlo får en midtbane med seks så prominente spillere til at gå op. Tænker at det kun kan betyde at hele den gamle garde får mindre spilletid fremover.
Bliver spændende at se hvor mange chancer en Tchouameni - Valverde - Camavinga midtbane kan skabe, da det jo ikke er noget af deres forcer. Tænker der skal en playmaker type ind den dag den første af Modric og Kroos stopper.
Tiden må vise om vi kommer til at mangle lidt kreativitet, men det kan måske løses med en kreativ og spilskabende højrekant samt en angriber ala Benzema.
Jeg er slet ikke i tvivl om at vi kommer til at bruge alle midtbanespillere meget i næste sæson, vi har virkelig mange kampe og så selvfølgelig med vm midt i sæsonen også. Vi har pengene så det nytter ikke noget at købe det det næstbedste.
Sandt!elle44 post=151336 skrev: Vi har pengene så det nytter ikke noget at købe det det næstbedste.
Sår heller ikke tvivl om hvorvidt det er en god handel - Det er nærmere en overraskelse over at Perez også vil bruge den salgs penge på en defensiv spiller. Historisk i Perez-presidentperioder er det vel kun Militao, Ramos, Mendy og Coentrao han virkelig har lagt knaster for - Og ingen af dem kostede det halve af Tchouameni, mener jeg. Pepe kostede også lidt, men det var Calderon.
Men det er fedt, ingen klager herfra.
Modstanderne skal satme snørre sine støvler med de bæster vi har på banen efterhånden..
At vi glippede Skildpadden har pt. betydet vi har fået Camavinga og Tchouaméni.
Nu glæder jeg mig til at se hvem vi henter til offensiven. Vi burde have små €100m + eventuelle salg at gøre godt for.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Gabriel Jesus men så kræver det noget spansk nationalitet til Militao eller Vini. Så skiller vi os forhåbentlig ikke af med Asensio.Ramos4 post=151342 skrev: Det tegner til at blive et af de bedste transfervinduer længe. Det har også været long overdue. Endelig rykker vi.
At vi glippede Skildpadden har pt. betydet vi har fået Camavinga og Tchouaméni.
Nu glæder jeg mig til at se hvem vi henter til offensiven. Vi burde have små €100m + eventuelle salg at gøre godt for.
Så har vi altså byttet Isco, Mariano, Bale ud med nogle spillere der er klar til at gå ind i starteren.
forventer stadig nogle frafald men disse kan erstattes med Castilla spillere
som i sådan her:NadaMás post=151338 skrev:
Sandt!elle44 post=151336 skrev: Vi har pengene så det nytter ikke noget at købe det det næstbedste.
Sår heller ikke tvivl om hvorvidt det er en god handel - Det er nærmere en overraskelse over at Perez også vil bruge den salgs penge på en defensiv spiller. Historisk i Perez-presidentperioder er det vel kun Militao, Ramos, Mendy og Coentrao han virkelig har lagt knaster for - Og ingen af dem kostede det halve af Tchouameni, mener jeg. Pepe kostede også lidt, men det var Calderon.
Men det er fedt, ingen klager herfra.
Modstanderne skal satme snørre sine støvler med de bæster vi har på banen efterhånden..
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Camavinga, Tchouameni
Angreb: Vini, Benzema, Rodrygo, Gabriel Jesus, Hazard
Der er fandme mange klassespillere i den stamme.
Enig. Rüdiger og Tchouameni giver så meget kvalitetsbredde på to positioner vi ikke har haft det.Matamoro post=151349 skrev: Forsvar: Courtois, Carvajal, Nacho, Rudiger, Militao, Alaba.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Camavinga, Tchouameni
Angreb: Vini, Benzema, Rodrygo, Gabriel Jesus, Hazard
Der er fandme mange klassespillere i den stamme.
I enhver kamp Kroos eller Tchouameni lå på 6´eren savnede man virkelig Casemiro. No más.
Jeg er lunken ift. Jesus.
Han er en upgrade som reserve for Benzema - En rolle, som jeg tror han som en af de få emner godt kan leve med. Men er han bedre end Rodrygo på fløjen?
Gnabry er en rentdyrket højrekant, men han løser selvfølgelig ikke backup´en til Benzema. Nkunku vil kunne løse begge. De har fordele og ulemper, men tror der skal ryddes lidt op inden man finder en spiller til angrebet. Asensios fremtid skal afklares. Kan både Mariano og Jovic afhændes osv.
Hent noget lavt hængende frugt som Fran García, få Miguel, Blanco og Arribas udlejet til en la lige klub. Tænker noget mere afklaring/overblik over afgange kan gøre meget i at vurdere hvem der er den rette mand til angrebet.