Hazard: Vil vise, at holdet også kan vinde med mig

4 år 1 uge siden #1 af Benzeron
Eden Hazard har...

Eden Hazard har på holdets optaktssæson i USA udtalt sig om sin tid i klubben og den kommende sæson, hvor han har lovet, at vi får en bedre version af ham at se.

Hazard udtaler:
- I mit hoved har jeg sagt til mig selv: ’okay. Jeg kan spille. Jeg føler ingen smerte’. Jeg har nydt min ferie, og jeg er kommet tilbage klar til optaktssæsonen.

I den forgangne sæson vandt Real Madrid store titler, men Hazard havde ikke den store andel i det:
- Da vi vandt alle disse titler, var jeg glad på mine holdkammeraters, klubbens og fansenes vegne. Men der var noget, der ulmede inden i mig. Jeg var glad på gruppens vegne, men indeni sagde jeg til mig selv: ’Lad os vise, at jeg kan spille, og at holdet også kan vinde med mig’.

Real Madrid møder på søndag klokken 5 om morgenen Barcelona i en venskabs-Clásico, og det kan blive Hazards første minutter i en kamp for Real Madrid imod de evige rivaler fra Catalonien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 uge siden #2 af DeLaRed
Vi kan ændre overskriften til: Vil vise at holdet fortsat vinder imens jeg hygger mig på skadeslisten ;-)

Donde está la biblioteca?

4 år 1 uge siden #3 af Ramos4
Rüdiger ville det anderledes.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum