Ancelotti: Rodrygo er bedre som angriber end kantspiller

3 år 8 måneder siden #1 af Benzeron
Der er ikke...

Der er ikke mange timer, til Real Madrid møder Rayo Vallecano på udebane i LaLiga, og her får du højdepunkterne fra gårsdagens pressekonference som lidt opvarmning til kampen. Her sagde Carlo Ancelotti om opgøret:
- Rayo spiller rigtig god fodbold, de er stærke hjemme, og de er meget intense og velorganiserede. Det er en hård kamp, men holdet er klar. Vi vinder kun, hvis vi er på vores bedste.

Om Asensio:
- Asensio kan spille på to forskellige positioner. Når han spiller centralt, har han bedre mulighed for at vis sin kvalitet, sine afslutningsevner, dræberafleveringen og sine assists. Han kombinerer godt med Valverde. De har ikke spillet så meget sammen, men når de har, så har det gjort det godt. Nogle gange trækker Asensio ind i banen, andre gange gør Valverde. De skifter positioner, og det kan være fantastisk i fremtiden.

Om Benzema, der endnu engang ikke er med:
- Karim spiller ikke, fordi han ikke er tilpas. Det så ud som om, at han var okay, men han kæmper lidt med det, og han er ikke tilgængelig. Jeg tror ikke, at Rüdiger bliver klar til Cádiz (den efterfølgende kamp, red.), men det bør Benzema være.

- Karims manglende spilletid har betydet, at vi har set andre spillere med stor kvalitet såsom Valverde, Rodrygo, Vinícius… Vi har håndteret det godt at have Karim ude takket være kvaliteten hos de andre gutter. Når vi kommer tilbage fra VM, har vi brug for Karim i den anden halvdel af sæsonen.

Om Rodrygo:
- Rodrygo har så meget potentiale, både som central angriber eller hængende angriber. Kantpositionerne er ikke ligeså godt for ham, fordi hans styrke er hans bevægelse, dribling og i de små rummer. Jeg ser ham mere som central angriber end som kantspiller.

Om Hazard:
- Hazard har mange spillere foran sig. Han har ikke fået de minutter, han fortjener, fordi konkurrencen er essentiel i en stor klub for at holde motivationen høj. Det betyder, at der er nogle, der får mindre spilletid, end de burde, og det er, hvad der sker med Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af DeLaRed
@Lars1991, nu gaar jeg ud fra at Ancelotti i dine oejne tager fejl her, men det han siger om baade Rodrygo og Asensio er jo naesten ordret det jeg skrev for et par dage siden ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 8 måneder siden #3 af Lars1991

DeLaRed post=156116 skrev: @Lars1991, nu gaar jeg ud fra at Ancelotti i dine oejne tager fejl her, men det han siger om baade Rodrygo og Asensio er jo naesten ordret det jeg skrev for et par dage siden ;-)

Hmm jeg er ikke uenig i noget af det Ancelotti siger. Hvad er det du mener han siger, som har noget at gøre med diskussionen fra et par dage siden? :D

Leveret af Kunena Forum