Real Madrids 20 bedste spillere: Nr. 1 - Cristiano Ronaldo

7 måneder 2 uger siden #13 af GuldsmedeN
Med de briller på må spillere som Zidane og brasilienske Ronaldo også være at overveje. Det er så svært at sammenligne forskellige typer spillere. Men ingen tvivl om, at man kan tale sin sag for CR :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #14 af Ramos4

GuldsmedeN post=153199 skrev: Med de briller på må spillere som Zidane og brasilienske Ronaldo også være at overveje. Det er så svært at sammenligne forskellige typer spillere. Men ingen tvivl om, at man kan tale sin sag for CR :D

​Problemet med Zidane og Ronaldo er at deres tid i klubben ikke var højdepunktet i deres karriere. Ronaldo var bedst i Inter og Zidane vandt VM og EM som Juve-spiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

7 måneder 2 uger siden #15 af GuldsmedeN
Enig, men ud fra kriteriet "Den bedste fodboldspiller, der har spillet i Madrid"
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 2 uger siden #16 af Thomaskjensen
Jeg er pænt uenig i at det er en skandale at Ronaldo er nr. 1...

Ikke at jeg vil tage noget fra Stefano, men jeg har et par spørgsmål;
1) Var der en klub dengang som kunne måle sig med Barca, som mens CR7 var i klubben nok havde det bedste hold nogensinde?
2) Var der en spiller som Messi dengang?

Det er rejelle spørgsmål, for hvad havde CR7 ikke opnået at titler om det ikke var for Barca eller for den del Messi.

Er med på at Stefano kom ind og løftede klubben fra et middelmådigt hold toppen af toppen. Det samme mener jeg Ronaldo gjorde.

Dog syntes jeg der er modigt at have CR7 som nr. 1, næsten lige så modigt som at kritisere Kroos :)

Leveret af Kunena Forum
Annonce