Spansk presse: Casemiro til lægetjek i Manchester i dag

3 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge flere spanske...

Ifølge flere spanske medier rejser Casemiro i dag til Manchester for at gennemgå det obligatoriske lægetjek hos Europa League-holdet fra Manchester United.

Rygterne om brasilianerens skifte tog for alvor fart i går og spansk presse er enige om, at Casemiro er i gang med sine sidste timer som Real Madrid-spiller.

I Manchester United kompenseres Casemiro for de sportslige trin ned af rangstigen med en gigantkontrakt, som sikrer ham en årsløn på omkring 11 millioner €, mens han får en kontrakt af 5 års varighed.

Real Madrid har udsigt til at få i omegnen af 70 millioner € for den 30-årige brasilianer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Den så jeg ikke komme, håber stadig det er en and.

3 år 11 måneder siden #3 af JesperThomsen
​som Madridista bør man holde sig for god til konstant at svine Manchester United.. :)

3 år 11 måneder siden #4 af Administrationen

JesperThomsen post=153348 skrev: ​som Madridista bør man holde sig for god til konstant at svine Manchester United.. :)

​Det er nu ikke en sviner. Manchester United ER et Europa League-hold. Manchester United ER et hold helt uden chance for at gøre sig gældende om PL-titlen, hvorfor det naturligvis er et par trin ned af stigen for Casemiro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Ramos4

3 år 11 måneder siden #5 af DeLaRed
Hold kæft et tamt transfer vindue vi nu snart lukker.

Vi står stadig tilbage med 2-3 spillere som ikke har niveauet til en klub som Real. Vi har stadig problemer på højre-backen (pga Dani’s skader), højre kanten, og på back-up CF pladsen. Og nu mister vi en af de bærende kræfter på vores midtbane.

Synes sku det er lidt synd for Ance at han ikke få mere at arbejde med til den kommende season!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam

3 år 11 måneder siden #6 af Kiwes

DeLaRed post=153361 skrev: Hold kæft et tamt transfer vindue vi nu snart lukker.

Vi står stadig tilbage med 2-3 spillere som ikke har niveauet til en klub som Real. Vi har stadig problemer på højre-backen (pga Dani’s skader), højre kanten, og på back-up CF pladsen. Og nu mister vi en af de bærende kræfter på vores midtbane.

Synes sku det er lidt synd for Ance at han ikke få mere at arbejde med til den kommende season!

​Før salget af Casemiro havde jeg det nogenlunde okay med at vi ikke fik flere ind. Bevares jeg så da gerne at vi fik en mand mere ind til angrebet. Men at man ikke har tænkt sig at handle yderligere ind efter et salg til 70mil, når man sagtens kan forstærke truppen - det grænser til det arrogante. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete, Dragam, Ramos4, DeLaRed

3 år 11 måneder siden #7 af Ramos4
Perez elsker at købe en af VMs bedste spillere, så mon ikke vi får et indkøb i næste vindue. Skide være med at vi mangler her og nu - og om den spiller vi henter efter VM ikke passer ind (læs: James)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *ikke

3 år 11 måneder siden #8 af Cristiano7

DeLaRed post=153361 skrev: Hold kæft et tamt transfer vindue vi nu snart lukker.

​Ancelotti er tilfreds med truppen. Han er tilfreds med 6 spillere til midtbanen, selvom Casemiro smutter. Det har han bekræftet til pressemødet lige nu at Casemiro smutter og at de har allerede en ersatning i Tchou.

Jeg tror desværre at Ancelotti er typen der ikke brokker sig til Perez over truppen. 

Jeg tror ikke på at der kommer nye spillere, det virker som Perez, Ancelotti og Real Madrid overvurderer sig selv efter mesterskab og CHL trofæer sidst sæson hvilket jo var fantastisk! Men det er ikke ensbetydende med at det også sker i denne sæson igen - nu hvor Modric, Kroos og Benzema er blevet et år ældre og har større risiko for overbelastningsskader. Vi kommer til at kæmpe gennem sæsonen med brok over manglende backup på venstre- samt højre back og offensiven igen. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam, DeLaRed

3 år 11 måneder siden #9 af -#7-
​Gudskelov er Pogba skiftet til Juventus, ellers tror jeg nemt han kunne have fået en kontrakt i Madrid efter det her salg. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, The European Super League

3 år 11 måneder siden #10 af Higuain99
Er jeg den eneste, der glæder mig til at se Ancelotti nu med salget af Casemiro blive tvunget til at ryste posen med vores midtbanekonstellation? Synes sku de tre stjerner sang på sidste vers sammen og når han havde muligheden tog han altid det vante, selvom at det var tydeligt at de var underlegne Europas top (ja vi vandt chl - men blev spillet ud af brættet af flere omgange)

Hvad jeg dog så ikke forstår, er hvorfor man ikke tager pengene og geninvestere dem i en offensiv spiller og en back-up på backen.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Higuain99.

3 år 11 måneder siden #11 af El Siete
​Med salget af Casemiro går man sådan cirka i nul i dette transfervindue, mens man kan se middelmådige engelske hold bruge massive mængder penge. Altså er der noget vi misser i økonomien. Det virker sgu arrogant det hele. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 11 måneder siden #12 af Real HWL

El Siete post=153374 skrev: ​Med salget af Casemiro går man sådan cirka i nul i dette transfervindue, mens man kan se middelmådige engelske hold bruge massive mængder penge. Altså er der noget vi misser i økonomien. Det virker sgu arrogant det hele. 

De middelmådige engelske hold har kastet om sig med penge i en del år efterhånden. Men bliver de bedre?

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, The European Super League

Leveret af Kunena Forum