Italiensk transfer-mogul: Real Madrid øjner aftale med Fabián Ruiz i 2023

1 år 1 måned siden #1 af Daniel
Real Madrid står...

Real Madrid står allerede med en fornem bredde centralt i banen, hvor man råder over dygtige spillere som Toni Kroos, Luka Modric, Eduardo Camavinga, Dani Ceballos og Fede Valverde - lidt dybere Casemiro og Aurélien Tchouaméni ditto. 

Det betyder ingenlunde, at Florentino Pérez og co. hviler på laurbærrene i kulisserne i forhold til at fremtidssikre midtbanen. Således rapporterer den skarpe italienske transfer-mogul, Fabrizio Romano, at Real Madrid lurer på at lande Fabián Ruiz på en fri transfer i sommeren 2023 - en mulighed spansk presse har spekuleret i tidligere. 

Carlo Ancelotti skulle være stor fortaler for den 26-årige spaniers kvaliteter centralt i banen, og han hentede da også midtbanespilleren til Napoli tilbage i 2018.

Han er spanier. Han er landsholdsspiller. Han er talentfuld. Han er knaldhamrende dygtig. Det er selvsagt forskellige parametre, der tiltaler Real Madrid, ligesom man på ledelsesgangene også er bevidste om den snarlige udløbsdato på Kroos og Modric.

Jude Bellingham er også et navn, der står højt på Real Madrids ønskeliste over midtbanespillere i 2023.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af Ramos4
Det forstår jeg ikke meget af.

Går vi bare efter alt andet end offensive spillere?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #3 af 9eren
Det er vildt at medierne kører på 1 år ud i fremtiden ift rygter!

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies

1 år 1 måned siden #4 af El_Juan
​Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.
Anyways, det forstår jeg godt! Altså, at man kigger på Fabian Ruiz som et muligt emne. Han er en fantastisk fodbodspiller og vil være hjertelig velkommen til fremtiden!

1 år 1 måned siden #5 af Ramos4

El_Juan post=152457 skrev: ​Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.
Anyways, det forstår jeg godt! Altså, at man kigger på Fabian Ruiz som et muligt emne. Han er en fantastisk fodbodspiller og vil være hjertelig velkommen til fremtiden!

​Vi har Valverde, Tchouaméni, Camavinga og Ceballos, men ja jeg kan da godt se vi er tyndt besatte snart :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 1 måned siden #6 af El_Juan

Ramos4 post=152458 skrev:

El_Juan post=152457 skrev: ​Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.

​Vi har Valverde, Tchouaméni, Camavinga og Ceballos, men ja jeg kan da godt se vi er tyndt besatte snart :/

​Det er mere bekymrende at du mener det er nok med fire mand til midtbanen. Inklusiv en spiller som har kontraktudløb næste sommer...

1 år 1 måned siden #7 af Ramos4

El_Juan post=152460 skrev:

​Det er mere bekymrende at du mener det er nok med fire mand til midtbanen. Inklusiv en spiller som har kontraktudløb næste sommer...

​Det bekymrende er, at vi igen-igen skal sætte vores lid til Hazard og Asensio. Vi har så en-dimensionel en offensiv.

Der er sådan set intet galt i Fabian Ruiz, men jeg synes nu der er andre mere presserende problemer på holdet. 

1 år 1 måned siden #8 af El_Juan

Ramos4 post=152461 skrev:

El_Juan post=152460 skrev:

​Det bekymrende er, at vi igen-igen skal sætte vores lid til Hazard og Asensio. Vi har så en-dimensionel en offensiv.

Der er sådan set intet galt i Fabian Ruiz, men jeg synes nu der er andre mere presserende problemer på holdet. 

​Det ene udelukker vel ikke det andet?

1 år 1 måned siden #9 af The European Super League
​Et klassisk eksempel på hvordan folk kan tale forbi hinanden. Jeg tror faktisk I alle sammen er enige, hvis I bare satte de helt rette ord på samtalen.

BCD: Bellingham-Camavinga Decade

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #10 af 9eren

​jeg tror ikke at medierne kan lægge planer for Real Madrid. 

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies

1 år 1 måned siden #11 af Brylle
​Når man kigger på vores midtbane, så er det vel mest en playmaker der mangler i fremtiden. Tchouameni og Valverde ligner i hvert fald ikke nogle dirigenter, men så kan de andre ting i stedet. Camavinga er det tætteste vi kommer på det, men han er også mere dynamik, raids op ad banen og pænt aggressiv. Måske kan han udvikle sig til det, men Fabian Ruiz kommer tættere på playmaker-rollen end de andre tre og kan være en vigtig spiller med en god alder. 

Det synes jeg ikke er helt hul i hovedet. Han kan forsvare, løbe med bolden, fordele spillet og er rigtig god på de lange afleveringer også. Jeg synes det giver god mening, især når han er "gratis". Så bruger man stadig ikke kæmpe summer på en position som kan forbedres næste år men ikke er den vigtigste. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum
Annonce