Defensa Central: Galatasaray forbereder bud på Hazard

1 måned 1 uge siden #1 af Benzeron
Køen til spilletid...

HAZARD 380X501

Køen til spilletid for Eden Hazard synes at være blevet kortere i Real Madrid, idét man har tyndet ud i reserveangriberne, har sagt farvel til Gareth Bale og øjensynligt placeret Marco Asensio længere tilbage i køen. Tilmed har Hazard meldt sig klar til endelig at præstere, men alligevel fortsætter rygterne om interesse fra andre klubber at svirre.

Det seneste skud på stammen er dog ikke fra en klub i en af Europas fem største ligaer. Derimod er der tale om Galatasaray, der allerede har hentet spillere som Dries Mertens og Lucas Torreira i dette transfervindue. Ifølge Defensa Central overvejer den tyrkiske klub nu også at give Real Madrid et bud på den belgiske 7’er, der formentlig skal affinde sig med at være reserve for Benzema i den kommende sæson.

Dette skifte er naturligvis i den mere usandsynlige ende, og Carlo Ancelotti satte senest handling bag sine ord i forhold til at give Hazard mere spilletid i denne sæson ved at give ham lidt over en halv time på banen i sæsonens første ligakamp imod Almería.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af Matamoro
Det ville være fedt hvis Hazard smuttede videre. Han måtte gerne tage det andet Zidane-indkøb med: Mendy. 
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 6 dage siden #3 af Dragam

Matamoro post=153288 skrev: Det ville være fedt hvis Hazard smuttede videre. Han måtte gerne tage det andet Zidane-indkøb med: Mendy. 

Jep !

1 måned 6 dage siden #4 af Real HWL
Hazard skal ingen steder i år. Han ser fit ud og jeg tror helt sikkert han har en masse at byde ind med i løbet af en lang og sammenpresset sæson. Han er en fin backup til Vinicius plus han er god i de små rum når modstanderen står lavt. Det ligner også han har accepteret sin rolle som reserve. Hjernedødt at skyde ham af nu.

1 måned 6 dage siden #5 af Dragam

Real HWL post=153292 skrev: Hazard skal ingen steder i år. Han ser fit ud og jeg tror helt sikkert han har en masse at byde ind med i løbet af en lang og sammenpresset sæson. Han er en fin backup til Vinicius plus han er god i de små rum når modstanderen står lavt. Det ligner også han har accepteret sin rolle som reserve. Hjernedødt at skyde ham af nu.

Hvis de sparede lønkroner ville betyde, at vi kunne få en ordentlig højrekant, så ville jeg være all for it :)​

1 måned 6 dage siden #6 af Real HWL

Dragam post=153293 skrev:

Real HWL post=153292 skrev: Hazard skal ingen steder i år. Han ser fit ud og jeg tror helt sikkert han har en masse at byde ind med i løbet af en lang og sammenpresset sæson. Han er en fin backup til Vinicius plus han er god i de små rum når modstanderen står lavt. Det ligner også han har accepteret sin rolle som reserve. Hjernedødt at skyde ham af nu.

Hvis de sparede lønkroner ville betyde, at vi kunne få en ordentlig højrekant, så ville jeg være all for it :)​

Vi har sparet en masse lønomkostninger i år ved at sige farvel til Bale, Isco og Marcelo. Jeg er med på Hazard er løntung, men altså vi er jo ikke Barca, så jeg tænker overhoved ikke det er et problem. Heller ikke hvis man vil hente en ny højrekant, som tilfældigvis er Antony ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum