Optakt: Real Madrid - Celtic, CL, 6. spillerunde

2 måneder 3 uger siden #37 af NadaMás
​Apropos eventuelle forstærkninger til højrkanten læste jeg lige at Kvicha Kvahraskhelia (staves), som sætter brand i Serie A og Chl, har fortalt at han har været Real-fan siden barns ben, og set op til Guti og Cristiano. Hvis han forsætter det han har gang i, kan han sagtens blive relevant en dag. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #38 af DeLaRed

Lars1991 post=156041 skrev: ​Asensio og Rodrygo kæmpede om højrekanten hele sidste sæson. Ingen af dem vandt, da Valverde overhalede dem begge. Rodrygo kom nummer 2. Asensio endte sidst i kabalen.

Det er selvfølgelig ikke helt så enkelt da Valverde kan spille på midten og Rodrygo som 9'er. Det også kun på den måde Asensio får plads til at starte i dag. Men hvis alle mand er klar, så er Asensio langt fra startopstillingen og har ikke kvaliteten til at kæmpe om en plads. Det så vi også i sidste sæson, det ændrer 10 ligamål ikke på (hvor de fleste af dem også faldte i storsejre, men et mål er stadig et mål selvfølgelig:)) 
Medmindre man tror på at det niveau han har vist de sidste par gange er noget han kan gøre kontinuerligt (som jeg personligt synes er naivt) eller han på mærkværdigvis er tilfreds med at være 3. valg på højrekant, så skal han jo selvfølgelig videre.

Men ja anyway, godt at se Asensio gøre en forskel og godt vi stadig fik en storsejr på trods af Vinis mega afbrændere i første halvleg! 

​Nu aendre du jo praemissen, naar du saar tvivl ved om han selv vil acceptere pladsen i bredden, det er jo netop det jeg skriver at jeg ikke tror han vil, men hvis han vil er han en No-Brainer!

Og saa tager du ogsaa for givet at Rodrygo er et naturligt 2. valg til hoejrekanten hvis Fede ikke spiller, og det kan sagtens vaere en fejl. For det foerste har han i denne season vel spillet mere central (som afloeser for Benz eller som second striker) end han har paa hoejre, for det andet saa er det ikke nogen hemmelighed (mest fordi jeg skriver det stort set hver gang Rodrygo starter ;-) at Rodrygo sjaelden parestere saerlig godt (isaer ikke paa hoejre siden) foer det 65. minut, saa det ville slet ikke vaere utaenkeligt at Asensio kunne bruges fra start fremfor Rodrygo og saa overlade kampens sidste 25min til Brasilaneren saa man faar det absolut meste ud af ham. Ydermere er Asensio ogsaa mere versatil dybere i banen end hvad Rodrygo er, saa der er helt sikkert grundlag for at Asensio faar sine 1.500-2.000 minutter som bredde spiller hvis han bliver i klubben. Og faar lige at slaa et sidste slag for Marco paa hoejre kanten saa mener jeg ikke der kan vaere nogen tivlv om at Fede spiller langt bedre sammen med Asensio ude paa hoejre end han goer med Rodrygo i den position, saa i de kampe hvor Fede maaske skal ned og spille centralt paa midtbanen saa har vi en spiller i Marco der spiller Fede bedre end Rodrygo goer!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 3 uger siden #39 af Fondo_Sur

NadaMás post=156050 skrev: ​Apropos eventuelle forstærkninger til højrkanten læste jeg lige at Kvicha Kvahraskhelia (staves), som sætter brand i Serie A og Chl, har fortalt at han har været Real-fan siden barns ben, og set op til Guti og Cristiano. Hvis han forsætter det han har gang i, kan han sagtens blive relevant en dag. 

​Han er venstre kant. 

2 måneder 3 uger siden #40 af Lars1991

Ramos4 post=156042 skrev:

Lars1991 post=156037 skrev:

Ramos4 post=156033 skrev:

Lars1991 post=156032 skrev: ​Man kan godt se at Asensio spiller for VM plus har kontraktudløb. Han har været virkelig god på det seneste, men tvivler på han kan holde niveauet hvis vi forlænger desværre. Det set så mange gange før!

​Scorede han ikke 12 kasser sidste år?

Hvorfor spørger du om det? Det kan du vel selv finde ud af.

Tænker ikke der er mange der ser Real Madrid der var imponeret af Asensio i sidste sæson. Det var nok også grunden til at han blev sat af i foråret og at han var på vej væk i sommers.

​Din hypotese om at han spiller for en kontrakt og sikker falmer bagefter holder bare ikke så.

12 kasser sidste år. Hvad spillede han for der?

Jamen jeg forstår godt du meget begejstret for de mål han lavede sidste sæson - det er jeg, og langt de fleste fans, ikke. Vi var meget frustreret over at vi skulle have så lavt niveau ude på den kant som Asensio og Rodrygo gav. Noget det også virkede til staben i Real Madrid var enig i og tog konsekvensen af, og spillede med Valverde derude i stedet for i foråret.

Rodrygo hævede sit niveau imod slutningen af sæsonen og har gjort det, generelt, meget bedre i den her sæson (med ny rolle også) end sidste. Asensio tog konsekvensen deraf og ville søge væk i sommmers, det virkede ret tydeligt, selvom det selvfølgelig ikke er 100% bekræftet.

Det virker virkelig til folk lever meget i nu'et nogle gange og glemmer ting der er sket for ikke engang et halvt år siden :D

@delared
Sure yeah, hvis han er tilfreds med den rolle han har lige nu, så lad ham da blive. Men det virker virkelig ikke særlig realistisk.
Og uenig mht Rodrygo, jeg synes han har taget store skridt i den her sæson i hans nye rolle, hvor han spiller langt mere centralt (også når han spiller med Vini og Benzema). Det selvføgelig ikke perfekt og han spiller også dårlige kampe. Men at se hans niveau nu og sammenligner med samme tidspunkt sidste sæson, så er forskellen jo kolossal. Og det gør mig optimistisk!

2 måneder 3 uger siden #41 af Ramos4

Lars1991 post=156072 skrev:

Ramos4 post=156042 skrev:

Lars1991 post=156037 skrev:

Ramos4 post=156033 skrev:

Lars1991 post=156032 skrev: ​Man kan godt se at Asensio spiller for VM plus har kontraktudløb. Han har været virkelig god på det seneste, men tvivler på han kan holde niveauet hvis vi forlænger desværre. Det set så mange gange før!

​Scorede han ikke 12 kasser sidste år?

Hvorfor spørger du om det? Det kan du vel selv finde ud af.

Tænker ikke der er mange der ser Real Madrid der var imponeret af Asensio i sidste sæson. Det var nok også grunden til at han blev sat af i foråret og at han var på vej væk i sommers.

​Din hypotese om at han spiller for en kontrakt og sikker falmer bagefter holder bare ikke så.

12 kasser sidste år. Hvad spillede han for der?

Jamen jeg forstår godt du meget begejstret for de mål han lavede sidste sæson - det er jeg, og langt de fleste fans, ikke. Vi var meget frustreret over at vi skulle have så lavt niveau ude på den kant som Asensio og Rodrygo gav. Noget det også virkede til staben i Real Madrid var enig i og tog konsekvensen af, og spillede med Valverde derude i stedet for i foråret.

Rodrygo hævede sit niveau imod slutningen af sæsonen og har gjort det, generelt, meget bedre i den her sæson (med ny rolle også) end sidste. Asensio tog konsekvensen deraf og ville søge væk i sommmers, det virkede ret tydeligt, selvom det selvfølgelig ikke er 100% bekræftet.

Det virker virkelig til folk lever meget i nu'et nogle gange og glemmer ting der er sket for ikke engang et halvt år siden :D

@delared
Sure yeah, hvis han er tilfreds med den rolle han har lige nu, så lad ham da blive. Men det virker virkelig ikke særlig realistisk.
Og uenig mht Rodrygo, jeg synes han har taget store skridt i den her sæson i hans nye rolle, hvor han spiller langt mere centralt (også når han spiller med Vini og Benzema). Det selvføgelig ikke perfekt og han spiller også dårlige kampe. Men at se hans niveau nu og sammenligner med samme tidspunkt sidste sæson, så er forskellen jo kolossal. Og det gør mig optimistisk!

​Jeg har altid været frustreret over Asensio. Men det er fordi han har været vores eneste højrekant. Som reserve er han fin.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 3 uger siden #42 af Thomaskjensen
Det er altid lettere at være kritisk over for en spiller som Asensio når det går dårligt. Når han ikke laver gudemål, for det gør han jo... I blandt.

Nu vælger jeg at sammenligne ham med Fede, (kæft jeg er forelsket i ham), det eneste jeg vil sammenligne med er at de begge laver rigtig fede mål fra kanten af feltet, forskellen er ALT andet. Fart, taklinger, vilje, mod, kreativitet, udfordrende ... ... ... Det er en meget lang liste helt enkelt.

Samtidig får Asensio mere i løn end Fede, Rodrigo, Mendy, Militao, Carvajal, Nacho, Camavinga og Tchouameni.

På toppen af det går han ud og kræver mere i løn, det er lidt Bale'Gate altså totalt at have misforstået situationen.

Asensio er god, måske for god til at være backup, men det er den eneste rolle han skal have i klubben, og han skal have betalt derefter.

Desværre er han ikke direkte ung længere, så det må være tid for han enten at skrive en lang kontrakt med os, og acceptere at han er backup, eller finde en ny udfordring.

2 måneder 3 uger siden #43 af Thomaskjensen
Asensio... www.facebook.com/reel/5340067239424399
Mål mod Las Palmas 17/18, bare WOW

2 måneder 2 uger siden #44 af DeLaRed

Thomaskjensen post=156075 skrev: Det er altid lettere at være kritisk over for en spiller som Asensio når det går dårligt. Når han ikke laver gudemål, for det gør han jo... I blandt.

Nu vælger jeg at sammenligne ham med Fede, (kæft jeg er forelsket i ham), det eneste jeg vil sammenligne med er at de begge laver rigtig fede mål fra kanten af feltet, forskellen er ALT andet. Fart, taklinger, vilje, mod, kreativitet, udfordrende ... ... ... Det er en meget lang liste helt enkelt.

Samtidig får Asensio mere i løn end Fede, Rodrigo, Mendy, Militao, Carvajal, Nacho, Camavinga og Tchouameni.

På toppen af det går han ud og kræver mere i løn, det er lidt Bale'Gate altså totalt at have misforstået situationen.

Asensio er god, måske for god til at være backup, men det er den eneste rolle han skal have i klubben, og han skal have betalt derefter.

Desværre er han ikke direkte ung længere, så det må være tid for han enten at skrive en lang kontrakt med os, og acceptere at han er backup, eller finde en ny udfordring.

​Nu skal vi lige huske at de tal der kommer ud ifht til Loenninger til spillerne sjaeldent er verificerede med klubberne, saa vidt jeg ved, ved vi ikke officielt hvad nogen faar i loen....Men jeg kan ihvertfald sagtens finde nogle helt andre tal en dem du hiver frem her Thomas, for saa vidt jeg ved har Asensio aldrig vaeret en af de bedst betalte i klubben.

Ifht AS, saa tjener han mindre end Mendy, Nacho, Militao, Rodrygo OG Ceballos (hvilket jo er en kaempe joke), men han tjener mere end f.eks Vazquez og Mariano, hvilket er helt paa sin plads. Det er vist rigtigt at Fede er en af de lavest betalte ifoelge rygterne, men det bliver der vist rette op paa meget snart og har heller ingen relevans til Asensio. Og saa vil jeg ogsaa gaette paa at Asensio's brand vaerdi (i Spanien) er heojere end visse andre spillere (Vazquez, Ceballos, Carvajal, Nacho osv.), det koster jo i sig selv ogsaa noget for klubben.

Saa iflg AS saa er Asensio iblandt de 8 lavest betalte i truppen, men han er uden tvivl den bedste af de 8!

en.as.com/soccer/real-madrid-vs-barcelon...-highest-salaries-n/

Donde está la biblioteca?

2 måneder 2 uger siden #45 af Kiwes
​DET ALT FOR LET IGEN!!! DET JO DER TCHOUMENDI SKAL VÆRE!
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum
Annonce