Podcast: Del 1 om de 20 bedste spillere i Real Madrids historie
Madridista.dk udgav over sommeren vores egen top 20 over de bedste spillere i klubbens historie.
Flere spillere var oppe til kraftig diskussion, både i madridista.dk’s baglokaler, men så sandelig også på de sociale medier.
Malthe, Nicklas og Daniel forsøger at kaste lidt nuancer over listen, processen og de forskellige valg.
I første del kommer vi forbi nr. 20 til nr. 11 på listen, som man kan lytte til i sin foretrukne podcast app eller lige her:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nej. Vi har flyttet vores kartotek til Podbean, som er vores nye leverandør til alskens apps, hvor man selvfølgelig stadig kan finde os i sin foretrukne app. Men hop gerne ind og følg os på Podbean. De har vist også en app.Roden post=154816 skrev: Super fedt med noget mere lyd, men bliver podcastene ikke lagt ud på SoundCloud mere?
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Meget mere behageligt at lytte på Facebook, så god beslutning.
Jeg er glad for, at du er tilfreds med produktet, Thomas.Thomaskjensen post=154840 skrev: Enten har i fået nye mikrofoner, ellers lægger Facebook på et filter så lyden ikke går amok.
Meget mere behageligt at lytte på Facebook, så god beslutning.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Kedeligt at forummet pludseligt døde, man kan jo undre hvorfor (lol). Jeg kommer tage en pause på forummet, skal forsøge at "banne" mig selv i 30 dage. Ikke at jeg bliver savnet det mindste, det er jeg medvidende om.
Jeg vil følge udviklingen, og håber tonen forbliver lige så kammeratlig som den enligt mig har været den sidste måned.
Snart skal vi se Barca få klask.
Hala Madrid!