Carvajal kan blive kåret til bedste back i Tyskland
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dani Carvajal har haft en fantastisk sæson for Leverkusen, som købte ham i Real Madrid før denne sæson.
Således er han med i kampen om at blive kåret som sæsonens bedste højre back i tysk fodbold, hvor han er i kamp med Philipp Lahm fra Bayern München i en afstemning, som bliver foretaget blandt brugerne på Bundesliga.com
Den unge forsvarer, som allerede til den kommende sæson meldes tilbage i Real Madrid har spillet 27 kampe for Leverkusen, heraf 26 fra start.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan i jo lige smide en stemme på Carvajal i så fald ;)
Sølle 15 % har stemt på ham, hvor Uchida ligner en vinder i den afstemning med 49 % af stemmerne.
iHala Madrid!
Kan slet ikke vente til han kommer hjem!
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Jamen det var jo også rigtig flot at vi ikke bare tog ham op på første holdet med det samme. Var der nogen der tvivlede på mine evner inde for fodbold, så kan i bare lukke et hvis sted.
What?
Hvis han ikke var blevet solgt, havde han måske spillet 5-15 kampe på RMs førstehold denne sæson, hvorfor han formentlig ikke ville være i nogen som helst betragtning til årets hold. Men det er jo rene gætterier, så spild af tid.
TIlgengæld har han fået tillid, spilletid og frihed i Leverkusen, som han har taget til sig og er vokset som spiller og menneske. Denne sæson i Tyskland kan gøre for ham, at han kan være klar til at spille i RM. Jeg er ikke sikker, men jeg er parat til at satse ovenpå denne sæson.
- Morientes2012
- Gæst
-
Hugol skrev: Jamen det var jo også rigtig flot at vi ikke bare tog ham op på første holdet med det samme. Var der nogen der tvivlede på mine evner inde for fodbold, så kan i bare lukke et hvis sted.
Du ved sikkert en del om fodbold, men inderst inde ved du nok også at hvis han ikke var blevet udlejet så havde han siddet på bænken og IKKE slået arbeloa af. Nu har han fået mere selvtillid, evner og taktisk forståelse på højt niveau.
Derfor kan han i den kommende sæson slå essien/arbeloa af hvis han undgår skader, men han havde ikke kunne det sidste sæson.
asp3200 skrev:
Du ved sikkert en del om fodbold, men inderst inde ved du nok også at hvis han ikke var blevet udlejet så havde han siddet på bænken og IKKE slået arbeloa af. Nu har han fået mere selvtillid, evner og taktisk forståelse på højt niveau.
Derfor kan han i den kommende sæson slå essien/arbeloa af hvis han undgår skader, men han havde ikke kunne det sidste sæson.
Hvis mou kan saette casillas af hvorfor saa ik ogsaa arbeloa der har vaeret en klods i denne saeson. Essien var jo koebt ind til midt og kom kun ned paa hb fordi vi ingen konkurrenter havde ved saeson start
Har valgt at takke af på forum!