Cadena SER: Florentino Pérez vil have nyt fransk talent
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske La Cadena SER sendte Florentino Pérez i går sit privatfly til Verona for at hente faderen til et fransk stortalent, som efterfølgende blev fløjet til Madrid, hvor man i nogle timer snakkede kontrakt på et hotel lige uden for Madrid.
José Ramón de la Morena fra radiostationen mener, at kontakten er skabt på anbefaling af Raphaël Varane og det skal angiveligt dreje sig om enten Paul Pogba, Niang, Kondogbia eller Matuidi.
Pogba spiller til daglig for Juventus og den 20-årige midtbanespiller har et rigtig godt forhold til Varane.
Niang er for nylig købt af AC Milan og den 19-årige spiller har endnu ikke bidt sig fast på det italienske hold.
Kondogbia fra Sevilla er tidligere blevet nævnt som en fremtidig afløser for Xabi Alonso og han er 20 år gammel.
Endelig meldes der også om muligheden for, at det drejer sig om 26-årige Blaise Matuidi, der spiller for Paris SG.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Matuidi er udemærket, men ikke noget specielt, og med Niangs afbrænder mod Barca i mente, så ligner han ikke en, der er klar til at bidrage på vores hold.
Er der nogen, der har set kampe med Kondogbia nok til at vide, om han kunne være god at have på midtbanen?
Jeg har ikke set ham spille, men han skulle have fået sit gennembrud i denne sæson.
Måske Perez dækker over italiensk mega talent.
- Xabi14
- Gæst
-
Pogba er jeg ret begejstret for i Juventus, men vil de sælge et så stort talent, når de er i på vej tilbage til den europæiske top? Næppe.
Matuidi spiller jo i PSG og med mindre de har hentet et stjernenavn sælger de formentlig heller ikke. De har jo ikke ligefrem brug for pengene. Han spillede ellers fint mod Barcelona, synes jeg.
Kondogbia kender jeg ikke meget til, men det virker vel mest sandsynligt at det er ham, hvis nogen af dem.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Mohammed186
- Gæst
-
Niang er heller ikke en kandidat. Morata og Jesé indeholder vel sagtens lige så meget potentiale! Det interessante i nyheden er faktisk, at Varane eftersigende har anbefalet en unavngiven spiller, som Perez er afsindig interesseret i at få til klubben; Varane er i sandheden steget i graderne i Real Madrid.
- RasmusKring
- Gæst
-
Daniel skrev: Der er to spillere, som på sigt kan udfylde det hul Alonso efterlader, når han forlader Real Madrid, er Gündogan og Verratti. Det er lidt ambivalent at læse, at Kondogbia, Matuidi og Pogba rygtes til klubben jf. nyheden, da disse, i min optik, ligner Khedira overvejende mere spillemæssigt.
Niang er heller ikke en kandidat. Morata og Jesé indeholder vel sagtens lige så meget potentiale! Det interessante i nyheden er faktisk, at Varane eftersigende har anbefalet en unavngiven spiller, som Perez er afsindig interesseret i at få til klubben; Varane er i sandheden steget i graderne i Real Madrid.
Jeg vil gerne våge den påstand, at der er mere end to spillere, der kan udfylde en plads på Reals midtbane. Xabi Alonso's afløser behøver jo ikke at være præcis den samme type spiller. Men vi er enige om, at han skal kunne fordele bolden. Men det er der altså mere end to spillere, der kan. Pogba ville være glimrende på vores midtbane, i mine øjne, men det er nok urrealistisk at tro, at Juventus vil give slip på ham.