Madridista.dk rejseguide

1 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Godt nytår, kære Madridistas.

{videoList 134465 1291...

Godt nytår, kære Madridistas.

Vi skriver 2023. Året, hvor Real Madrid indvier det moderniserede Estadio Santiago Bernabéu og hvor der forhåbentlig bliver masser af gode fodbold-oplevelser og titler.

Derfor overvejer mange af jer nok en tur til Madrid for at se fodbold og det kan faktisk arrangeres nemt og billigt.

Således er der netop nu flybiletter t/r Kastrup-Madrid for omkring 1000 kr.

Madridista.dk har lavet en rejseguide til jer, som I med fordel kan benytte jer af, når I skal planlægge jeres tur til Madrid. Her kommer vi med gode råd om bestilling af fly- og fodbold-billetter, mulighed for overnatning på hotel, seværdigheder og meget mere.

Læs mere her:

Madridista.dk rejseguide

Vi er meget interesserede i at modtage tips fra jer, så hvis I ligger inde med oplysninger om eksempelvis billige hoteller/hostals eller gode restauranter eller andet, så tøv ikke med at kontakte os.

Rigtig god tur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 11 måneder siden #2 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Madridista.dk rejseguide
Tak!!!

Jeg savner Pepe :(

1 år 8 måneder siden #3 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Madridista.dk rejseguide
Tak for en glimrende rejseguide.

Jeg skal derned og se Real Madrid - Valladolid den 2. april - og vil gerne se Castilla aftenen forinden - er der nogle der har erfaringer og gode tips til sådan en weekend (ud over guiden) er de velkomne til at skrive.

1 år 8 måneder siden #4 af Prinz
Besvaret af Prinz på emne Madridista.dk rejseguide
Hejsa. Er det din første tur? Jeg er netop nu i Madrid og skal se dem imod Español i eftermiddag...... Det er 5. Gang jeg er her nede

1 år 8 måneder siden #5 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Madridista.dk rejseguide
Anden gang, men første gang var med job og fast program.

Nu er det i privat regi, hvor vi vil se Tour Bernabeu og Castilla om lørdagen og Atlético senere om søndagen.

Leveret af Kunena Forum