AS: Bellingham indkaldt til møde i Dortmund

3 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS er...

Ifølge spanske AS er Jude Bellingham indkaldt til møde i Dortmund, hvor man en gang for alle vil have afklaring på den 19-årige englænders fremtid.

Mødet skal angiveligt finde sted inden den 6. januar, hvor tyskerne drager på træningsophold i Marbella og til mødet er Bellinghams far og agent, Mark Bellingham, inviteret sammen med rådgiver Mark Bennett, mens Dortmund er repræsenteret med administrerende direktør Hans-Joachim Watzke og sportsdirektør Sebastian Kehl. Herudover deltager naturligvis Jude Bellingham også.

I Dortmund skal man angiveligt have indstillet sig på et sommersalg, som kommer til at skæppe godt i kassen, idet man for tre år siden betalte Birmingham 25 millioner € for den 16-årige spiller og nu står til at indkassere 100 millioner € + 40 millioner € i præstationsbetingede klausuler, hvilket er prisen som Real Madrid har accepteret at betale.

Real Madrid har angiveligt gjort brug af Jude Bellinghams store idol, Zinedine Zidane i forhandlingerne, akkurat som Ronaldo Nazario også spillede en rolle, da Endrick skulle købes i Palmeiras og i den spanske hovedstad har man dermed sat en slutspurt ind for at sikre det engelske stortalent.

Jude Bellingham har i denne sæson spillet 22 kampe for Dortmund, hvor det er blevet til 9 mål og 3 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Nyheder som disse får altid min lille hjerne op i omdrejninger.
Alene det at kalde til et sådanne møde får mig at fundere.
Timingen, dagen inden de skal afsted på træningslejr virker "speciel".
Er det en "done" deal?
Er beslutningen truffet og man er kommet så langt at man vil høre med ham om han hellere vil skifte nu, eller blive ½-1½ år mere?
Kan det tænkes at han får eller beder om fri, for at afslutte forhandlingerne...

At RM så er villig til at agere nu, sætter masser af andre tanker i gang, er anden om at Kroos slutter til sommer ikke en and? Eller har man andre klubber på plads til vores lidt ældre offensive midtbanespillere i Assensio/Hazard?

Jeg ved ikke, men igen hæfter jeg mig ved at de skal nå at træffes inden træningslejren. Nuvel, jeg booker ikke møder som folk skal flyve ind til samme uge...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum