Ancelotti vil have alvorssnak med Vinícius

1 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

Ifølge spansk presse vil Carlo Ancelotti tage en snak med Vinícius Junior i forbindelse med dagens træning i Ciudad Real Madrid i Valdebebas.

 

Samtalen bliver en far/søn-samtale, hvor Ancelotti vil snakke med den unge brasilianer om ikke at lade sig provokere af de mange frispark, der bliver begået mod ham. I gårsdagens kamp mod Mallorca så man igen Vinícius have en beklagelig attitude og Ancelotti ønsker, at Vinícius fokuserer udelukkende på at spille fodbold.

Det bemærkes i flere ledere i de spanske sportsaviser denne mandag, at det på længere sigt kan skade Vinícius´ omdømme, hvis der ikke bliver grebet ind nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af Jona
Haha. Forhåbentlig ikke en sand historie. Vini skal bare fortsætte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #3 af elle44
Skuespillet kan han godt fjerne, men han skal ikke stoppe med at terrorisere hans direkte modstander. Det gode ved Vinicius er, at hans direkte modspiller aldrig i et eneste sekund i løbet af sådan en kamp, føler sig tilpas. Og jeg synes det er fedt når han laver en god aktion og bagefter gejler publikum op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Når man møder et så defensivt hold som Mallorca i går, ja så bliver man nød til at spille alle kort man har til rådighed.

Men det skal ikke være i alle kampe, for så bliver man (jeg) træt af det. Med "det" mener jeg at overspille, fake frispark, kaste sig i feltet ved hjørnespark, og klage til dommeren.
Er vi tilmed foran så skal han stoppe direkte, hvilket jeg har for mig han gjorde i går.

Han skal aldrig slutte med at være fræk/flabet over for sine direkte modspillere, for de behøver ikke kunne lide ham.

:) Som du skriver Elle44, så elsker jeg også når han får i gang hjemmepublikummet.

Skal helt bestemt forsøge at lægge mærke til i hvilke kampe han går lidt "over grænsen", for det er bestemt ikke i hver kamp. Når han får bolden, så fokusere jeg bare på at nyde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #5 af Brylle
​Jeg elsker at han sætter sig demonstrativt ned mod Mallorca som blev ved med at bruge 100 år i græsset og køre så mange minutter af klokken at der nærmest ikke blev spillet i 1. halvleg. Det var helt horribelt at se på. Så jeg synes det er lidt komisk på den gode måde at han sætter sig to gange og giver lidt igen. 

Alle klubber er rigtig hårde ved ham. Kan huske da han spillede sin første Brasilien-Argentina hvor Otamendi to gange bare brager direkte ind i ham mens bolden er ude af spil for at komme ind i hovedet på ham. Alle prøver at gejle ham op og tabe hovedet, så det er en svær balance for ham hver gang. Det var lidt fesent af og til i går men overall synes jeg det er fint at han giver igen. 

 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Han bør lade være med at diskutere med modstanderne, der nemlig gerne vil have ham til at tabe hovedet. Det kan ikke helt undgås, men han er inde i en periode igen, hvor han gør det for meget. Godt at Carlo lægger mærke til det, for klasse er en del af Real Madrids DNA, og Vinicius må lære at holde sig for god til at diskutere med idioter som Maffeo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #7 af Zyconith

Fondo_Sur post=154425 skrev: Han bør lade være med at diskutere med modstanderne, der nemlig gerne vil have ham til at tabe hovedet. Det kan ikke helt undgås, men han er inde i en periode igen, hvor han gør det for meget. Godt at Carlo lægger mærke til det, for klasse er en del af Real Madrids DNA, og Vinicius må lære at holde sig for god til at diskutere med idioter som Maffeo.


Når dommeren ikke gør sit arbejde er det vel ikke andet for.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #8 af mohbar
​Vist noget med at Mallorca's træner har råbt ud til flere at spillerne at de skulle gå efter at få Vini skadet.

Men dommerne burde måske fokusere lidt på om der er noget om snakken vedr Vinicius, og lægge en lidt skarpere linie، ellers ender vi (Gud forbyde det) hurtigt i et brækket ben eller langvarig knæskade og en fodboldinvalid.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #9 af Dragam

mohbar post=154427 skrev: ​Vist noget med at Mallorca's træner har råbt ud til flere at spillerne at de skulle gå efter at få Vini skadet.

Men dommerne burde måske fokusere lidt på om der er noget om snakken vedr Vinicius, og lægge en lidt skarpere linie، ellers ender vi (Gud forbyde det) hurtigt i et brækket ben eller langvarig knæskade og en fodboldinvalid.

​De spanske dommere gør intet for at beskytte vini mod spillere, som ofte ligner nogen, som bare går efter at skade ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #10 af Thomaskjensen

mohbar post=154427 skrev: ​Vist noget med at Mallorca's træner har råbt ud til flere at spillerne at de skulle gå efter at få Vini skadet.

Men dommerne burde måske fokusere lidt på om der er noget om snakken vedr Vinicius, og lægge en lidt skarpere linie، ellers ender vi (Gud forbyde det) hurtigt i et brækket ben eller langvarig knæskade og en fodboldinvalid.

​Jeg læste også dette på FB, og er det rigtigt skal træneren da have direkte rødt kort. Det kan ikke være rigtigt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11 af Dragam

Thomaskjensen post=154435 skrev:

mohbar post=154427 skrev: ​Vist noget med at Mallorca's træner har råbt ud til flere at spillerne at de skulle gå efter at få Vini skadet.

Men dommerne burde måske fokusere lidt på om der er noget om snakken vedr Vinicius, og lægge en lidt skarpere linie، ellers ender vi (Gud forbyde det) hurtigt i et brækket ben eller langvarig knæskade og en fodboldinvalid.

​Jeg læste også dette på FB, og er det rigtigt skal træneren da have direkte rødt kort. Det kan ikke være rigtigt. 

​Tror en del trænere siger det, men bare i omklædningsrummet, fremfor på sidelinjen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #12 af Thomaskjensen
@Dragman, tror desværre du har meget ret, og det begynder i meget ung alder.

Derfor der skal være NUL tolerance med dette i alle ligaer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce