Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Jeg har svært ved at tro på at de kan holde den intensitet oppe en hel halvleg mere.DeLaRed post=156172 skrev: Hvis man ser vort fra alle svinestregerne og den komplet ubrugelige dommer, så må man også have stor respekt for den halvej Rayo lige har spillet, et vanvittigt organiseret pres de lagde i de første 30min og derefter fortsætter de med at spille flot direkte fodbold i offensiven. Alt for sjældent vi set det her niveau fra midterhold i La Liga!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Asensio, hvad kan man sige, helt anonym når der takles igennem.
Vini, kan godt lide ham efter han fik gult, tager tæsk, og klager ikke. Altså efter gult! Mand op min dreng.
Midtbanen er problemet i dag, ingen tvivl om det. Men om det er Modric eller T som er problemet er jeg ikke 100 på.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Nå, vi har vel heldet med os resten af kampen.
Det kan de med sikkerhed heller ikke, og det er Madrid’s chance, men desværre har Real bare heller ikke meget relevant krudt på bænken for her er også brug for friske ben.Kiwes post=156174 skrev:
Jeg har svært ved at tro på at de kan holde den intensitet oppe en hel halvleg mere.DeLaRed post=156172 skrev: Hvis man ser vort fra alle svinestregerne og den komplet ubrugelige dommer, så må man også have stor respekt for den halvej Rayo lige har spillet, et vanvittigt organiseret pres de lagde i de første 30min og derefter fortsætter de med at spille flot direkte fodbold i offensiven. Alt for sjældent vi set det her niveau fra midterhold i La Liga!