Rüdigers VM-bonus går til udsatte børn i Sierra Leone

1 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Antonio Rüdiger har...

Antonio Rüdiger har besluttet, at den VM-bonus han optjener med Tyskland skal gå til udsatte børn i sin mors hjemland, Sierra Leone.

Det skal ske via et samarbejde med den tyske organisation Bigshoe, hvor man vil finansiere operationen af 11 børn, så de kan få et bedre liv. Det er ikke første gang, at Rüdiger donerer penge til velgørende organisationer, idet han i januar var med til at betale for behandlingen af et ukendt antal børn, som desværre let ender med at være udstødte af samfundet, når de ikke kan bidrage med de samme ting som følge af deres handicaps.

Antonio Rüdiger siger selv:
- Det gør ondt at se de omstændigheder, som børnene i Sierra Leone lever under. I Tyskland har jeg selv fået de muligheder, som man ikke kan give børn i Sierra Leone. Jeg er taknemmelig for de muligheder og jeg værdsætter enormt den privilegerede situation, jeg er i. At hjælpe her er et spørgsmål om ære for mig. Jeg vil gerne indføre mange flere projekter i Sierra Leone med min familie i fremtiden.

Og de planer er allerede langt fremme. Næste år indvies Antonio Rüdiger-fonden for Sierra Leone, hvilket vil gøre det muligt at starte flere projekter op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Real Madrid "gen" det har han.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Thomaskjensen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce