Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #49 af mohbar
​altså ind med Nacho og Camavinga. De skal stadig kæmpe for at få en plads til VM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #50 af DeLaRed
Hvis Vini undgår et rædt kort i den her kamp, så skal han have et klap på skulderen, for de tirer han konstant, svært ikke st miste hovedet!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, Dragam

2 måneder 2 uger siden #51 af Real HWL
Ind med Camavinga, der er massere af plads til ham idag

2 måneder 2 uger siden #52 af elle44
Jeg er sgu imponeret over Vini idag, jeg havde flækket 2-3 spillere midtover hvis jeg blev udsat for det han udsættes for idag. Falliterklæring af dommerteamet.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ZizouMo, Kialpe, Dragam, DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #53 af DeLaRed
Hvis man ser vort fra alle svinestregerne og den komplet ubrugelige dommer, så må man også have stor respekt for den halvej Rayo lige har spillet, et vanvittigt organiseret pres de lagde i de første 30min og derefter fortsætter de med at spille flot direkte fodbold i offensiven. Alt for sjældent vi set det her niveau fra midterhold i La Liga!

Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 måneder 2 uger siden #54 af Fondo_Sur
Rayos spil er en del af gamet. Men det er da godt nok et studie i usportslighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #55 af Kiwes

DeLaRed post=156172 skrev: Hvis man ser vort fra alle svinestregerne og den komplet ubrugelige dommer, så må man også have stor respekt for den halvej Rayo lige har spillet, et vanvittigt organiseret pres de lagde i de første 30min og derefter fortsætter de med at spille flot direkte fodbold i offensiven. Alt for sjældent vi set det her niveau fra midterhold i La Liga!

​Jeg har svært ved at tro på at de kan holde den intensitet oppe en hel halvleg mere. 

2 måneder 2 uger siden #56 af Thomaskjensen
Modric er en skygge af sig selv i dag, har vel bare haft 1 god aktion (straffe).
Asensio, hvad kan man sige, helt anonym når der takles igennem.
Vini, kan godt lide ham efter han fik gult, tager tæsk, og klager ikke. Altså efter gult! Mand op min dreng.

Midtbanen er problemet i dag, ingen tvivl om det. Men om det er Modric eller T som er problemet er jeg ikke 100 på.

2 måneder 2 uger siden #57 af SeQueda
​Kæft en ringe kamp. Håber at far Carlo taler med store ord i pausen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 måneder 2 uger siden #58 af Thomaskjensen
Vil helst ikke snakke ondt om dommeren, men det gær jeg så alligevel i dag. Sigende at VAR skal omdømme et klart straffe som han ikke lige så, missede klart rød mod Vini.

Nå, vi har vel heldet med os resten af kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

2 måneder 2 uger siden #59 af Lars1991
​Vini begynder at lide lidt under det Neymar også gør - han overspiller situationer og brokker sig for meget. Det gør åbenbart at dommerne ikke straffer alle de svinestrege der faktisk kommer imod dem. Der burde vel have været stukket to gule og et rødt til Rayo-spillerne på forseelser imod Vini. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, JesperThomsen, Dragam

2 måneder 2 uger siden #60 af DeLaRed

Kiwes post=156174 skrev:

DeLaRed post=156172 skrev: Hvis man ser vort fra alle svinestregerne og den komplet ubrugelige dommer, så må man også have stor respekt for den halvej Rayo lige har spillet, et vanvittigt organiseret pres de lagde i de første 30min og derefter fortsætter de med at spille flot direkte fodbold i offensiven. Alt for sjældent vi set det her niveau fra midterhold i La Liga!

​Jeg har svært ved at tro på at de kan holde den intensitet oppe en hel halvleg mere. 

Det kan de med sikkerhed heller ikke, og det er Madrid’s chance, men desværre har Real bare heller ikke meget relevant krudt på bænken for her er også brug for friske ben.​

Leveret af Kunena Forum
Annonce