Rodrygo: Hvad er VAR til for?

2 måneder 2 uger siden #1 af Administrationen
VAR spillede nok...

RODRYGO 380x501

VAR spillede nok engang fallit, da Cádiz-forsvareren Fali i går fik lov til at banke Rodrygo i jorden i en situation, hvor bolden var langt væk.

Efter kampen var Rodrygo dog også selv ganske uforstående over for hændelsen:
- Det var ikke tilfældigt. Han gjorde det med fuldt overlæg. Han kiggede på mig og slog mig ned. Det er skamfuldt. Jeg ved ikke, hvorfor vi har VAR. Det var en aggression og det hører ikke til i fodbold.

Fali bedyrede efter kampen, at han ikke slog Rodrygo, selv om billederne taler deres tydelige sprog:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #2 af Thomaskjensen
Han burde jo blive hevet ind af politiet. Det er jo ren vold det der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #3 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rodrygo: Hvad er VAR til for?
​De spillede i det hele taget svinsk, og det er vildt at dommerne igen igen igen lader de andre hold begå vold ustraffet mod Real Madrid... man ikke undlade at tænke at der er et mønster i det her efterhånden.

2 måneder 1 uge siden #4 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Rodrygo: Hvad er VAR til for?

Dragam post=156422 skrev: ​De spillede i det hele taget svinsk, og det er vildt at dommerne igen igen igen lader de andre hold begå vold ustraffet mod Real Madrid... man ikke undlade at tænke at der er et mønster i det her efterhånden.

Ja, man savner Casemiro, Ramos og Pepe i sådanne kampe. Det var aldrig gået ubesvaret hen i gamle dage. Nacho har det måske også lidt i sig, men jeg håber, at Militao og Rudiger kan tillægge det til sit spil - en taktisk hævnaktion som mod Liverpool. Det er nødvendigt, når dommeren har oddset på under 5 gule kort.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum
Annonce