Spansk presse: Casemiro til lægetjek i Manchester i dag

3 år 11 måneder siden #13 af El Siete

Real HWL post=153375 skrev:

El Siete post=153374 skrev: ​Med salget af Casemiro går man sådan cirka i nul i dette transfervindue, mens man kan se middelmådige engelske hold bruge massive mængder penge. Altså er der noget vi misser i økonomien. Det virker sgu arrogant det hele. 

De middelmådige engelske hold har kastet om sig med penge i en del år efterhånden. Men bliver de bedre?

​Næ, men det ville vi blive. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #14 af Real HWL

El Siete post=153376 skrev:

El Siete post=153374 skrev: ​Med salget af Casemiro går man sådan cirka i nul i dette transfervindue, mens man kan se middelmådige engelske hold bruge massive mængder penge. Altså er der noget vi misser i økonomien. Det virker sgu arrogant det hele. 

De middelmådige engelske hold har kastet om sig med penge i en del år efterhånden. Men bliver de bedre?

Det kommer jo så lidt an på hvad vi vælger at købe :) Jeg kan engenligt godt lig vi ikke bare køber for at købe. Hvis vi skal købe skal det være noget der kan forstærke holdet.

3 år 11 måneder siden #15 af El Siete

Real HWL post=153379 skrev:

El Siete post=153376 skrev:

Det kommer jo så lidt an på hvad vi vælger at købe :) Jeg kan engenligt godt lig vi ikke bare køber for at købe. Hvis vi skal købe skal det være noget der kan forstærke holdet.

​Nej, helt enig. Jeg er også glad for at klubben tænker sig ordentligt om, og de har jo bevist, gennem de køb der er foretaget og de titler der derefter er vundet, at de gør det godt, bevares.
Men jeg synes bare det tangerer til det arrogante ikke at forstærke truppen, udover Rudiger og Tchouameni til bredden, efter at have ladet en række spillere gå - alle interessante talenter er jo også smuttet. Denne sommer var en gylden mulighed til at forstærke sig i alle kæder i truppen, og være parat til at forsvare alle titler i en ekstraordinær lang og krævende sæson. Men lige nu kan jeg simpelthen ikke se hvordan vi er bedre stillet denne sæson end den sidste? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás, JesperThomsen, Cristiano7, Dragam

3 år 11 måneder siden #16 af NadaMás
​Gigantisk tab. Tror ikke Tchouameni kan fylde så meget foran forsvaret som Casemiro, men jeg håber på at blive modbevist. 
Vi har snakket om den backup til Casemiro i årvis. Så får vi ham endelig, og så sælger man Casemiro. 

Men hvis han selv vil væk så har han trods alt fortjent retten til selv at beslutte det. 

Det betyder selvfølgelig at vi kommer til at se meget mere til Tchouameni, Camavinga, og Valverde på midten igen, og det brokker jeg mig ikke over. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen, Dragam

3 år 11 måneder siden #17 af Fondo_Sur
@El Siete

Det er ikke så sort/hvidt.

Da Ramos og Varane smuttede i samme vindue lignede det, at man var blevet svækket markant. Militao steppede dog op med det øgede ansvar, hvilket ikke er så mærkeligt, da han er ung og talentfuld. Også var forsvaret ikke svækket alligevel. Tværtimod. På samme måde kommer Tchouameni, Camavinga og Valverde nok til at udvikle sig = på den måde kommer vi styrket ud af transfervinduet.

Med tilførelsen af Rüdiger er forsvaret blevet bedre.

Midtbanen bliver nok også bedre end tidligere. Har været stor kritiker af Kroos, men må indrømme, at han virkelig har spillet godt på det seneste.

Vi skal derudover ikke udelukke et nyt indkøb. Mario Cortegana fra Marca har i hvert fald skrevet, at man kigger efter én spiller mere. Om det et sandt eller ej ved vi ikke. Det kommer nok an på om Asensio eller Hazard bliver solgt eller om de bliver i ambitionen om at blive bedre end tidligere. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar

3 år 11 måneder siden #18 af Cristiano7

Fondo_Sur post=153384 skrev: @El Siete

Da Ramos og Varane smuttede i samme vindue lignede det, at man var blevet svækket markant. Militao steppede dog op med det øgede ansvar, hvilket ikke er så mærkeligt, da han er ung og talentfuld. Også var forsvaret ikke svækket alligevel. Tværtimod. På samme kommer Tchouameni, Camavinga og Valverde nok til at udvikle sig = på den måde kommer vi styrket ud af transfervinduet.

Midtbanen bliver nok også bedre end tidligere. Har været stor kritiker af Kroos, men må indrømme, at han virkelig har spillet godt på det seneste.

Vi skal derudover ikke udelukke et nyt indkøb. Mario Cortegana fra Marca har i hvert fald skrevet, at man kigger efter én spiller mere. Om det et sandt eller ej ved vi ikke. Det kommer nok an på om Asensio eller Hazard bliver solgt eller om de bliver i ambitionen om at blive bedre end tidligere. 

​Jeg krydser fingre for at det bliver en venstre back! 

3 år 11 måneder siden #19 af Zyconith
Nu ville købet af William Carvalho være mere relevant end nogensinde før. Man får ikke en mere stabil defensiv midtbanespiller. Og så er han tilmed sikker på bolden og super i omstillingerne.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 11 måneder siden #20 af mohbar
Undrer mig lidt over at Tchouameni nævnes som breddespiller og folk tvivler lidt på om han kan udfylde Casemiros plads...? 

Husk på ham er fast starter på det franske landshold og hvis man ser ham spille for både Monaco og landsholdet er han total dominerende. Ved godt at fransk liga er niveauer lavere, men han overshiner totalt. 

Jeg er overbevist om at vi kommer til at savne Casemiro lige så meget som vi savner Ramos og Varane når Tchou har fået spillet sig varm i Real.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, JesperThomsen, Cristiano7

3 år 11 måneder siden #21 af El Siete

Fondo_Sur post=153384 skrev: @El Siete

Da Ramos og Varane smuttede i samme vindue lignede det, at man var blevet svækket markant. Militao steppede dog op med det øgede ansvar, hvilket ikke er så mærkeligt, da han er ung og talentfuld. Også var forsvaret ikke svækket alligevel. Tværtimod. På samme måde kommer Tchouameni, Camavinga og Valverde nok til at udvikle sig = på den måde kommer vi styrket ud af transfervinduet.

​Forsvaret er blevet bedre enig, men midten er altså ikke. Casemiro har bevist sig gennem mange år, det er et kæmpe tab, og det erstatter Tchouameni altså ikke (endnu). Men jeg er dog fortrøstningsfuld omkring midtbanen, hvor både Valverde og Camavinga får flere minutter nu. Offensiven derimod. Det er altså her vi virkelig mangler kvalitet.

Pt har vi 23 spillere i truppen, og det inkluderer altså Vallejo, Odriozola og Mariano, som ingen har tiltro til, og forventer noget af, samt Asensio der ligner en mand på vej ud af døren, og truppens dyreste mand, Hazard, der har ALT at bevise denne sæson. Det er en ekstremt tynd trup i en sæson med et VM plantet midt i det hele. 

Lad os håbe den gode Cortegana har ret - han plejer at være pålidelig i hvert fald. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

3 år 11 måneder siden #22 af El Siete

mohbar post=153387 skrev: Undrer mig lidt over at Tchouameni nævnes som breddespiller og folk tvivler lidt på om han kan udfylde Casemiros plads...? 

Husk på ham er fast starter på det franske landshold og hvis man ser ham spille for både Monaco og landsholdet er han total dominerende. Ved godt at fransk liga er niveauer lavere, men han overshiner totalt. 

Jeg er overbevist om at vi kommer til at savne Casemiro lige så meget som vi savner Ramos og Varane når Tchou har fået spillet sig varm i Real.

​Jeg nævnte ham som en breddespiller, da han med Casemiro i truppen skulle spilles ind på holdet gradvist og var købt ind til fremtiden. Nu er han ikke længere. 

Jeg var også stor fortaler for at man købte ham, ser et stort lys i ham, og det kan sagtens være vi har "glemt" alt om Casemiro i løbet af sæsonen - lad os håbe. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 11 måneder siden #23 af Thomaskjensen
Anco har bekræftet handlen :(

Igen respektere vi spillerne der gerne vil have en ny udfordring, så der er Cassemiro selv der har ønsket noget nyt.

3 år 11 måneder siden #24 af Thomaskjensen
De som skal tage over er;
Tchouaméni som er en af de bedste der var på markedet.
Kroos og Camavinga.

Naturligvis ikke Fede.

Nu håber jeg så på en eller anden topspiller til højre side (bak eller angriber er jeg ligeglad med).

Leveret af Kunena Forum