Truppen imod Shakhtar, Champions League, 4. spillerunde

3 år 9 måneder siden #1 af Nicklas
Real...

Real Madrid skal forsøge at sikre sig videre deltage i Champions League, når de tirsdag aften møder Shakhtar i Polen. 

Carlo Ancelotti har udtaget sin trup til kampen, der på grund af krigen i Ukraine spilles på Stadion Wojska Polskiego i Warszawa.

Man må endnu engang se bort fra Thibaut Courtois og Dani Ceballos.

Truppen imod Shakhtar:

Målmænd: Lunin, Luis López og Cañizares.

Forsvar: Carvajal, Lucas V., Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Odriozola, Rüdiger, Mendy.

Midtbane: Kroos, Modric, Camavinga, Valverde og Tchouaméni.

Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Vini Jr., Rodrygo og Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2 af Lars1991
Er det seriøst at de ikke viser Real Madrid på dansk tv 2 uger i træk nu? Hvorfor er kampe som Sevilla - Dortmund (2 gange) og PSG - Benfica blevet prioriteret over?? Ved de godt hvem der vandt ChL sidste år??
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #3 af 9eren
Du kan da se dem på viaplay

3 år 9 måneder siden #4 af Lars1991

9eren post=155166 skrev: Du kan da se dem på viaplay

Man kan sikkert købe adgang til kampen mange steder, men det jo ikke i TV? Det lidt dyrt at bruge over 300 kr om måneden for viaplay for at se Real Madrid i Champions League haha.. er det like 150 kr pr kamp? Det ville være noget andet hvis de også havde La Liga, men det jo så cirka 200kr oven i for TV2play sport. Og vil ikke bruge det ellers, så nej tak!

Man kan jo gøre det langt billigere hvis man regner med at de viser det største og mest vindende hold i Champions League som en af de 3-5 kampe de viser om dagen. Jeg kan forstå de vægter FCK over da det er et dansk hold... jeg kan også forstå at Milan - Chelsea bare er en mere seværdig kamp. Men at kampe som Sevilla - Dortmund og fucking PSG - Benfica bliver vægtet over de forsvarende mestres kampagne er lidt til grin, efter min mening.

Men skal da nok finde et sted at se den, ligesom sidst. Nu havde jeg bare lyst til at brokke mig over valget af kampe de vi vil vise på TV. Og tænker da der er andre der har det som mig, der også har købt nogle udvalgte tv-kanaler til langt billigere penge end viaplay + tv2play.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #5 af 9eren
Viaplay er ikke billigt, men jeg kan sgu ik undvære kampene. Dog bruger jeg viaplay til mange andre ting også. Så det kan betale sig for mig. Derfor misser jeg ikke nogle kampe som sådan på en sæson.

3 år 9 måneder siden #6 af Dragam
Jeg er helt enig i at dansk tv's dispositioner ofte er latterlige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 9 måneder siden #7 af Sebberg
​Kom nu lige, folkens :D

Vi har altid brokket os over, at man kun vælger tv-kampe ud fra den præmis, at det er de populære hold, men når det er omvendt, så brokker vi os også.

De tre kampe, der er prioriteret over os, er da langt mere jævnbyrdige og spændende ift. deres respektgrupper end vores triste kamp på udebane mod Shakhtar. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 9 måneder siden #8 af Dragam

Sebberg post=155172 skrev: ​Kom nu lige, folkens :D

Vi har altid brokket os over, at man kun vælger tv-kampe ud fra den præmis, at det er de populære hold, men når det er omvendt, så brokker vi os også.

De tre kampe, der er prioriteret over os, er da langt mere jævnbyrdige og spændende ift. deres respektgrupper end vores triste kamp på udebane mod Shakhtar. 

​"Vi" - tænker du lige skal nøjes med at tale for dig selv mester.

Imo bør det naturligvis være de populære hold der vises.

3 år 9 måneder siden #9 af Sebberg

Dragam post=155173 skrev:

​Fair nok. Hvad er du? 18-19 år? Så giver det også ganske fin mening.

Men jeg kan love dig for, at der tidligere - blandt især Real Madrid-fans, mester - har været et gigantisk brokkekor, da danske hold, United eller Barcelona konstant fik alle kampene på TV3+. 

Dengang skreg man efter at vise de kampe, der rent fodboldfagligt faktisk gav bedst mening. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 9 måneder siden #10 af Madridista02

Sebberg post=155174 skrev:

Dragam post=155173 skrev:

​Fair nok. Hvad er du? 18-19 år? Så giver det også ganske fin mening.

Men jeg kan love dig for, at der tidligere - blandt især Real Madrid-fans, mester - har været et gigantisk brokkekor, da danske hold, United eller Barcelona konstant fik alle kampene på TV3+. 

Dengang skreg man efter at vise de kampe, der rent fodboldfagligt faktisk gav bedst mening. 

​Hvorfor nævne personens alder? Det gør ikke debatten særlig saglig, hvilket er noget vi alle sammen foretrækker herinde.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen

3 år 9 måneder siden #11 af Lars1991

Nu var det jo ikke meningen at det skulle udvikle sig til en længere diskussion haha, ville bare brokke mig lidt over at Real Madrid ikke bliver vist på TV - troede faktisk det var noget vi kunne blive enig om :D

_Men_ det jo ikke rigtigt hvad du siger - de viser det jo 100% udfra seertal. Sevilla - Dortmund pga Dolberg og Delaney plus det FCK's gruppe. PSG pga Messi, Neymar og Mbappe.

Derudover er det da en langt mere spændende kamp for gruppen vi spiller, da 2. pladsen er helt åben for alle 3 hold.
Den er vel stort set lukket i de 2 grupper med FCK og PSG, hvor det kræver nogle store overraskelser hvis Sevilla og Juventus skal have en chance for at få 2. pladsen selv hvis de begge vinder i dag.

Men nok om det, fair nok hvis nogle synes at det giver mening at Real Madrid ikke bliver vist, det da ikke værd at diskutere i længder :)
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Lars1991.

3 år 9 måneder siden #12 af Ramos4
Sevilla har Delaney og Dolberg. PSG har hvem de har.

Tror umiddelbart de trækker flere seere end Madrid mod et ukrainsk hold.

Koldt og kynisk. Tror det handler om seer-tal. Og måske en lille smule om seværdighed.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum