Optakt: Real Madrid - Cádiz, LaLiga, 14. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Synes i det hele taget at det var en fejl at sælge casemiro med det samme, inden man vidste im touch kunne udfylde hans sko (kan han ikke - endnu ihvertfald).elle44 post=156365 skrev: Kan vi få Casemiro tilbage bare for at save en af deres spillere midtover. Den her fadæse med at modstanderne uhindret kan lave den ene svinestreg efter den anden uden konsekvenser skal stoppe, så må vi sætte hårdt mod hårdt.
https://youtu.be/6zNtO_VA5Vc jep det var klasse og ægte holdåndelle44 post=156365 skrev: Kan vi få Casemiro tilbage bare for at save en af deres spillere midtover. Den her fadæse med at modstanderne uhindret kan lave den ene svinestreg efter den anden uden konsekvenser skal stoppe, så må vi sætte hårdt mod hårdt.
Savner casemiro, pepe og ramos :/ Militao har det også lidtHamid8210 post=156372 skrev: Ethvert hold har brug for en galning som som Casemiro. Ødelægger modstanderen og smiler bagefter.
Han har bare ikke fysikken til at være 9'er. Spydspidsen skal kunne slås, og det er Rodrygo desværre bare for lille og spinkel til.Kiwes post=156373 skrev: Det utrolig hvor lang snor Rodrygo får. Det jo tydlig for en hver at han ikke kan spille 9'er og så kan Ancelotti præke alt det han vil til pressen om at det er der han synes han er bedst. Det vanvittigt at jeg siger det...men ind med Mariano :s
Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Lad bare Vini tage det gule kort i en periode, nogen må fandeme sige fra. Så længe han holder kæft resten af kampen og ikke får det røde er jeg OK med at han brokker sig.
Det skal aldrig være OK at forsøge at smadre en spiller som Messi, Ronaldo osv.