Stor Pintus-ros til spillertruppen

4 år 1 uge siden #1 af Nicklas
Real Madrids fysiske træner,...

Real Madrids fysiske træner, Antonio Pintus, er godt i gang med at klargøre truppen til en lang og opslidende sæson, hvor der er kastet en VM-slutrunde ind midt i det hele.

Én af de metoder der bruges i træningen er en maske, som skal simulere at spillerne løber i højere luftlag, hvor indhooldet af ilt i luften forværres. Han har forklaret om metoden til Real Madrid TV:

- Testen udføres med en træningsmaske. Det er en test, der er designet til at måle spillernes aerobe og anaerobe grænse og deres nuværende niveau. Masken analyserer ilten og kulhydraterne. Vi skal bruge procentdelen af begge dele for at afgøre spillerens form i øjeblikket.

- Resultaterne skal hjælpe holdet til at give en retning i det arbejde, som holdet laver. Træningen er baseret på den aerobe base ved lange løb, og det bruges så i arbejdet med kortere og hurtigere løb. Jeg kan se, om spillerne stadig har brug for lange, lavintense løb eller om jeg kan gå videre til en mere intens og hurtig træning.

Pintus ser positivt på vinterens VM-slutrunde:

- Pausen i november på grund af VM bliver god for mig, fordi vi kan lave endnu en opstartstræning og arbejde lidt mere med de spillere der bliver hjemme. Det bliver anderledes for de spillere der skal til VM. De skal hvile 100%, når de kommer tilbage, og så gradvist bygge på. Det bliver fuldstændig forskelligt for de to grupper.

Indtil videre er Pintus meget tilfreds med truppen:

- Jeg er meget tilfreds med spillerne. De er kommet tilbage i meget god form. Det er også et resultat af det arbejde vi har lavet over det seneste år. Jeg vil gerne takke dem. Når testene ser sådan her ud, så er det ikke på grund af mig, men på grund af deres hårde arbejde.

Real Madrid spiller deres første kamp den 24. juli kl. 05:00 mod FC Barcelona i Las Vegas. Tre dage senere, også kl. 05:00, er de i San Francisco, hvor mexicanske Club América venter, og til sidst gælder det Juventus på Rose Bowl i Los Angeles den 31. juli kl. 04:30.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 uge siden #2 af madrid2000
Sidste redigering: 4 år 1 uge siden ved madrid2000.

4 år 1 uge siden #3 af Daniel

madrid2000 post=152064 skrev: Må man spekulere i top 10?

Nr. 1 De stefano
2. Ronaldo
3. Raul
4. Ramos
5. Gento
6. Benzema
7. Modric
8. Roberto Carlos
9. Marcelo
10.

Forkert tråd?

4 år 1 uge siden #4 af madrid2000

Daniel post=152066 skrev:

madrid2000 post=152064 skrev: Må man spekulere i top 10?

Nr. 1 De stefano
2. Ronaldo
3. Raul
4. Ramos
5. Gento
6. Benzema
7. Modric
8. Roberto Carlos
9. Marcelo
10.

Forkert tråd?

​Ja. det skal slettes. Opdagde det, men du var for hurtig.

4 år 1 uge siden #5 af Daniel
​Bare smid det i den anden tråd, champ ;-) fint nok.

Leveret af Kunena Forum