Real Madrid viser interesse for Raúl de Tomás

1 år 1 måned siden #13 af DeLaRed

Jona post=152539 skrev:

DeLaRed post=152538 skrev:

Jona post=152533 skrev: Nu kan det godt være jeg har overset et eller andet og spørger dumt men hvad mener i med selvmål?
Manden er da mindst et niveau over mayoral. En af laliga bedste angribere sidste 2 sæsoner Kæmpe forskel på at score henholdsvis 17 og 23 mål de sidste 2 sæsoner og så mayoral hvis bedste sæson resulterede i 10 mål. Vi kan da sagtens blive enige om at 10 mil er for billigt men folk må da snart have vænnet sig til at så snart en spiller tager en RM trøje over hovedet falder hans markedspris automatisk.

​Er dybt uenig med dig!

Mayo scorede ialt 17 maal for Roma i seasonen foer sidste. Sidste season fik han under Mou ikke meget spilletid og roeg derfor viedere til Getafe hvor han scorer 6 maal og laver 1 assist paa 18 kampen (1.045 minutter), ikke dumt paa et generelt defensivt hold (de scorede 2. faerest maal i ligaen sidste aar) hvor han ankommer midt i seasonen.

Hvis man kigger over hele deres karriere og taeller alle deres Goals og Assists med, og dividere deres antal miuntter spillet med det tal, saa faar man praecis samme tal for begge spillere, de har hver isaer leveret 1 G/A per 145 minut igennem deres professionelle karriere. Og hertil hoere at RDT i flere seasoner har spillet paa niveau under La Liga, hvorimod Mayoral siden han blev 18 aar har spillet paa oevereste niveau i de klubber han har vaeret i.

Hvis vi saa kigger naermere paa Real Madrid, saa har RDT kun spillet 14 minutter i Copa Del Rey for kongeklubben, hvorimod Mayo har spillet foersteholds fodbold i Madrid sammen med over 50% af den nuvaerende trup, han er noteret for 33 kampe, 7 maal og 4 assist i Madrid, og det betyder at han ikke skal vende sig til at spille paa bernabeu og hans holdkammerater skal heller ikke vende sig til at spille med ham, de kender hinanden og overgangen vil vaere omgaaende.

Sidst men ikke mindst skal man kigge paa de 2 angribere som type, og her ligger Mayo langt taettere paa Benzema end hvad RDT goer (han er langt mere end Jovic type, og det har vi jo set hvordan fungere i det nuvaerende system) Mayo er god til at gaa med ned i banen og deltage i det opbyggende spil, han er bedre til at brug sin fysik i duellerne end RDT, RDT bruger sin hurtighed og er en klinisk afslutter, men det betyder ogsaa at holdet skal omstille sig til den maade han spiller paa, hvorimod Mayo vil kunne gaa direkte ind og spille paa samme maade som Benzema (naturligvis flere niveauer under, men som type) og holdet skal ikke omstille sig betydeligt meget.

Nu er Mayo blevet solgt, men haaber personligt paa ingen maade at man smider penge efter RDT (og da slet ikke 30mio), det betyder ikke at han ikke er en god angriber paa et midter hold i La Liga, men i Madrid passer han simpelhen ikke ind, og Ance vil igen staa med en hovedpine som han ikke har brug for. Til Real Madrid ville jeg til hver en tid vaelge Mayo fremfor RDT.

haha ja okay jeg skulle vidst bare have holdt min kæft. Vil dog sige jeg ikke syntes man kan sammenligne hele deres karrierer da RDT  først for alvor slog igennem for 2 sæsoner siden men udover det fik du da gjort min besked til skamme

​Haha, intet er blevet gjort til skamme.

gir dig gerne ret i at RDT er bedst at bedømme på de seneste 2 seasoner, men det siger måske også noget om st han er havnet i den helt rigtige klub i Espanyol, og måske gør bedst i at blive der. Og på samme måde synes jeg heller ikke man kan bedømme Mayo på sidste season hvor han efter en flot første season i Italien blev skubbet ud på bænken af Mou og så må skifte klub midt i seasonen. 17mål og 7assists på 2.300 minutter for Roma i seasonen forinden er ikke noget at kimse af(en del af dem kom også i europæisk fodbold). Så rent niveau mæssigt synes jeg det er vanvittigt svært st argumentere for at RDT på noget parameter skulle være bedre…Men Mayo er fortid, så nok om det ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #14 af Fondo_Sur
Mayoral kommer til at lave mange mål for Getafe, det er jeg sikker på - selvom det er en svær klub at gøre det i. Han er talentfuld, og har været uheldig med at være bag køen fordi han har været lejet ud til diverse klubber.

Havde helst set ham blive i Real Madrid, men han har haft brug for at blive solgt.

RDT kunne være en fin mulighed. Han er god teknisk, så han vil ikke komme til at spolere spillet.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #15 af 9eren
Der skal hvert fald sættes nogle penge på Getafe. De investerer godt i den klub og har også hentet de frutos hjem

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies

1 år 1 måned siden #16 af The European Super League

9eren post=152537 skrev: Real Madrid har et af de bedste ungdomsakademier og deres ungdomstræner er på meget højt niveau. Jeg har selv siddet til møde med Jesus Guti der har haft Neymar til prøve træning i Real Madrid og ellers har han trænet Morata, Caravajal, Marcos Alonso (Chelsea) og et par stykker mere. Jeg har også haft møder med andre trænere som skaber de her verdens klasse spillere. Så ja jeg kan godt blive ærgerlig over at Real Madrid ikke gøre mere ud af disse fantastiske spillere. Nu holder jeg øje med Gila fra Lazio for vil gerne se på hans udvikling. Ligeledes håber jeg at jeg kan se mere til Castilla hvis RM tv tillader det eller jeg finder en god kanal.

​WHAT?

Hvordan i alverden kan du stole på en person, der sagde nej tak til Neymar? Forestil dig hvor stor en spiller han kunne være blevet i Real Madrid, hvis han havde fået den rette Madridismo opdragelse i stedet for den catalanske diver mentalitet?

Han er da insta blocked fra nogensinde at have en holdning til hvad der er fornuftigt i Real Madrid CF igen. Vildt at have sådan et arbejde og så ikke insistere på at Neymar skal have chancen, opbygge muskelmasse og få sig en uddannelse i dannelse og ansvarlighed på vores skoler.

Ja jeg forstår godt at man nogle gange kan tage fejl. Men det er da i hvert fald ikke et godt argument at manden har siddet til møde med Neymar. Det svarer til at jeg i en trucker kreds af chaufører reklamerer med at jeg dumpede min første køreprøve nogensinde. Det trækker sgu ikke op!

BCD: Bellingham-Camavinga Decade

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 1 måned siden #17 af 9eren
Du minder meget om en tidligere bruger den måde du skriver på og kaster argumenter ud i luften som du intet aner om. Jesus Guti havde slet ikke den opgave at skulle bestemme hvilke spillere der skulle spille eller ej i klubben.

Her har du Jesus Gutis version. Her får du en forklaring på hvad der skete dengang Neymar var i klubben til prøvetræning.

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved 9eren.

1 år 1 måned siden #18 af The European Super League
​Det kan vel umuligt tale op at man engang har dumpet en prøve. At man engang tog fejl. Man kan undlade at nævne det og håbe det går i glemmebogen. Men det er da ikke noget man skal være stolt af. "Jeg var en af dem, der sagde nej til Neymar." Jamen flot du. Du er fyret.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 1 måned siden #19 af 9eren
Altså Jesus Guti har ikke sagt nej til nogen. Det kunne han ikke, det var ikke hans ansvar. Du er ikke særlig klygtig at hører på. Du kan ikke forstå linket så

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved 9eren.

1 år 1 måned siden #20 af doven
Jeg håber vi henter ham, jeg kan personligt ikke forestille mig en bedre (realistisk) løsning til rollen som backup til Benzema. Hhan er god på bolden, har et fint overblik og vigtigst af alt, så kan han bare finde ud af at banke mål ind. Det har han vist over et par sæsoner i Espanyol hvilket også gjort han er blevet udtaget til landsholdet, hvilket trist nok er mere end hvad man kan sige om mange af vores andre spanske spillere. Derudover er han homegrown, hvilket vel også altid er et plus.

I forhold til spørgsmålet om vi skal satse på ham eller Mayoral, så er der er blevet slynget lidt statistikker rundt for at vise, hvem der er bedst. Men jeg synes egentligt dét, der i mine øjne taler mest for at hente RDT fremfor at beholde Mayoral, er, at RDT i skrivende stund ligner et langt mere færdigt produkt. Han har som sagt vist hvad han duer til over flere sæsoner i Espanyol
Mayoral på den anden side er stadig en spiller med stort potentiale, men han har aldrig rigtigt kunnet finde fodfæstet i nogen af de klubber han har været udlejet til. Han har stadig brug for at bevise sig selv, og jeg kan virkeligt ikke se hvordan rollen som backup til Benzema skulle være der, hvor han virkeligt får mulighed for at indfri det potentiale. Så er det langt bedre at han får noget kontinuitet hos Getafe, hvor han har langt bedre mulighed for at vise, hvor god han er. Hvis han så blomstrer op og bliver en stjerne for Getafe, kan vi altid forsøge at hente ham tilbage til den tid, men lige nu tror jeg ikke Real Madrid er stedet for Mayoral.

RDT har allerede taget det skridt og har bevist, at han i hvert fald har kvalitet nok til at være backup-angriber i Real Madrid. Han kommer måske ikke til at bygge så meget ovenpå, og det kan sagtens være at Mayoral over tid vil være en bedre angriber, men lige nu er RDT bare en mere moden spiller, og derfor foretrækker jeg helt klart ham over Mayoral.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved doven.

1 år 1 måned siden #21 af The European Super League

9eren post=152555 skrev: Altså Jesus Guti har ikke sagt nej til nogen. Det kunne han ikke, det var ikke hans ansvar. Du er ikke særlig klygtig at hører på. Du kan ikke forstå linket så

Haha nej selvfølgelig forstår jeg ikke spansk. Kilder der ikke er på dansk eller engelsk og ikke bliver oversat, bliver ignoreret. Du kommer heller ikke til at lytte til mine kilder, hvis jeg sendte dem på Indian. Fjollegøj.

Leveret af Kunena Forum
Annonce