Spansk presse: Miguel Gutiérrez tæt på Girona

1 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge flere...

Ifølge flere spanske medier er Miguel Gutiérrez tæt på et skifte til nyoprykkede Girona, hvor han får en kontrakt af fem års varighed.

Den unge venstreback havde en vanskelig sæson hos Castilla med flere skadesproblemer og han er efterhånden gledet helt ud af Carlo Ancelottis planer, men Real Madrid sikrer sig en fordelagtig tilbagekøbsklausul, således at man til enhver tid vil kunne hente ham retur.

Og planen og håbet er da også, at Miguel Gutiérrez udvikler sig på samme måde, som Dani Carvajal gjorde i sin tid i Leverkusen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #2 af 9eren
Men Girona kontra Leverkusen. Okay, håber at Miguel udvikler sig nok til at vi kan hive ham tilbage om en sæson eller to. Carvajal var klar til 1 holds fodbold inden Leverkusen. Det er Miguel også men der er lige nogle spillere foran ham som er bedre!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #3 af Jakobsif555

9eren post=152566 skrev: Men Girona kontra Leverkusen. Okay, håber at Miguel udvikler sig nok til at vi kan hive ham tilbage om en sæson eller to. Carvajal var klar til 1 holds fodbold inden Leverkusen. Det er Miguel også men der er lige nogle spillere foran ham som er bedre!

​Er der nu også det? Mendy er bedre defensivt, men ikke offensivt, plus han får en del skader over en sæson. 

Når Mendy ikke spiller har Carlo indtil videre anvendt Alaba, Rudiger og Vallejo som back. Dette kunne godt give et billede af at Alaba ikke skal spille derude. Er dette sandt, synes jeg hverken Rudiger eller Vallejo er bedre end ham som back og derfor giver det ingen mening at Vallejo bliver og Miguel udlejes. 

Kan selvfølgelig være han har været vanvittig ringe til træning, men synes det niveau han viste i starten af førsteholds karrieren var meget højt. 

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #4 af Ramos4
Hvis Alaba skal spille i midten, forstår jeg ikke hvorfor vi ikke henter en backup til Mendy. Rüdiger og Vallejo derude kan ikke være seriøst.

Var det ikke 5m for Fran Garcia?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #5 af -#7-
​Jeg synes Miguel startede som lyn og torden, da han fik chancen på førsteholdet, men jeg må så også indrømme at han blev værre og værre specielt defensivt. Han så ukoncentreret ud og kunne ikke sådan for alvor placere sig ordentligt. 

Han har nogle spændende kompetencer offensivt, men jeg tvivler på at han nogensinde udvikler sig til mere end en periodevis over middel back i den spanske liga, desværre. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #6 af Lars1991

-#7- post=152570 skrev: ​Jeg synes Miguel startede som lyn og torden, da han fik chancen på førsteholdet, men jeg må så også indrømme at han blev værre og værre specielt defensivt. Han så ukoncentreret ud og kunne ikke sådan for alvor placere sig ordentligt. 

Han har nogle spændende kompetencer offensivt, men jeg tvivler på at han nogensinde udvikler sig til mere end en periodevis over middel back i den spanske liga, desværre. 


Må man minde om hvordan Marcelo startede sin karriere i Real Madrid? :D Der skal altså også være plads til at lave nogle fejl og lære, især når alternativet på den back alligevel ikke er bedre.

Med det sagt, fint nok han får chancen til at spille førsteholdsfodbold et andet sted.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #7 af 9eren
Girona virker bare ikke som en klub man sender sine spillere hen, hvis man håber på en størrer fremtid for spilleren. Men okay, lad os se hvilken præstation han kan leverer!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce