Tuttosport: Real Madrid jagter Dybala

3 måneder 23 timer siden #1 af Administrationen
Ifølge italienske Tuttosport...

RealMadrid Logo

Ifølge italienske Tuttosport kan Real Madrid være på vej til at hente Paulo Dybala på en fri transfer i Juventus.

Argentineren har ellers længe været meldt tæt på Inter, men der er fortsat ikke offentliggjort en ny klub til Dybala og Real Madrid menes at være indstillet på at tilbyde ham en kontrakt, såfremt Marco Asensio finder en ny klub, sådan som alt peger på i øjeblikket.

Den 28-årige offensiv-spiller blev i forgangne sæson noteret for 39 kampe for Juventus, hvor han lavede 15 mål og 6 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 21 timer siden #2 af Mathiaska
Tjo, på dagen er han jo ren verdensklasse. Men er han klar til at være reserve for Benzema?

Han er i årenes løb af mange forskellige trænere forsøgt både kant, angriber og 10'er, men jeg ser ham kun passe ind på 9eren hos os. Mod hold der parkerer bussen kan jeg dog godt se ham have udgangspunkt i højrekanten, hvis Dani, Lucas eller måske endda Fede er på banen, som så kan skabe bredden udenom, men han er ikke en kantspiller.

Som 9'er kan han ret beset mange af de samme ting som Benzema, så ideen er ikke helt dum. Men det virker usandsynligt at en 28 årig i sin peak alder er klar til at påtage sig en reservetjans.

Og ja, så er han jo argentiner. Og med vores ikke-EU situation kan han ikke registreres før januar. Så mon ikke det blot er hans agent der ude og forsøge at få Inter igang.

3 måneder 20 timer siden #3 af Thomaskjensen
@Mathiaska. Den 13 August 2012 fik han Italiensk statsborgerskab.

OT: Nej tak til endnu en langsom Hazard type, som mangler fart.
Kan ikke forestille mig han bliver en billig herre at hente, så også nej tak som reserve til Benz.

3 måneder 18 timer siden #4 af Mathiaska

Thomaskjensen post=151625 skrev: @Mathiaska. Den 13 August 2012 fik han Italiensk statsborgerskab.

​Ah - selvfølgelig gjorde han det! Tak for info.
Sidste redigering: 3 måneder 18 timer siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 måneder 17 timer siden #5 af Lars1991
​Nævnede ham tidligere på året som en mulighed. Jeg synes stadig det lyder spændende! Især hvis vi skal spille 4-3-3, så skal vi altså bare have noget andet ind til den højrekant. Og der kunne Dybala sagtens have udgangspunkt, som jeg ser det.

Leveret af Kunena Forum