Rüdiger præsenteret i Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Antonio Rüdiger blev i dag præsenteret som ny spiller i Real Madrid og Florentino Pérez sagde følgende ved præsentationen i Ciudad Real Madrid:
- Velkommen til Ciudad Real Madrid. I dag er igen en speciel dag for Madridismoen, for i dag kommer en ny spiller til Real Madrid, som vil hjælpe os til at blive endnu stærkere. Vi får tilføjelse af en spiller, som vil hjælpe os med at opnå alle vores mål med ydmyghed, arbejdsomhed og vilje. At styrke, forbedre og perfektionere vores trup er et krav. Vi skriver en ny side i vores histoire. Det er spillere, som er en del af legenden om Real Madrid og fodbold. De repræsenterer de værdier, som har kendetegner klubbens 120-årige eksistens. Opofrelse, arbejde, respekt og aldrig at give op er vejen til at opnå sejre. Som Ancelotti siger ”De er store Madridistas”. Alle Madridistas er stolte over, at vi i dag får en af de bedste forsvarere i verden, Antonio Rüdiger. Kære Antonio, du bliver medlem af en unik familie, af klubben med de 14 CL-titler. Du kan opfylde en af dine store drømme, at bære Real Madrids trøje. Du har valgt dette logo for at opleve de store følelser på Estadio Santiago Bernabéu. Vi er glade for at kunne regne med en spiller som dig, som har vundet alt. Du kommer fra en venskabsklub som Chelsea, hvor du har været reference, ligesom du har været det på det tyske landshold. Du er uden tvivl en spiller med erfaring fra de store ligaer. Kære Antonio, fra i dag er du Real Madrid-spiller og står over for det største ansvar i din karriere. Du begynder nu at skrive din historie i Real Madrid og kan opnå ting, som fryder alle, der elsker fodbold. I dag er du her med din familie og de ved, hvor hårdt du har kæmpet for at nå hertil. De er stolte over dig, ligesom alle Madridistas. Det er dagen, hvor du er blevet spiller i verdens største klub. Velkommen til dit hjem, velkommen til Real Madrid.
Herefter fik Antonio Rüdiger ordet og sagde på engelsk:
- Goddag til alle. Tak for invitationen. Det er en stor dag for alle, især for mig. Jeg vil gerne takke mine forældre, for uden dem kunne jeg ikke være her. De har altid støttet mig og det har været meget vigtigt. Jeg vil gerne takke Real Madrids præsident for at give mig lov til at spille i denne klub, ligesom jeg gerne vil takke klubbens fans. Jeg lover jer, at jeg vil give alt for denne klub. Jeg vil vinde alle titler. Hala Madrid y nada más.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Ramos4 post=151559 skrev: Nummer 22? Det var sgu da vanvittigt. Nå, anyway.
Han ender nok med at få Vallejos nummer 5, når han bliver skippet afsted.
Efter han er blevet præsenteret med nummer 22 og folk er begyndt at købe hans trøje?Bismo post=151560 skrev:
Ramos4 post=151559 skrev: Nummer 22? Det var sgu da vanvittigt. Nå, anyway.
Han ender nok med at få Vallejos nummer 5, når han bliver skippet afsted.
Så skulle man have præsenteret ham uden nummer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
En ting jeg ikke forstår og som jeg håber nogen kan gøre mig klogere på: Det er min helt klare overbevisning, at der er en FIFA regel der bestemmer, at en klub ikke direkte må kontakte en spiller under kontrakt, før at denne udløber om 6 måneder. Ellers skal det ske igennem den klub hvor den pågældende spiller har kontrakt.
Jeg har lynlæst diverse FIFA regler, men jeg kan ikke umiddelbart få det bekræftet i deres regelsæt. Igen; jeg har lynlæst, men jeg synes ikke jeg kan finde en artikel, der bekræfter ovenstående, selvom jeg vil mene det er almen, omend uvidende kendt?
Det undre mig, at der gang på gang bliver snakket om, at spillere har snakket med klubber, længe før denne deadline.
Er der nogen med bedre juridisk(google) indsigt, der kan belære mig her?
Mister Zizou post=151562 skrev: Mon dog, når han selv siger at tallet 2 har en betydning. Lidt alá Lewis Hamilton og tallet 8(44)..
En ting jeg ikke forstår og som jeg håber nogen kan gøre mig klogere på: Det er min helt klare overbevisning, at der er en FIFA regel der bestemmer, at en klub ikke direkte må kontakte en spiller under kontrakt, før at denne udløber om 6 måneder. Ellers skal det ske igennem den klub hvor den pågældende spiller har kontrakt.
Jeg har lynlæst diverse FIFA regler, men jeg kan ikke umiddelbart få det bekræftet i deres regelsæt. Igen; jeg har lynlæst, men jeg synes ikke jeg kan finde en artikel, der bekræfter ovenstående, selvom jeg vil mene det er almen, omend uvidende kendt?
Det undre mig, at der gang på gang bliver snakket om, at spillere har snakket med klubber, længe før denne deadline.
Er der nogen med bedre juridisk(google) indsigt, der kan belære mig her?
En klub må vel godt forhøre sig hos spillerens agent om spilleren kunne være interesseret i et skifte?
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
Det er også derfor jeg er interesseret i mere viden for hvordan, hvis vi antager at dit narrativ er korrekt, at Perez kunne smide en serviet hen til Zidane i tidernes morgen?
Hvor går grænsen? Er det et spørgsmål om at udvise interesse eller indledende kontraktforhandlinger med evt. konkrete finansielle tilbud?
Jeg syntes i hvert fald jeg læser flere og flere ublu udtalelser om, hvordan klubber kontakter spillere direkte, længe før kontraktudløb.
Derudover kan en klub godt give accept til at der forhandles kontrakt inden en salgspris er på plads. Hvis man forventer at blive enige kan det give god mening.
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
I dette tilfælde, hvorfor skulle Real så ønske at forhandle med Chelsea, når man kunne hente ham gratis?
Derfor giver det, for mig, ingen mening at de har kontakt ham (hans agent) i september. Set ud fra et juridisk synspunkt.
I forhold til din sætning: "Man må gerne spørge agenten om xx skifte til xx løn ku være interessant. Siger han ja må man så kontakte klubben."
Så har man vel indirekte (direkte) spurgt om spilleren kunne være interesseret under givne økonomiske forhold og på den måde har man allerede en aftale inden klubben har haft mulighed for at forlænge? Det giver i min optik bare agenterne endnu mere magt end de burde have ift. at presse klubber og økonomi ud i det shit-show vi ser i dag.
Så tag da 12'eren? Nummer 22 ser helt skørt ud på en startende midterforsvarer imo.Mister Zizou post=151562 skrev: Mon dog, når han selv siger at tallet 2 har en betydning. Lidt alá Lewis Hamilton og tallet 8(44)..
Nå, flueknep. Måske det bare er mig.
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-