Real Madrid viser interesse for Raúl de Tomás

2 uger 2 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid er...

RealMadrid Logo

Real Madrid er så småt begyndt at arbejde på at finde en angrebs-forstærkning og et af de navne, som dukker op er Espanyols Raúl de Tomás.

Den 27-årige angriber har en fortid i Real Madrids La Fábrica og han menes at være klar til at agere alternativ til Karim Benzema i front. Problemet er dog, at Espanyol kræver mellem 25 og 30 millioner € for at sælge deres absolutte stjerne og det vil Real Madrid sandsynligvis ikke efterkomme.

Raúl de Tomás har et godt navn i fodbold-Europa og har tidligere været sat i forbindelse med et skifte til Bayern München.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #2 af DeLaRed
Hvis dette er sandt saa er ledelsen da helt tabt bag en vogn, at saelge Mayo for 10mio og koebe RDT for 30mio maa vaere noget af det dummeste de nogensinde har foretaget sig.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kiwes, Cristiano7

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 2 dage siden #3 af 9eren
Er det ikke mere en desperat medie verden end Real Madrid aktuelt har vist interesse. Det virker som om de sonderer samtlige muligheder og gør dem til Madrid emner. Ift Carlos seneste udtalelse har han jo ikke ændret på dette synspunkt.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

2 uger 2 dage siden #4 af DeLaRed

9eren post=152527 skrev: Er det ikke mere en desperat medie verden end Real Madrid aktuelt har vist interesse. Det virker som om de sonderer samtlige muligheder og gør dem til Madrid emner. Ift Carlos seneste udtalelse har han jo ikke ændret på dette synspunkt.

​Jo tror da du selvfoelgelig du har ret...men hvis Mayo tager til Getafe, saa er der jo en aabning, og Ance siger jo alt det rigtige med en trup paa 25 mand, men hvis der pludselig kun er 24 spillere i truppen saa kan det godt vaere tonen aendre sig (det samme ifht Odri, Mariano osv.) og saa ville det da vaere et kaempe selvmaal at lave denne handel efter at have sendt Mayo ud af klubben.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
2 uger 2 dage siden #5 af 9eren
Okay.

Jeg undrer mig bare over at Latasa ikke får muligheden så. Altså Latasa kan da måske være et ligeså godt indspark som De Tomas. Jeg synes vi har spillet vores chance med ham en gang før.

Et lavere antal spillere i truppen gør ikke så meget, da vi jo har unge fra andet holdet til at bakke os op.

Edit.

ja selvmål at hente de tomas når vi har mayoral. Men så vil Mayoral ikke være tilfreds med en bænke plads i truppen men spille kampe andre steder. Det kan jeg godt forstå

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved 9eren.

2 uger 2 dage siden #6 af Jona
Nu kan det godt være jeg har overset et eller andet og spørger dumt men hvad mener i med selvmål?
Manden er da mindst et niveau over mayoral. En af laliga bedste angribere sidste 2 sæsoner Kæmpe forskel på at score henholdsvis 17 og 23 mål de sidste 2 sæsoner og så mayoral hvis bedste sæson resulterede i 10 mål. Vi kan da sagtens blive enige om at 10 mil er for billigt men folk må da snart have vænnet sig til at så snart en spiller tager en RM trøje over hovedet falder hans markedspris automatisk.

2 uger 2 dage siden #7 af DeLaRed
Ved ikke om det var mig der jinx’ede den, men nu er Mayo officielt Getafe spiller.

2 uger 2 dage siden #8 af DeLaRed

9eren post=152530 skrev: Okay.

Jeg undrer mig bare over at Latasa ikke får muligheden så. Altså Latasa kan da måske være et ligeså godt indspark som De Tomas. Jeg synes vi har spillet vores chance med ham en gang før.

Et lavere antal spillere i truppen gør ikke så meget, da vi jo har unge fra andet holdet til at bakke os op.

Edit.

ja selvmål at hente de tomas når vi har mayoral. Men så vil Mayoral ikke være tilfreds med en bænke plads i truppen men spille kampe andre steder. Det kan jeg godt forstå

​Naturligvis kan jeg godt forstå Mayo ifht spilletid (selvom hans agent har udtalt at han helst ville blive) men det samme kan msn vel også sige om RDT.

2 uger 2 dage siden #9 af Sebberg
​9eren:

Jeg elsker simpelthen din fuldstændigt utopiske tro på vores Castilla-spillere. Stod det til dig, er det Latesa, Peter og Arribas, der skal vinde os CL-trofæet, når Benzen eller Vinicius bliver skadede i foråret 2023. 

Der er jo et kæmpe kvantespring fra ungdomsbold til et af verdens bedste hold, og flere af de her spillere har jo fået chancen uden at præstere. Har du overhovedet set Latesa spille Manden kan jo ikke tage tre på foden og er en kæmpe hæmsko i det opbyggende spil. Det duer sgu ikke, når det allerede er et problem på det niveau.

I øvrigt er jeg helt enig med Jona. Raul de Tomas kunne sagtens være det perfekte køb. Han er et par niveauer over Mayoral, afslutter fremragende, er fin med bolden og er virkelig en intens og arbejdsdygtig spiller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, DeLaRed

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
2 uger 2 dage siden #10 af 9eren

Sebberg post=152536 skrev: ​9eren:

Jeg elsker simpelthen din fuldstændigt utopiske tro på vores Castilla-spillere. Stod det til dig, er det Latesa, Peter og Arribas, der skal vinde os CL-trofæet, når Benzen eller Vinicius bliver skadede i foråret 2023. 

Der er jo et kæmpe kvantespring fra ungdomsbold til et af verdens bedste hold, og flere af de her spillere har jo fået chancen uden at præstere. Har du overhovedet set Latesa spille Manden kan jo ikke tage tre på foden og er en kæmpe hæmsko i det opbyggende spil. Det duer sgu ikke, når det allerede er et problem på det niveau.

I øvrigt er jeg helt enig med Jona. Raul de Tomas kunne sagtens være det perfekte køb. Han er et par niveauer over Mayoral, afslutter fremragende, er fin med bolden og er virkelig en intens og arbejdsdygtig spiller. 

​Jeg sætter ikke spørgsmålstegn længere ved klubbens måde at styrer akademiet på. Sidste gang jeg brokkede mig højlydt var da Mourinho udlejede Carvajal til Leverkusen. En udlejning som i mine øjne var unødvendig. Real Madrid har et af de bedste ungdomsakademier og deres ungdomstræner er på meget højt niveau. Jeg har selv siddet til møde med Jesus Guti der har haft Neymar til prøve træning i Real Madrid og ellers har han trænet Morata, Caravajal, Marcos Alonso (Chelsea) og et par stykker mere. Jeg har også haft møder med andre trænere som skaber de her verdens klasse spillere. Så ja jeg kan godt blive ærgerlig over at Real Madrid ikke gøre mere ud af disse fantastiske spillere. Nu holder jeg øje med Gila fra Lazio for vil gerne se på hans udvikling. Ligeledes håber jeg at jeg kan se mere til Castilla hvis RM tv tillader det eller jeg finder en god kanal.

men jeg synes folk har en kæmpe tendens til at undervurdere vores talenter. Lucas V er altid blevet kritiseret. Jeg har fulgt ham på tæt hold dengang jeg boede i Madrid og kunne se han havde talent til at spille. Jeg har ikke set nok til Latasa og muligvis er der ikke krummer i ham. Jeg synes bare det er mærkeligt, man så tager ham med uden at give ham minutter men i stedet Mariano man vil af med.

jeg stoler 100% på vores akademi. Vi kan sagtens indkører nogle af dem på vores første hold.

Så jeg er ikke enig i at jeg har et forskruet billede af vores unge spillere. Jeg synes klubben har vist stor styrke i at satse på Vini og Rodrygo. De skal også kigge indad engang i mellem

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved 9eren.

2 uger 2 dage siden #11 af DeLaRed

Jona post=152533 skrev: Nu kan det godt være jeg har overset et eller andet og spørger dumt men hvad mener i med selvmål?
Manden er da mindst et niveau over mayoral. En af laliga bedste angribere sidste 2 sæsoner Kæmpe forskel på at score henholdsvis 17 og 23 mål de sidste 2 sæsoner og så mayoral hvis bedste sæson resulterede i 10 mål. Vi kan da sagtens blive enige om at 10 mil er for billigt men folk må da snart have vænnet sig til at så snart en spiller tager en RM trøje over hovedet falder hans markedspris automatisk.

​Er dybt uenig med dig!

Mayo scorede ialt 17 maal for Roma i seasonen foer sidste. Sidste season fik han under Mou ikke meget spilletid og roeg derfor viedere til Getafe hvor han scorer 6 maal og laver 1 assist paa 18 kampen (1.045 minutter), ikke dumt paa et generelt defensivt hold (de scorede 2. faerest maal i ligaen sidste aar) hvor han ankommer midt i seasonen.

Hvis man kigger over hele deres karriere og taeller alle deres Goals og Assists med, og dividere deres antal miuntter spillet med det tal, saa faar man praecis samme tal for begge spillere, de har hver isaer leveret 1 G/A per 145 minut igennem deres professionelle karriere. Og hertil hoere at RDT i flere seasoner har spillet paa niveau under La Liga, hvorimod Mayoral siden han blev 18 aar har spillet paa oevereste niveau i de klubber han har vaeret i.

Hvis vi saa kigger naermere paa Real Madrid, saa har RDT kun spillet 14 minutter i Copa Del Rey for kongeklubben, hvorimod Mayo har spillet foersteholds fodbold i Madrid sammen med over 50% af den nuvaerende trup, han er noteret for 33 kampe, 7 maal og 4 assist i Madrid, og det betyder at han ikke skal vende sig til at spille paa bernabeu og hans holdkammerater skal heller ikke vende sig til at spille med ham, de kender hinanden og overgangen vil vaere omgaaende.

Sidst men ikke mindst skal man kigge paa de 2 angribere som type, og her ligger Mayo langt taettere paa Benzema end hvad RDT goer (han er langt mere end Jovic type, og det har vi jo set hvordan fungere i det nuvaerende system) Mayo er god til at gaa med ned i banen og deltage i det opbyggende spil, han er bedre til at brug sin fysik i duellerne end RDT, RDT bruger sin hurtighed og er en klinisk afslutter, men det betyder ogsaa at holdet skal omstille sig til den maade han spiller paa, hvorimod Mayo vil kunne gaa direkte ind og spille paa samme maade som Benzema (naturligvis flere niveauer under, men som type) og holdet skal ikke omstille sig betydeligt meget.

Nu er Mayo blevet solgt, men haaber personligt paa ingen maade at man smider penge efter RDT (og da slet ikke 30mio), det betyder ikke at han ikke er en god angriber paa et midter hold i La Liga, men i Madrid passer han simpelhen ikke ind, og Ance vil igen staa med en hovedpine som han ikke har brug for. Til Real Madrid ville jeg til hver en tid vaelge Mayo fremfor RDT.

2 uger 2 dage siden #12 af Jona

DeLaRed post=152538 skrev:

Jona post=152533 skrev: Nu kan det godt være jeg har overset et eller andet og spørger dumt men hvad mener i med selvmål?

​Er dybt uenig med dig!

Mayo scorede ialt 17 maal for Roma i seasonen foer sidste. Sidste season fik han under Mou ikke meget spilletid og roeg derfor viedere til Getafe hvor han scorer 6 maal og laver 1 assist paa 18 kampen (1.045 minutter), ikke dumt paa et generelt defensivt hold (de scorede 2. faerest maal i ligaen sidste aar) hvor han ankommer midt i seasonen.

Hvis man kigger over hele deres karriere og taeller alle deres Goals og Assists med, og dividere deres antal miuntter spillet med det tal, saa faar man praecis samme tal for begge spillere, de har hver isaer leveret 1 G/A per 145 minut igennem deres professionelle karriere. Og hertil hoere at RDT i flere seasoner har spillet paa niveau under La Liga, hvorimod Mayoral siden han blev 18 aar har spillet paa oevereste niveau i de klubber han har vaeret i.

Hvis vi saa kigger naermere paa Real Madrid, saa har RDT kun spillet 14 minutter i Copa Del Rey for kongeklubben, hvorimod Mayo har spillet foersteholds fodbold i Madrid sammen med over 50% af den nuvaerende trup, han er noteret for 33 kampe, 7 maal og 4 assist i Madrid, og det betyder at han ikke skal vende sig til at spille paa bernabeu og hans holdkammerater skal heller ikke vende sig til at spille med ham, de kender hinanden og overgangen vil vaere omgaaende.

Sidst men ikke mindst skal man kigge paa de 2 angribere som type, og her ligger Mayo langt taettere paa Benzema end hvad RDT goer (han er langt mere end Jovic type, og det har vi jo set hvordan fungere i det nuvaerende system) Mayo er god til at gaa med ned i banen og deltage i det opbyggende spil, han er bedre til at brug sin fysik i duellerne end RDT, RDT bruger sin hurtighed og er en klinisk afslutter, men det betyder ogsaa at holdet skal omstille sig til den maade han spiller paa, hvorimod Mayo vil kunne gaa direkte ind og spille paa samme maade som Benzema (naturligvis flere niveauer under, men som type) og holdet skal ikke omstille sig betydeligt meget.

Nu er Mayo blevet solgt, men haaber personligt paa ingen maade at man smider penge efter RDT (og da slet ikke 30mio), det betyder ikke at han ikke er en god angriber paa et midter hold i La Liga, men i Madrid passer han simpelhen ikke ind, og Ance vil igen staa med en hovedpine som han ikke har brug for. Til Real Madrid ville jeg til hver en tid vaelge Mayo fremfor RDT.

haha ja okay jeg skulle vidst bare have holdt min kæft. Vil dog sige jeg ikke syntes man kan sammenligne hele deres karrierer da RDT  først for alvor slog igennem for 2 sæsoner siden men udover det fik du da gjort min besked til skamme

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.