- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Italiensk transfer-mogul: Real Madrid øjner aftale med Fabián Ruiz i 2023
Italiensk transfer-mogul: Real Madrid øjner aftale med Fabián Ruiz i 2023
Real Madrid står allerede med en fornem bredde centralt i banen, hvor man råder over dygtige spillere som Toni Kroos, Luka Modric, Eduardo Camavinga, Dani Ceballos og Fede Valverde - lidt dybere Casemiro og Aurélien Tchouaméni ditto.
Det betyder ingenlunde, at Florentino Pérez og co. hviler på laurbærrene i kulisserne i forhold til at fremtidssikre midtbanen. Således rapporterer den skarpe italienske transfer-mogul, Fabrizio Romano, at Real Madrid lurer på at lande Fabián Ruiz på en fri transfer i sommeren 2023 - en mulighed spansk presse har spekuleret i tidligere.
Carlo Ancelotti skulle være stor fortaler for den 26-årige spaniers kvaliteter centralt i banen, og han hentede da også midtbanespilleren til Napoli tilbage i 2018.
Han er spanier. Han er landsholdsspiller. Han er talentfuld. Han er knaldhamrende dygtig. Det er selvsagt forskellige parametre, der tiltaler Real Madrid, ligesom man på ledelsesgangene også er bevidste om den snarlige udløbsdato på Kroos og Modric.
Jude Bellingham er også et navn, der står højt på Real Madrids ønskeliste over midtbanespillere i 2023.
Real Madrid are interested in signing Fabián Ruiz as free agent in summer 2023. Of course, deal depends on what happens with Napoli in August. ⚪️🇪🇸 #RealMadrid
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) July 30, 2022
Ancelotti remains big fan of Fabián as he signed him at Napoli. Spanish, talented - Real will be exploring this idea. pic.twitter.com/IMCG1ksi4C
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Går vi bare efter alt andet end offensive spillere?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
Anyways, det forstår jeg godt! Altså, at man kigger på Fabian Ruiz som et muligt emne. Han er en fantastisk fodbodspiller og vil være hjertelig velkommen til fremtiden!
Vi har Valverde, Tchouaméni, Camavinga og Ceballos, men ja jeg kan da godt se vi er tyndt besatte snart :/El_Juan post=152457 skrev: Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.
Anyways, det forstår jeg godt! Altså, at man kigger på Fabian Ruiz som et muligt emne. Han er en fantastisk fodbodspiller og vil være hjertelig velkommen til fremtiden!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Det er mere bekymrende at du mener det er nok med fire mand til midtbanen. Inklusiv en spiller som har kontraktudløb næste sommer...Ramos4 post=152458 skrev:
Vi har Valverde, Tchouaméni, Camavinga og Ceballos, men ja jeg kan da godt se vi er tyndt besatte snart :/El_Juan post=152457 skrev: Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.
Det bekymrende er, at vi igen-igen skal sætte vores lid til Hazard og Asensio. Vi har så en-dimensionel en offensiv.El_Juan post=152460 skrev:
Det er mere bekymrende at du mener det er nok med fire mand til midtbanen. Inklusiv en spiller som har kontraktudløb næste sommer...Ramos4 post=152458 skrev:
Der er sådan set intet galt i Fabian Ruiz, men jeg synes nu der er andre mere presserende problemer på holdet.
Det ene udelukker vel ikke det andet?Ramos4 post=152461 skrev:
Det bekymrende er, at vi igen-igen skal sætte vores lid til Hazard og Asensio. Vi har så en-dimensionel en offensiv.El_Juan post=152460 skrev:
Der er sådan set intet galt i Fabian Ruiz, men jeg synes nu der er andre mere presserende problemer på holdet.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
BCD: Bellingham-Camavinga Decade
jeg tror ikke at medierne kan lægge planer for Real Madrid.El_Juan post=152457 skrev: Ja, hvad er det for noget, at lægge planer for fremtiden. Det er sgu underligt! Især med Kroos på 32, Modric på 36 og Casemiro på 30.
Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
Det synes jeg ikke er helt hul i hovedet. Han kan forsvare, løbe med bolden, fordele spillet og er rigtig god på de lange afleveringer også. Jeg synes det giver god mening, især når han er "gratis". Så bruger man stadig ikke kæmpe summer på en position som kan forbedres næste år men ikke er den vigtigste.